
Posle dorada Bugattija, Rolls-Roycea i Bentleya, tjuning kuća Mansory se pozabavila i izgledom BMW-a X5 i pojačanjem ionako snažne X5 M verzije.
Ovaj potonji sada naime raspolaže sa
493kW/670KS i 950 Nm obrtnog momenta (serijski ima 408kW/555KS i 680 Nm), što
je dovoljno da od 0 do 100 km/h ubrza za 4,2 sekunde
i da postigne maksimalnih 300 km/h.

Što se izgleda tiče, Mansory X5 M je dobio novi body kit
(novi prednji branik sa velikim otvorima za vazduh, prednji spojler, set
pragova, proširenja blatobrana, novi zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni
spojler), zatim haubu od ugleničnih vlakana, kao i komplet alu točkova od 23
inča (gume 315/25R23).

Paket zaokružuju i novi izduvni sisitem od nerđajućeg
čelika, niže ogiblejnje (za 40 mm), jači kočioni sistem i dorađeni enterijer
(koža, novi sportski volan, nove patosnice...).

interijer je premocan, prednji dio jos bolji, mada zadnji dio i nije nesto, da sam ja radio difunzore sigurno bi bili malo siri
Unakažen, pogotovo staklo na prtljažniku, kao da je spalo, a napred usisnicu za vazduh može da upadne zec ili kornjača, jel ovo auto za lov?
@Dejan L
Prednje i zadnje staklo je zabranjeno tonirati pa se na fotki cini kao da je spalo, a ovako besna masina trosi ogromne kolicine kiseonika tako da usisnici moraju da budu adekvatni. Uzivo kad ga vidis sa crnim mrezicama odmah ti jasno sta je ispod haube. :)
U odnosu na druge odvratne prerade doticnog tjunera,ovo i nije tako lose.