
U poljskoj tjuning kompaniji Power Division, u kojoj se bave doradama na Audijevim RS modelima, pripremili su RS7 koji pokreće čak 1.058 konjskih snaga.
Aktuelni Audi RS7 Sportback je poslužio kao osnova za jedan od ekstremnih projekata poljske tjuning kompanije Power Division sa sedištem u gradu Katovice, a "Stage 3+“ u ovom slučaju znači da Audijev temeljito dorađeni 4,0 litarski V8 biturbo motor umesto standardnih 630 KS i 850 Nm raspolaže sa 1.058 KS i 1.197 Nm obrtnog momenta.

Pomenute brojke su dovoljne da RS7 iz mesta do "stotke“ stigne za 2,4 sekunde (sekundu brže od standardnog), a u Power Divisionu posebno ističu da ima bolje ubrzanje i međuubrzanje (od 100 do 200 km/h) čak i od Bugattijevog supersportskog modela Veyron. Podataka o najvećoj brzini nema, ali se nezvanično pominje više od 320 km/h, prenosi Klix.

Decentne karbonske karoserijske komponente Poljaci su "pozajmili“ iz kompanije Maxton Design u kojoj već godinama kreiraju „odela“ za automobile iz Volkswagenovog koncerna, a boja folije na karoseriji se odlično uklopila sa tamnim 22-inčnim aluminijumskim felnama Turismo SF-1 iza kojih se mogu videti efikasne karbonsko-keramičke kočnice.
U Katovicama imaju odličnih rešenja i za ostale Audijeve RS modele, a loša vest za vlasnike Audija RSQ8 i Lamborghini Urusa (koji pokreće modifikovani Audijev V8 motor) je da Power Division "Stage 3+“ nudi isključivo za modele RS7 Sportback i RS6.
Izvor: Klix.ba
Foto: Power Division