
Ringbrothers prikazuje svoju najnoviju kreaciju, „TUSK“, pedantno i temeljno remasterisanje kultnog Dodge Chargera iz 1969. godine.
TUSK je beskompromisni izraz originala i sa komponentama od ugljeničnih vlakana u kombinaciji sa modernom šasijom i najmoćnijim Moparovim motorom: Hellephant od 1000 konjskih snaga.
Ograničen na samo 100 jedinica, retki i poželjni Hellephant služi kao zvučna podloga, pogonska jedinica i inspiracija za ime Chargera. 426ci (7,0 litarski) V8 sa kompresorom isporučuje 1286 Nm obrtnog momenta na zadnje točkove preko Bowler TREMEC T-56 Magnum šestostepenog manuelnog menjača. Potpuno aluminijumski Hemi leži ispod haube od ugljeničnih vlakana.

Svaki komad TUSK-a je prilagođen od strane Ringbrothers tima. Ikonični prednji kraj Chargera ima jednodelni okvir od ugljeničnih vlakana sa jednim komadom hromiranih ukrasa koji naglašavaju masku.
Prednji i zadnji branik su uvučeni i suženi kako bi se poboljšao impozantni dizajn Chargera.

„Telo Chargera je savršeno platno da pomerimo granice onoga što možemo da uradimo i pokažemo naš interni talenat i sposobnosti,” rekao je suvlasnik Ringbrothersa Džim Ring. „TUSK-u je bilo potrebno više od 5.000 sati da se završi i predstavlja radikalno preispitivanje klasičnog Chargera, spajajući estetiku ikone iz 20. veka sa rigoroznim kvalitetom izrade i potpisom po kojima je Ringbrothers postao poznat."
„Black to the Future“ kompanije BASF Glasurit naglašava sužene blatobrane i mišićave proporcije Chargera, dok kontrastni zlatni elementi daju utisak o pravom pretećem izgledu. Ta zastrašujuća estetika nije samo vizuelna, jer su prednji točkovi pomereni dva inča napred kako bi se produžilo međuosovinsko rastojanje i poboljšalo upravljanje. Prilagođena Roadster Shop FAST TRACK šasija stavlja dinamičke performanse u prvi plan.
Charger raspolaže dovoljnom snagom zaustavljanja zahvaljujući Baer Brakes Extreme 6S čeljustima sa šest klipova, a vozilo je postavljeno na "TUSK" Edition HRE točkove sa Michelin Pilot Sport 4S gumama.
Isti pedantan pristup se proteže i na unutrašnjost sa modernim komforom i pogodnostima, uključujući kožnu unutrašnjost sa konzolom od ugljeničnih vlakana.

Unutrašnjost po meri je skrojena od strane Upholstery Unlimiteda i opremljena je Gentex retrovizorom, Dakota Digital meračima i Vintage Air Gen IV sistemom kontrole klime.
„Performanse i dizajn su oblikovali ovu konstrukciju. Zaista pokazuje šta se može postići kada najsavremenije tehnike rade u tandemu sa mukotrpnim nivoima detalja i mašte“, dodao je suvlasnik Ringbrothersa Majk Ring. „Charger druge generacije je jedan od onih automobila koji je toliko ikonični kao vrhunac američkog stila i muscle cara, i to je ono što smo nameravali da ponovimo sa ovom konstrukcijom. Naravno, moramo da zahvalimo našim partnerima HRE Wheels, BASF, Miller Welding i drugi maza podršku na svakom koraku."
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs