
Suzuki će u Japanu opozvati prethodu generaciju svog modela Swift, a opoziv bi mogao da se proširi i na Evropu.
Prema pisanju Rojtersa, u Japanu je već opozvano 90.617 primeraka Swifta.
U Japanu će Suzuki opozvati još tri modela, a moguće je da će u Evropi i ostatku sveta biti opozvano još 192.000 primeraka Swifta.
Pogođeni su modeli proizvedeni od maja 2007. do oktobra 2009. godine, a problem je u tome što zbog snažnih vibracija Swiftu mogu da otpadnu spoljšnji retrovizori.
Izvor : Sestabrzina.com
Stvarno da ce covek nasmeje...
Otpadaju retrovizori...
Period: "od maja 2007. do oktobra 2009. godine"... Jel su to bolji "srafovi" bili pre(ili sada)...
Da li to znači da treba izbegavati vožnju u "drobiličnom postrojenju"?
Suzuki je japanski Fiat (šuplji plastikaner).
I da nebi bilo zabune, da napomenem: bio sam vlasnik Swifta 1,3 2005, a sad imam SX4 1,5 2wd.
dragan
Gde održavaš tog SX4? Kakvi su utisci o tom vozilu? Kol'ko troši? I tako ...
Jesi li nekada bio kod Musa racing-a? On bi ti na swiftu "ošas" lemilicom opravio retrovizor ...
@dragan
Vidim da bas volis da se vozis u plastikanerima.Sto ne promenis marku ako je tako?
Hej Madjari,da li ste ugradili dobre srafove?Nemoj posle da bude "ostao mi retrovizor u ruci".
@Moron
Musa racing je keva. Ja sam kod njega 5-6 godina vozio swifta. Meni je vario podizace stakla i peskirao rezervoar iznutra. Lepe pare mi je ustedeo u to vreme (s' kraja proslog i pocetka ovog veka (kako ovo cudno zvuci)).
Vlajko
I ja sam bio pacijent "Musa racing"-a, negde ( bez prekida ) od 1994. do 2000 ili 2001. ( posle sam se "lečio" kod drugih ). "On" je jedna jako kontraverzna ličnost, nesporno stručna i sposobna. Samo, ne radi uvek u granicama svog znanja i umeća... Kako kome i kako kada... Video sam takvih nestručnih postupaka ( zločina prema struci i vlasnicima ) da mi se "želudac" okretao i takvih "klanja" mušterija da mi je ljudi bilo žao ... Da, recimo, ljudima stavlja na vitaru lamelu nive, a naplaćuje kao da je suzuki i sl. Meni kožu nije bukvalno odrao, ali da je pokušavao - jeste, zaista se "trajno" trudio. Druženje smo završili onog dana kada sam video da mi je pukla manžeta na prednjoj kugli ( sva mast iscurela, sve bilo zalepljeno po "blatobranu" ), dodjem kod njega da zamenim ( da mi ne bi uskoro otišla i kugla, koja je kod njega koštala oko 250 DEM ), a on ( mada nije imao posla ) neće da mi zameni, sve me ubedjuje da to nije nikakav problem, da mogu slobodno da nastavim da vozim, pa kad "iduće godine" dodjem na servis, on će to da "vidi". Tako se pravi "pravi" posao ... To je kap koja je prelila čašu ... Manžetu sa "rukama" sam odmah posle u servisu u Kaludjerici platio 25-30 DEM