
Chevrolet, najveći globalni brend GM-a, najavio je ulazak na južnokorejsko tržište. GM Daewoo je takođe najavio da će promeniti kompanijsko ime u GM Korea Co.
“Dobra pozicija nam omogućava da uvedemo jedan od brendova velikih ikona u
Koreju”, rekao je Mike Arcamone, predsednik i CEO kompanije GM Daewoo.
Istraživanja tržišta koje je sproveo GM pokazuju veoma jako prihvatanje
Chevrolet brenda od strane kupaca u Južnoj Koreji. “Ova nova prilika za rast će
nam omogućiti da se takmičimo u potpuno novim segmentima i ponudimo našim
kupcima više izbora nego ikada pre, što će rezultirati svetlom budućnošću za
našu kompaniju, naše zaposlene i naše prodajne agente”, rekao je Arcamone.
Ove godine, GM će započeti svoje “najagresivnije” lansiranje vozila ikada u
Južnoj Koreji i predstaviti potpuno novu proizvodnu liniju sa uvođenjem čak
osam novih modela. Novi Chevrolet proizvodni portfolio uključuje Chevrolet
Camaro, Orlando i Aveo.
“Sa značajnim promenama koje danas najavljujemo, naš cilj je da povećamo domaću
prodaju i udeo na tržištu, generišemo dodatne prihode, ojačamo naš odnos sa
kupcima, otvorimo nove poslove i produbimo naše prisustvo u Koreji”, rekao je
Arcamone.
GM operacije u Južnoj Koreji odigrale su ključnu ulogu u dizajniranju,
inženjeringu i proizvodnji niza novih mini, malih i kompakt Chevrolet vozila za
svetska tržišta još od 2004. godine.