
Nemački VW je pre godinu i po dana postao vlasnik 20% učešća u Suzukiju. Iako je brend iz Volfsburga u Suzukiju video odskočnu dasku na azijskom tržištu, a Japanci u VW-u pristup novim agregatima, od tada do danas partnerstvo između ova dva brenda nije urodilo plodom ni na jednom polju.
Situacija se značajno pogoršala kada je VW sugerisao da namerava da preuzme glavnu reč u Suzukiju nakon čega su Japanci potpuno zahladili odnose na relaciji Hamamatsu-Volfsburg.
Suzuki je prilikom ulaska u partnerstvo jasno naglasio da namerava da zadrži svoju autonomiju čemu se Nemci nisu protivili, ali prema poslednjim podacima kojih se dokopao Reuters, Volkswagen želi da ustraje na kontrolisanju japanskog brenda što se vodećim ljudima Suzukija uopšte ne sviđa. Ne samo da Volkswagen pokušava da kontroliše donošenje odluka unutar Suzukija, već ima i planove za konsolidaciju firme od čega se Japancima diže kosa na glavi.
Od sklapanja partnerstva je prošlo devetnaest meseci u kojima nije učinjeno baš ništa. U tom periodu VW i Suzuki nisu radili ni na jednom zajedničkom projektu, a Suzuki je nekoliko puta naglasio da Nemci njima nemaju šta da ponude kada je u pitanju tehnologija s kojom raspolažu. To i pokušaj kontrolisanja Suzukija moglo bi da navede Japance da raskinu partnerstvo i sreću potraže kod nekog drugog.
Izvor : Automotoportal.hr
Foto : Suzuki
Suzuki i dalje ima epitet porodicne firme. Sadasni direktor je cak promenio prezime u Suzuki kad je ozenio unuku osnivaca firme. Savrseno mogu da razumem zasto bi mu presela ideja da VW preuzme firmu za koju je radio cao zivot.
Bolje neka se uhvate za Fiata. On će da im pomogne da nestanu :D Sa njim već sarađuju a druže se i sa Opelom. Odabrano društvo, nema šta :D :D
Uskoro će moliti VW da ih kupi ;)
Tu je sve savwrseno
Predrag
a izvini sta su po vama trebali da urade? treba da padnu pod nemce i... da im uzmu sav kajmak a njima na kasicicu da daju! kao sto rade sa cesima. dobro cehe su digli iz mrtvih, a suzuki je veoma dobra i kvalitetna marka.. na istoku pogotovo, u vrhu. drzte se japanci, ne daj svabi da vas gazi!!!
P.S.
Fijat nema 20% udela u Suzukiju, ali ima Sedici/SX4 kao plod saradnje.
Kizashi su nazvali japanskom Džetom, hahaha
VW je dodatno razljutila produzena saradnja Szukija sa Fiatom oko nastavka kupovine njihovih dizel motora.VW je to shvatio kao bacanje rukavice u lice(sto je i normalno) i pojacao pritisak na Suzuki oko otkupa vecinskog paketa Suzukija.Naravno da to Japanci ne zele-posebno jer su svesni da ce izgubiti indetitet i da ce biti kao i skoda i seat-automobili bez licnog pecata.
A i ne odrice im se (nezvanicno) najboljih dizel motora na svetu!Znaju japanci sta rade!!!
@Predrag
Pozdrav!
Drugaru je upravo stigao Suzuki SX4 bas kao ovaj na slici! Utisci posle prve voznje su odlicni! Komotan, udoban, startan, enterijer bez zamerki, dobra sedista...
Motor uopste ne trazi visoke obrtaje, salta lepo na 2000 obrtaja, naravno samo po gradu do 50km/h.
Drugar prezadovoljan, a ja jos vise posto me je poslusao i kupio upravo SX4! :)))
Sta si ono pricao da su mane ovog vozila? Samo nemoj o plastici i zavrsnoj obradi jer je ovo "kosmos" u odnosu na Skodu...
carobnjak
Vozim i SX4 i Jetija. Neumesno je porediti jetija i SX4. Razlika je kao nebo i zemlja u korist škodilaka.
Udobnost, performanse, potrošnja, enterijer, završna obrada, volumen kabine, jačina i sigurnost karoserije....
Suzuki je ipak dno dna Japanske ponude.
@carobnjak
Pozdrav Čaki!
Ne podešava se volan po dubini, ne dopada mi se siva plastika u unutrašnjosti, koja vrlo brzo počne da škripuće, motor je pomalo bučan, za mene napred nema dovoljno mesta, malo više troši, prenosni odnosi su dobro odabrani za gradsku vožnju, ali pri većim brzinama motor radi na velikom broju obrtaja i postaje bučan...
Stoji da je udoban, stabilan, pregledan, startan, motor odlično "podnosi" klima uređaj...
Sedišta se ne sećam, ali znam da je Fabia unutra prostranija i da ima gepek iste zapremine.
Posle Yetija, možda najbolji izbor u toj klasi (ali je bliži Dusteru nego Yetiju, koji je za klasu iznad po svim pitanjima). Nisam siguran da ima pocinkovanu limariju...
Zbog čega je odustao od Yetija? Zbog cene?
P.S. Ne znam stvarno u koju si ti Fabiju ulazio, pošto u mojoj plastika i završna obrada nisu loše kao što ti pričaš...
@Mange
Ma nema sta ti ne vozis i sta ti ne znas, stvarno si za Ginisa!
P.S. nigde nisam poredio Yeti i SX4!
carobnjak
Nisi valjda poredio SX4 sa Fabijom?
Izzgleda su ti se dojmila ona sedela koja su prenešena iz puntića?
Inače znaj da sam ja doca za kola, kao ti za narodne mase.
Mange
Pozdrav!
Jel da da su SX4 i Yeti nebo i zemlja? Jedino što mi smeta kod Yetija su malo kruće opruge (što posebno dolazi do izražaja u kombinaciji sa točkovima od 17"), ali je upravo zbog toga veoma stabilan. daleko bolji izbor!
Čaki, upropasti čoveka! :D
Imao je priliku da kupi auto, a ti si ga naterao da kupi SX4... nisi dobar... nisi realan... a taman sam pomislio da si malo napredovao...
Predrag
Uopšte nisam siguran da SX4 ima galvanizovanu karoseriju i pristojnu zaštitu. Suzuki je poznat po koroziji.
Inače SX4 je značajno manje terenac od Jetija i Dustera. Značajno je krući i niži.
carobnjak
SX4 posle par desetina hiljada KM sav škripi unutra baš kao puntiša.
Sa Jetijem nema tih problema, naravno.
carobnjak
Da je probao Yetija kupio bi ga istog trenutka. Za 12700 € ima vrlo pristojnu opremu...
Kažem ti da je moja Fabija prostranija, tiša, udobnija, stabilnija... SX4 je samo pregledniji od nje i to je sve ;)
Ako stvarno nema pocinkovanu limariju, onda bih se verovatno pre odlučio za Dunstera... Yeti je naravno N°1
Ukratko: solidan automobil..
Ali kao polovnog ga covek moze samo pokloniti i nista vise..
@Predrag
iz kog segmenta? Ipak je SX4 najbolji za te pare, pogledaj koliko kosta Duster ili Yeti sa tom opremom?
Niko ne spori to sto si rekao za Skodu tj. njenu politiku...
@Mange
Skodin problem nije dizajn eksterijera nego enterijera!
Osim kod Fabie gde je 1:1...
Gde je preterivanje?
SX-4 iam "problem identiteta", jer nicemu mu ne sluzi blago podignuta karoserija, kad i Fabija moze na vece brdo od njega..
Za mene je enterijer i kapacitet prtljaznika na donjem nivou podnosljivog..
@Panchev9
pa to i nisu argumenti...
Jos kako sluzi kad su rupcage i ivicnjaci u pitanju, a njemu ce sluziti i za pecanje i "plovidbu" po blatu...
@carobnjak
Taj segment bih krstio kao "mini SUV" ;)
Yetiju treba da se doda putni kompjuter, centralno daljinsko, bočne lajsne i ESP, i za 13500 se dobija neuporedivo bolji automobil od SX4. Kažem ti, pre bih uzeo Dunster (manje košta, takođe ima nepocinkovanu limariju, jeftinije mu je održavanje, upotrebljiviji je, prostraniji...).
Stvarno ne vidim u čemu je problem sa škodinim dizajnom... Fabija bi mogla spolja da bude malo lepša, a Superb bi mogao da ima lepša zadnja svetla. Roomster mi je bljak, ali je zato vrlo praktičan ;)
Pa ako je nekome odlican izbor SX-4, onda je dzaba i diskutovati..
Cemu moze "sluziti" SX-4?! Mange moze odgovoriti jer je za to najkompetentniji..
Ponavljam, solidan automobil..
I u nicemu nije jako dobar..
@Predrag
Duster nije jeftiniji od SX4 jer od opreme nema NISTA!
Pa cak ni Yeti jer to sto si nabrojao Suzuki sve ima, plus parking senzore!
A sto se cene servisa tice, najpovoljniji je u klasi, bilo u emisiji Vrele gume!
SX4 je dobar auto. Udoban,tih. Ne znam šta neko očekuje od auta za te pare,ali pruža sasvim lep ugodjaj. Pogotovo za srpske puteve...
Panchev9
SX4 bez 4X4, 2WD je za mene bezvezno vozilo - šminkeraj, kao i svi ostali "glumci".
Ovaj 4x4 ili ti 4WD, može biti koristan po snegu i ledu, za Off road je malo bolji od klask automobila.
Doneće se propis da će biti zabranjena proizvodnja "glumaca" u Evropi.
Ljudi koji kupuju "glumce" su za mene čisti kompleksaši ili apsolutne neznalice.
carobnjak
Da li SX4 ima 4x4? Da li ima elektronsku blokadu diferencijala?
Ako nema ni jedno ni drugo, ja ću sa Fabijom da prođem bolje po sngu, blatu... jer imam ovo drugo ;)
Sva ova šmink. vozila 4WD imaju ili Haldex spojku ili nešto slično. To mu se zove 4WD na silu.
A ovi 2WD glume ove gore navedene. E ti se sad sagni i proveravaj šta je koji, kad je i gazdi nebitno.
@Mange
To mi je sumnjivo i ne verujem 1% u to,ali ajde videćemo. Pogledaj kako su se zaleteli Audi,BMW i ostali sa prednjim pogonom na X1,Q3 itd. Zar misliš da će se nešto odjednom naglo promeniti i zašto bi? Jednostavno,ima ljudi koji ne idu van puta,ne treba im 4x4 i zato uzimaju prednji pogon. Jeftiniji je,lakši auto,ekonomičniji itd.
@carobnjak
Probao sam taj auto,vozio ga. Super je autić. Nisam primetio nikakav nedostatak. Čak sam se prijatno iznenadio,pogotovo udobnošću po srpskim "pistama". A tiho radi,ne čuje se. :) Benzinac je u pitanju 1.5. I jako lepo ide. Za te pare je auto samo takav.
@Predrag
ako Suzuki zamazuje oci sa opremom onda zasto stalno naglasavas sta ima Yeti tj. sta treba da se doplati?!?
carobnjak
Nema potrebe, jer ne znas da upotrebljavas prave izraze..
Treba "znati" kada nekom mozes da pricas da govori nebuloze..
A sve ispravne stvari sam govorio o SX-4, sto se vidi i po "pozitivnom misljenju" o istom od jos nekih drugih ljudi..
@Panchev9
govorim iz svog ugla, nisam tj. ne mogu doneti nikakav drugaciji zakljucak...
Ako gresim, kaznite me!
Ali prvo argumente na sto, bez toga nema nista...
@carobnjak
Suzuki nudi opremu kako bi nadomestio nepocinkovanu limariju (koja vredi više od sve navedene opreme) i brojne druge nedostatke. Zamazuje oči kupcima, koji ako ne posmatraju stvari iz pravog ugla lako mogu da se navuku. Kod Škode sam kreiraš svoju opremu, pri čemu su doplate vrlo povoljne, a ono što je neophodno se dobija u osnovnom paketu. Za naše uslove pocinkovana limarija je prioritet!
Sve što pričam će ti se jednog dana pokazati i u praksi. samo što će tada biti kasno da shvatiš da sam u pravu...
Još jednom SX4 nije loš, ali nema nijednu prednost u odnosu na moj automobil.
@Predrag&Co
SUSTINA:
1. nema boljeg auta za TE pare od SX4! ( za vise naravno da ima...)
2. to je izbor mog drugara i on je prezadovoljan! I nije ga kupio vama nego sebi, kako to ne mozete da shvatite?!?
@Mange
ML nema sa prednjim pogonom,ali imaju ovi manji "džipovi2 i sve više ih prati taj trend. Kia Sportage,Huyndai IX35 itd.
@carobnjak
Ja sam izneo svoje mišljenje,zato što sam ga probao,inače se ne bi uključio. Inače,nije redak slučaj da se mi potpuno slažemo,kada su u pitanju automobili. Pozdravi druga i nek mu je sa srećom. :) Dok moj prijatelj nije uzeo taj auto,nisam ih ni primećivao. A onda sam tek video koliko ih mnogo ima,barem kod nas u BG-u. Pošto sam onda obratio pažnju na taj auto.
Od svih ovih jeftinih poluterenaca Duster 4WD je nasposobniji za Off road.
Zašto?
Ima klirens na max.
Ima ubedljivo najkraći privi stepen prenosa.
Težina mu je najmanja....
@carobnjak
Ko kaže da je robusniji? Samo tako deluje... Za klirens se slažem, ali on ne garantuje dugotrajnost ;) Bez (bar) elektronske blokade diferencijala i ASR-a, SX4 nema nikakvu prednost u odnosu na klasične automobile te veličine.
@carobnjak
Pod jedan može da bude i Y i F, jer ne znam sa čime da poredim taj SX4. Zbog klirensa je bliži Y, a po svemu ostalom F. F Scout je pravi pandan :))
carobnjak
Moja drugarica je skoro prodala SX4 4WD, za neku sitnu paru i kupila Jetija TDI.
Ne bi da prenesem njeno iskustvo....
@carobnjak
Peti put ti ponavljam, ako SX4 nema ASR, EDS ili 4x4 on je truba! Oprema i dizajn nisu ključne stvari na jednom automobilu. Koliko je platio taj SX4?
@Predrag
lepo sam ti objasnio sta je njemu bilo kljucno! A to nije ono sto ti umisljas jer dizajn SX4 je blago receno "neprimetan", za nijansu bolji od tvoje "penzionerke"!
ne izvrci sustinu! Rekao si da zamazuje oci opremom i ja te pitam KOJOM?!?
11690 plus 300 eura za metalik boju.
Cena osnovnog SX4 4WD je 13 k€.
Cena najjeftinijeg Jetija je 15 k€.
Kad je moj drugar pre godnu dana kupio jetija cena je bila manje od 12 k€.
Kako je jeti otišao u nebesa? Očigledno je da je tražnja ogromna.
@Mange
da , i rok isporuke je bio presudan. Sx4 je stigao za nedelju dana, racunajuci i kreditne petljancije i registraciju...
@Predrag
nisi mi odgovorio na pitanje u vezi opreme SX4, ili si opet lupio pa ostao ziv?
@Predrag
gde? Pitao sam koja je oprema po tebi nepotrebna koju on nudi?
@carobnjak
Morao bih da pogledam. Što se mene tiče lista prioriteta čine:
Servo, klima (automatska), centralno daljinsko zaključavanje, prednji električni podizači, podešavanje volana po visini i dubini, podešavanje sedišta po visini, ABS, ESP (ASR, EDS, BA...), dva vazdušna jastuka (po mogućstvu bočni+vazušne zavese), putni kompjuter, parking senzori (mogu i naknadno ugrađeni), elektro podesivi i grejani spoljašnji retrovizori (poželjno), prednja svetla za maglu (poželjna), tempomat (poželjan), CD/MP3/USB (može i naknadno ugrađen ali sa fabričkim zvučnicima u svim vratima)...
@carobnjak
Fabričku muziku i multifunkcionalni volan bih uvek zamenio za ESP i automatsku klimu. Yeti ima polu-automatsku (kao i svaki automobil iz VW grupe, osim ako se ne doplati automatska).
@Predrag
odlicno, samo to nema bez 15000!
A moze se i bez toga, jos kako...
@carobnjak
Ima kod Škode ;)
Pogledao sam listu dodatne opreme za SX4 pre nego što sam napisao komentar u 1:51. Kažem da bi radio i komande na volanu zamenio za ESP i automatsku klimu ;) To ti je odgovor šta je višak, a šta mu fali ;) A ima i nekih nepopravljivih stvari: volan se ne podešava po dubini, nema pocinkovanu limariju, nema 6 stepeni prenosa, napred je tesan...
I dalje ne mogu da verujem da je zbog 700 € odustao od snežnog čoveka ;) Taj tvoj drug pojma nema, ali najvažnije je to da je srećan u svojoj zabludi... daleko je SX4 od najbolje kupovine.
Ne umeš ti realno da sagledaš stvari. Previše si subjektivan...
@Predrag
brate mili, al se ti nalupeta, ko nikad!
Da li ti znas razliku izmedju subjektivnog i objektivnog?
Sve sto si napisao je tvoje misljenje i nema veze sa objektivnoscu!
Drugo, nisam ja birao auto nego moj drug, i to za sebe a ne za TEBE!!!
I kao trece, sve sto si naveo kao mane SX4 su besmislice jer:
-napred ima i previse mesta, provereno!
-odlican polozaj za volanom se moze naci i bez da se podesava po dubini!
-komande za volanom su vrlo prakticne ako ti je muzika bitna (njemu jeste a meni jos vise!)
-manuelna kilima je sasvim dovoljna
-ESP je nepotreban u gradu.
I kao cetvrto, posle Yuga koji nema ni klimu, ni ABS, ni elektropaket, ni muziku, cak ni servo volan, NIJEDAN vazdusni jastuk, ovo je za njega avion!
P.S. i koliko bi kostao taj tvoj Yeti sa svim tim "potrebnim" dodacima?
@carobnjak
Čak i tvoj voljeni Punto ima više mesta napred nego SX4. Fabija ima više od oba, a Yeti je po tom pitanju neuporediv, jer je daleko prostraniji i upotrebljiviji. Zadnja sedišta mogu da mu se pomeraju napred-nazad, imaju i podešavanje ugla naslona, mogu da se izvade (jedno ili sva tri)... Bar je za klasu iznad po svim pitanjima ;)
Manuelnu klimu moraš stalno da uključuješ i isključuješ, dok se polu-automatska i automatska same "pale" i "gase". Kompletna VW grupa ima bar polu-automatsku, dok se automatska doplaćuje.
ESP sa svim svojim funkcijama nije potreban samo pri vožnji otvorenim putem, već i u gradu (kontrola proklizavanja i elektronska blokada diferencijala su ti potrebni pri polaženju!)
SX4 bez ESP-a je totalna bezvezarija (isto važi i za sva druga vozila tog tipa u slučaju da nemaju 4x4). Bez toga, SX4 ima iste karakteristike kao Yugo kojeg je već imao, samo što SX4 ima veći klirens a izdržljivost im je na istom nivou. Možda zvuči smešno, ali je tako ;) Pritom, sa Yugom će bolje da prođe po snegu i blatu zbog užih guma ;)
Yeti osnovni paket: 12.671 €
+ daljinsko zaključavanje: 135 € (ili naknadna ugradnja alarma za iste pare),
+ ESP Plus: 450 €
+ grejanje spolj. retrovizora: 85 €
+ dodatna 4 zvučnika: 55 €
+ bočne lajsne: 30 €
+ putni kompjuter: 40 €
--------------------------
+ PDV = 13.609 €
-> Avion za SX4 ;)
P.S. Sebi bih dodao: tempomat, prednji naslon za ruke, prednja svetla za maglu, lumbalnu podršku za prednja sedišta, Zeder, parking senzore (naknadno 120 €) i CD/MP3/USB (Pioneer za 100 €).
;)
Ovoliku gomilu gluposti odavno nisam video na jednom mestu!Izgleda da je ovaj sajt postao mesto za frustrirane auto neznalice!
A evo pravih podataka:
Suzuki SX4 1.6 GC 4WD-14.000 EUR(sa najboljom opremom i 4WD).
-3 godine garancije(mobilna u zemlji i inostranstvu)-u SAD daju 7 godina garancije!
-12 godina garancije na karoseriju(pocinkovana!)
-19cm klirens!(Yeti-18cm,Huyndai IX35-17cm)
-serijska automatska klima,ESP,ABS/EBD,6 vazdušnih jastuka/zavese,disk kočnice napred i nazad,grejanje prednjih sedišta,kožni volan,komande na volanu(Radio/CD/MP3-7zvučnika),Alu felne 215X60X16,putni kompjuter,ulaz sa karticom/bez ključa,el.podizači prozora na svim prozorima,grejači spoljnih retrovizora,zatamljena stakla u drugom redu,donja zaštita motora,svetla za maglu,krovne šine,itd.....
-Motor 1.6 VVT(varijabilno otvaranje ventila),120 KS(lanac!).
Ovo je ubedljivo najniža cena u celoj Evropi,jer ovaj model(sa ovim motorom,ovom opremom i 4WD)u Nemačkoj,Austriji,Švajcarskoj itd.(proveri na lokalnim Suzukijevim sajtovima)košta preko 20.000 EUR i po mom skromnom mišljenju predstavlja apsolutno NAJBOLJU KUPOVINU po principu uloženo-dobijeno u klasi malih crossovera.
Sve ostalo je stvar ličnog oprdeljenja,jer se ovde na forumu porede "babe i žabe",vozila sa prednjom vučom,slabijim motorima i nižim klirensom i sve to po mnogo višim cenama.
PS.Isti pogon sa Haldex kvačilom koristi AudiTT,WV,Nissan,Ford,Huyndai i drugi.Pronađite odgovarajuće testove(sneg,led i drugi uslovi vožnje)gde je ovaj mali crossover uvek bio u vrhu liste uspeha i "pobeđivao" mnogo skuplje i poznate modele.
@Zocky,Beograd
Hvala na iscrpnim informacijama ali nije taj model u pitanju, nego SX4 1.6 GLX 2WD koji je moj drugar vec pazario za 11690 eura!
@Predrag
Eto, nestadose tvoji argumenti bestraga, a od objektivnosti - nista! Zocky ti lepo objasni...
@Predrag
ne znam samo odakle ti ideja da SX4 nema pocinkovanu karoseriju kad ga je konstruisao Fiat (tj.zajednicki projekat) koji je bez greske u tome, a Sedici i SX4 silaze sa iste trake u Madjarskoj?!?
Zocky,Beograd
Napisao si- licno opredeljenje.. Bas tako.. To sto se tebi svidja, ne mora da znaci i za druge ljude(za mene).. Ovaj auto da kosta preko 20.000 evra?! Hehe, odavno se ne nasmejah.. Cek, cek, evo jos se smejurim..
Pozdrav
"auto neznalica"
@Panchev9
osnovni SX4 u Nemackoj kosta 16690 eura...
Zanimljiv je podatak sto je napisao za klirens da je cak 19cm sto nekome moze biti presudno.
Rekao sam i vise nego sto je potrebno za SX-4..
Ako neko kupuje citav automobil zbog 1 cm klirensa, onda neka mu ga..
Mnogo je bitniji pogon od jedng cantimetra..
Danas sam vozio nov Grande Punto 1.2 actual koji je izasao na ulicu za 9.200 evra.. Iako je motor malo slab( ako je vise od dvoje u njemu), i dalje ima simpa izgled..
@Panchev9
pojam "presudno" znaci nesto sasvim drugo...
SX4 ima sve osobine koje treba da ima visenamensko i moderno vozilo, a cena je vise nego povoljna...
@carobnjak
Priznajem grešku. Zvao sam Suzuki pre 5 min. i rekli su mi da svi modeli imaju pocinkovanu karoseriju. Respect! Izvinjavam se zbog širenja dezinformacije!
I dalje stojim iza svega ostalog što sam izjavio: da ima lošu zvučnu izolaciju, da je napred tesan, da je plastika upotrebljena za izradu enterijera lošeg kvaliteta i da vrlo brzo počne da "cvrkuće", da Fabija ima više prostora u kabini, da nema podešavanje volana po dubini, da je Yeti daleko bolji po svim pitanjima, da bar bez ASR-a i EDS-a (u okviru ESP-a) ovaj automobil ne ispunjava svoju osnovnu namenu (isto važi i za sve ostale slične modele)...
@carobnjak
Samo još jednom da potvrdim da je Yeti mnooogo funkcionalniji, prostraniji, upotrebljiviji i kvalitetniji od SX4. Nisu za poređenje. Vozio sam oba pa znam ;)
@Predrag
pozdrav! :)))
sve to sto si naveo je bitno tebi, meni nije, drugaru jos manje (posle Yuga!).
Ajde da je ta plastika takva, to ne mogu da tvrdim.
Sto se prostora napred tice, gde je tesan?
@Predrag
kasno, on nije hteo da ga vozi!
Sta Yeti moze sto SX4 ne moze, ajde da te cujem?
@carobnjak
Napred ima više prostora i Classic i Fabia, a Yeti ima daleko više.
Ako nije on hteo da ga vozi, provozaj ga ti i shvatićeš o čemu ti pričam. Drugačije ne mogu da ti dočaram njegovu očiglednu prednost po svim pitanjima ;) Odličan automobil. I dalje mi je žao što ga nisam kupio, a realno mi nije potreban.
Srce je "htelo" Yetija, a razum se "odlučio" za Fabiju ;) "On" mi i dalje govori da je "ona" bolji izbor za moje potrebe ;) Verujem mu :))
Predrag
Da li mozda znas na kojoj visini(prosecno,ima vise parametara) sedi vozac Yeti-ja i SX-4?
Mislim da je prilicna razlika..
@Panchev9 16:21
"Napisao si- licno opredeljenje.. "
A to sto si ti napisao nije licno? Cije je?
@Predrag
to sta si ti zeleo i kupio sada nije bitno!
Nisi mi odgovorio u kom pravcu je tesan? Pa napred ima mesta kao u kamionu!
Panchev
Yeti je viši za oko 85 mm, pa su mu i sedišta više postavljena. Obično se sedišta nalaze malo iznad gornje ivice točkova ;)
@Predrag
nesto ne mogu da zamislim te silne prednosti koje pokusavas da mi objasnis...
@carobnjak
Meni fali prostor za noge, znači tesan je po dužini ;) kada bi sedište išlo još par "zuba" (6-8 cm) unazad bilo bi idealno. Ovako se osećam kao u Yugu.
Pošto nisi vozio ni Yetija ni Fabiju, sve tvoje priče su bez pokrića. Kada okreneš par krugova nastavićemo sa pričom ;)
@carobnjak
Dok ih ne probaš, svaka tvoja dalja priča o Škodi se svodi na lupetanje. Žao mi je, ali je tako ;)
@Predrag
zasto da ih probam? Ne zanima me ni Fobija, ni Yeti, pa cak ni ovaj SX4! :)))
@carobnjak
Da bi shvatio koliko si se ogrešio, i da ne bi više tralalaisao (da ne kažem lupetao) :)))
@Predrag
sta lupetam? Izvini sta sam napisao a da nije istina?
Vise je tvoja prica bez pokrica!
Jos uvek cekam argumente za Yeti...
@carobnjak
Rekao sam ti bezbroj puta da je skoro u svemu bolji. Šta god da ti napišem, ti ćeš reći da to nije istina... Zato idi probaj i kazaće ti se samo... Skoro da nisu za poređenje. Kada sam vozio Yeti osećao sam se sigurno i bezbedno pošto je stabilan, tih, ništa ne cvrči, solidno je napravljen, prostran je, pregledan je, sve je na svom mestu... a kada uđem u SX4 imam osećaj kao da sam ušao u neki Fiat od pre 10 godina. Šklopocija...
@Predrag
aha, a taj tvoj osecaj je nesto sto spada u "objektivno" ?
@Predrag
napredujes u lupetanju sve vise...
Evo da te obavestim da vozim auto koji uopste "ne ispunjava" moje potrebe...
(ovo je trebalo ici tamo ali ne moze...)