home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je skočio na treće mesto na Top 100 rang listi brendova. To ga stavlja kao top rangirani automobilski brend koji se nalazi samo iza Apple i Google brenda.

Najbliža automobilska marka je Mercedes-Benz koji se našao na 8. mestu, te Audi na 11. mestu.

*kliknite na sliku za veću rezoluciju

Poslednja rang lista išla je u prilog Mercedesu koji je bio ispred BMW-a. Međutim rekordna prodaja ove godine, veća ponuda modela, te veći naglasak na marketingu, dovele su do poboljšanja BMW-ovog položaja u segmentu luksuznih-sportskih automobila.

Izvor : Presretac.com



čitanja : 1792



Komentari

Ko je radio istrazivanje i koji su bili kriterijumi?
Google je najjaci brend po rangiranjima vecine ekonomskih casopisa sirom sveta, a tek ce biti ako ga zakon ne bude gusio zbog monopola. Npr. Google zeli da stvori svetsku virtuelnu biblioteku u kojoj bi se nalazila svaka odstampana knjiga u svetu, ali tada bi imao monopol nad znanjem i zbog toga su do daljnjeg morali da zaustave projekat...

Autor Marko 21 Jul 2011, 12:28

Sta reci osim ipak teska srca cestitke!

Autor Audi 21 Jul 2011, 12:30

Ulaganje u nove kvalitetne proizvode i u marketing se uvek isplati svakom!

Autor Orlo 21 Jul 2011, 12:42

valjda je to zato sto BMW-ovi modeli svi lice i ne valjaju...mozda je bmw 1 ruzan, od 6GC se ocekivalo vise, 5GT je najruzniji od sve dece...ali BMW je BMW ;) najprepoznatljiviji automobilski brend trenutno ...

Autor NemanjaBB 21 Jul 2011, 12:54

I Lexus je malo iza AUDI-a... :D sjajno

Autor NemanjaBB 21 Jul 2011, 12:55

Pa jutros je lepo objavljeno da je nemačka vlada pomagala razvoj BMW-a, šta se onda radujete uspehu BMW-a kad nije fer učestvovao na tržištu?
Ne fer igra nije za čestitke!
TOLIKO!

Autor Dejan L 21 Jul 2011, 13:02

Pardon NEFER

Autor Dejan L 21 Jul 2011, 13:06

Po meni je Google najjaci brend i odnos poverenja korisnika prema Google-au je daleko veci nego prema Apple-u.

Autor Barosso 21 Jul 2011, 13:22

xaxaxaxa... BMW ..to je to!!! :)

Autor shomi 21 Jul 2011, 14:15

Hehe..
Samo je jedan BMW !!!

Autor Panchev9 21 Jul 2011, 15:04

Marko je u pravu...mogu i ja da napisem svoju listu, ali kakve to veze ima....

Autor sale 21 Jul 2011, 19:45

gluposti, koliko god bio na neki nacin ponosan kao vlasnik BMWa, moram da primetim da je ovo skroz nebulozna tabela koja u isti kos trpa babe, zabe, musmule i jos kojesta koje nema nista jedno s drugim... porediti auto, prodavnicu kafe i internet prodaju je toliko prevazislo zdrav razum da mozak boli ... servira nam se besmislena tabela tumacena polurazumljivom termilogijom a mu mumulamo "mhm" i klimamo glavom kao da nam je sve jasno ... eh, da, sad ce da mi se javi ovde menadzer sa megatrenda ili BK da mi objashnjava robnu marku, vrednost, prepoznatljivost itd itd ... stedi vreme care, imam MBA na LSE i ne mozes ni da pretpostavis 20% onog sto znam o tome, i opet tvrdim da je to besmislica za uvrtanje mozga priprostima

Autor Stole 21 Jul 2011, 20:42

@Stole

Koliko ti je znacila MBA diploma (ukljucujuci znanje, naravno) prilikom konkursa za posao, ako si zaposlen u struci (u Srbiji)?

P.S. Izvinjavam se zbog odlaska sa teme...

Autor Marko 21 Jul 2011, 22:03

@Marko
radim konsalting za par stranih firmi, u vezi trecih trzista, ovde samo zivim i placam deo poreza

Autor Stole 21 Jul 2011, 22:22

Baš "čudno" da ovde nema ni jednog štiha iz Italije?
Kako će to komentarisati neki Blogovci?
Odakle na listi sva tri nemačka pera?

Pa posle kažu da je tamo neka Alfa, Ferari, Maserati,Fiat,PinkFarina, Guči, Kuči i ostali tralaluči, opštepoznat Svetski brend!?
Ma ajde. Italija mu dođe kao neki veliki buvljak. Davno je to prepoznao svet.

Autor Mange 21 Jul 2011, 22:58

@Stole - cudi me da nisu tebe zvali za usluge konsaltinga, pre nego sto su definisali parametre za ovo istrazivanje. Stvarno su neznalice, ali sta ce kad nemaju u timu Stoleta konsultanta.

Autor Bleki 21 Jul 2011, 23:33

@ Stole 20:42
Potpuno se slažem, sve je to izračunato kada se saberu babe i žabe, realna vrednost brenda je ona kad se osnovna sredstva rada, objekti, proizvodi i usluge saberu, a ne kada na to dodaju KNOWN HOW (vrednost znanja i veština zaposlenih).
Ko kaže da su ovi ili oni radnici pametniji ili sposobniji? Ko može da tvrdi da su sklapači sa šrafcigerima pametniji od Coca-Cola-inih tehnologa, menadžera i hemičara? Ili koliko 1 programer u kompjuterskoj firmi vredi više od radnika koji montira gume na kraju proizvodne trake. Lepo sam napisao 3x juče NEFER ocenjivanje

Autor Dejan L 22 Jul 2011, 08:04

ko gubi ima pravo da se ljuti...bmw..je auto sve ostalo su prevozna srestva...

Autor ivan 22 Jul 2011, 08:22

@Dejan L- izraz je KNOW HOW, a ne Known how... Koju si ti skolu zavrsio, crni sine? Kakvi objekti i masine kada je Google u pitanju, majke ti? Pored toga, kada bi ostao bez masina i objekata a u ruci imao papir da si vlasnik brenda (Bmw ili Coca Cola- svejedno), svaka banka bi ti dala kredit za objekte i masine bez problema. Pa jel to nije vrednost brenda? Sve marketing strucnjak do strucnjaka. Zato Srbiji ovako ide, a bez srpskih brendova je prosto nemoguce zamisliti svetsko trziste.

Autor Bleki 22 Jul 2011, 08:50

@ Bleki
Ako nema objekata, onda se sabere vrednost osnovnih sredstava za rad. Šta ti nije jasno? Mene užasava takav način fiktivne vrednosti nekog brenda!
Što onda za Telekom Srbiju ne uračunaju i znanja i veštine radnika Telekoma, oni znaju kad su njihove kompanije u pitanju, a kad se naše prodaju, niko ne računa KNOW HOW!
Nefer je kako god, sabirao bae i žabe ili dede i grede.

Autor Dejan L 22 Jul 2011, 09:45

@Bleki
sta te boli? BK ili megatrend?
Aj malo idi porazgovaraj sa berzansim analiticarima koliko je pozicioniranje brenda dato na bazi istrazivanja konsultantskih kuca bitno za vrednost akcija istog.
I ne mesaj marketinske agencije sa konsultantskim kucama.
Kada marketing agencija radi istrazivanje, ono je u funkciji sagledavanja realne pozicije klijenta na trzistu a radi biranja optimalne strategije za ulepsavanje lika i dela klijenta kod konzumenta a samim tim za poboljsanje komercijalne efikasnosti.
Kada se radi procena pozicioniranja brenda radi javnog objavljivanja, onda to radi konsultantska kuca za klijenta trece strane (ministarstvo, strucni casopis, investicioni fond ...)

Autor Stole 22 Jul 2011, 09:56

@Stole - ni BK ni Megatrend, Ekonomski fakultet Bgd, pa MBA u Svajcarskoj. Nemoj da brines za moje obrazovanje, znanje, iskustvo i rezultate. I nisam konsultant, koji prodaje analize i daje preporucene strategije i resenja kompanijama, a kada strategija ne uspe - on kaze - sorry, bad implementation - not my fault. Mnoge naucnike - konsultante sam vidjao u raznim M&A procesima u zemlji i inostranstvu- ukljucujuci i Accenture, Blackstone, TPG, UBS... Tanko, uglavnom. Cast izuzecima, bilo ih je par. Veliki pozdrav, zelim ti sve najbolje!

Autor Bleki 22 Jul 2011, 10:37

@Bleki
"Mnoge naucnike - konsultante sam vidjao u raznim M&A procesima u zemlji i inostranstvu- ukljucujuci i Accenture, Blackstone, TPG, UBS... " Pa, ako uzmemo u obzir u kojim su se "kombinacijama" navedeni nasli ovde, kao i ko je narucivao istrazivanja i sa kojim ciljem, dobro smo i prosli.
Takodje, zelim ti puno uspeha dalje i sve najbolje!

Autor Stole 22 Jul 2011, 10:43

@ Bleki
Kolega, nešto si počeo previše da veruješ u sve ono što su nas naučili na faxu! To i jeste cilj marketing kompanija. A pošto ti to očigledno ne razlikuješ, džabe tebi diploma!
Da li i ti veruješ u reklame tipa ,,NAJBOLjI, NAJPOVOLjNIJI i slično? Jel tebi izjava neke konsultantske agencije sveto pismo ili imaš iole razuma.
Čak se i BEKO veš mašine predstavljaju najboljim na svetu, a jesu li? Tebi je kapitalizam i marketing isprao mozak

Autor Dejan L 22 Jul 2011, 10:59

Samo BMW je autoindustrija, sve su ostalo radionice!!!!!

Autor Gagiba 22 Jul 2011, 18:25