
Hyundai je i u trećem kvartalu ove godine u kategoriji automobilskih brendova zadržao prvo mesto kada je reč o zadovoljstvu korisnika, razultati su istraživanja ''Kelly Blue Book''. Hyundai brend je u trećem kvartalu zabeležio stopu lojalnosti od čak 48% što je bilo dovoljno da se ova južnokorejska kompanija nađe na mestu broj 1 drugi kvartal za redom.
Da zadovoljstvo kupaca sa sobom povlači i veću prodaju govore podaci koje je objavio Hyundai Motor Company a prema kojima je prihod kompanije u trećem kvartalu porastao za čak 21%. To znači da bi Hyundai do kraja godine mogao prodati više od 4 miliona vozila i ostvariti rekordnu zaradu.
Sa novim modelima koje je Hyundai nedavno lansirao širom sveta /čak 4 nova modela u Srbiji: Elantra, i40 Wagon, Genesis coupe, Veloster/ i postojećim modelima koji su dokazali svoj kvalitet, bezbednost i ekonomičnost, kompanija Hyundai nastoji da i dalje svojim kupcima pruži najbolji odnos cene i kvaliteta i na taj način obezbedi dugoročnu lojalnost svojih kupaca.
Da je Hyundai u tome uspeo govori podatak da je u februaru ove godine prema istraživanju konsultansko- istraživačke kompanije ''Brand Keys Costomer Loyalty Engagement Index'' Hyundai drugu godinu za redom proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca. Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god. i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija.
I prema istraživanju ''JD Power 2010 Comsumer Retention Study'' koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila, ostaju verni svom brendu, Hyundai zauzima zavidno mesto. Hyundai je, prema ovom istraživanju, ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai automobila od čak 60% što predstavlja najbolji rezultat ovog automobislkog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja.
Vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.
PR Hyundai Auto Beograd
Ma vazi. I komsija moje babe je tvrdio da nema boljeg auta od Ladje (Lada)... A u bolji nikad nije ni seo...
Ako su oni prvi,kakvi li su tek ostali?
Jutros sam imao zakazan prvi servis za I30 u 7 sati. U radionici jedan majstor i jedan na prijemu. Hyundai caffe radi tek od osam. Uđem u sobu za prijem i pitam zašto nema slike iz servisa na monitoru, dobijem odgovor da ne radi kamera.
Na moju opasku da po zakonu imam pravo na uvid u izvođenje radova, lik mi kaže da će onda početi sa servisom kad proradi kamera... Tražio sam da skinu auto sa dizalice...
Naravno servis na Novom Beogradu me više neće videti.