
Preuzeto sa: Novosti.rs
Kada u kompaniji "Fijat automobili Srbija" započne proizvodnja 200.000 automobila godišnje, na tom poslu će biti angažovano 3.200 radnika s prosečnom platom od 666 evra.
Ovo su predstavnici torinsko-srpske kompanije, pred praznike, obećali čelnicima sindikata ove firme, rekao je u ponedeljak Zoran Marković, potpredsednik Sindikata kompanije. On je dodao da su dobili obećanje da će, kad počne proizvodnja u tom obimu, pored postojećih 1.100 zaposlenih, raditi još 2.100 trenutno nezaposlenih. A ugovor o strateškom partnerstvu predviđa posao za ukupno 2.433 radnika. (To će se desiti pred kraj 2014. godine, saznaju "Novosti".)
- Puno je uloženo u rekonstrukciju fabrike, i ja sa stažom od 25 godna u "Zastavi" ne mogu da je prepoznam - kaže Zoran Marković. - Čak je i u nezavršenim pogonima, poput montaže (gde krov nije završen), radna temperatura oko 15 stepeni. Predlog je da se u fabrici radi u dve smene, kao u japanskim automobilskim firmama - "Tojota" i "Suzuki".

Sindikalci su saopštili da je prema svim procenama (stručnih članova) sindikta novi automobil izuzetno dobar, jer su primenjene najsavremenije tehnologije, ali da će detalji do početka marta biti poslovna tajna, što oni poštuju. Nezvanično su rekli da će osnovna verzija koštati oko 14.000 evra, a u ful opremi oko - 20.000.
ČUDNE SMENE
Zaposleni će imati 40 radnih sati, ali po čudnim uslovima rada za naše prilike. Recimo, smene bi trajale po deset sati, a druga od 19.00 do pet ujutro. Sindikat će naknadno odlučiti da li će to da prihvati.
Foto: Novosti.rs i Alvolante.it666 djavolja posla
Kako oni znaju da će plata biti 666€, kad se ne zna ni kako će biti sutra? Izborna obećanja, ccc! Statistika je jedno, stvarnost je drugo. Na DW televiziji bio prilog o dečku koji je osnovao firmu, čiji se profit 2007. uvećavao svakog meseca za 300%, ekonomisti su predviđali da će 2008. zaaditi 500.000.000$ , ali desila se ekonomska kriza! Statistička predviđanja su 1, a konkretni uslovi poslovanja i tržišne promene su nešto deseto. Nemoguće je dugoročno planiranje DANAS!!!!
Nisam ni sumnjao da će imati pristojnu platu, za naše prilike. Lzero se već maskirani testiraju po gradu, ako izdrže naše rupe biće dobri.
Da ne racunam one sto ciste, ali majstori i ovi najnizi sloj u fabrici nece imati preko 20-23 hiljade. To su smesne pare.
Dok ce partijski menadzercici imati po 800+ eura..
Pa eto imace vecu startnu platu od mene! Nego, da ja batalim medicinu i preselim se u Kragujevac... :)))
Satanisti.
Gde baš nadjoše 666 ???
Al dobro,iovako nema od toga ništa,kao ni od akcija 1000e.
Jedino ako su mislili kao na prosek predsednik/ministri/poslanici 1200-1500 i raja 200-300 pa uproseče. :)
Ja sam pre 5 dana bio na Zlatiboru i cini mi se da sam video Lzero, posto je bio maskiran.
Kad bi plata bila 666evra, sto bi Fiat selio proizvodnju Srbiju vec uz podsticaj ostao u Italiji
Kad bi znali koliko fabriku automobila košta samo jedan dan štrajka, ne bi sumnjali u dobre plate. I dva sata košta papreno. Ne mogu tek tako da zamene 2500 obučenih radnika. Fiat pametno radi, hoće da se obezbedi kad proizvodnja bude 200.000. A ako radnici prebacuju plan plata će biti i veća.
Biće, biće... kad budu proizvodili (i prodavali) 200 000 L zero godišnje...
Sećam se sklapanja Yugo za SAD, montaža je imala deblje koverte za od kooperanata. Kad montaža zaustavi traku država se dizala na noge, direktori odlazili na raport ili smenjivali. Mislim da većina vas nije jos svesna o kakvom se poslu radi, s obzirom na trivijalne komentare.
Ovo je verovatno neki numeroloski "genije" smislio. Izgleda da se nada i ovoj propasti fabrike i zaposlenih, tj. citavog Kragujevca.
Izadjite iz tame i udjite u svetlo pametnjakovici.
Otkricu vam jednu tajnu. 2000 radnika ce imati po 333 EUR a petoro glavnih menadzera po 133 866 EUR. Ko se razume u matematiku otkrice koji je to prosek na nivou fabrike he, he.
Nije radnik glup da sklapa skup auto na skupoj opremi za siću. Nije to više Zastava nekad, pa se malo radi, a delovi lome i kradu. Kakva plata takva vrata, a greške na autu skupo koštaju ugled fabrike. 666 je verovatno marketing da privuće pažnju, plata je u dinarima.
:))))))) kad se bude proizvodilo 200000 vozila godisnje. Znaci nikad.
@Trinti, zašto nikad? Kad je Zastava mogla toliko pomoću stapa i kanapa, što nebi mogao Fiat 30god. kasnije, u mnogo modernijoj fabrici. Al proći će bar 3 god. dok se dobro posao ne razradi, kooperanti, putevi, pruga, obilaznica itd.
Bice, kad u Srbiji prosecna bude 1000eur :))
Pa oni ne mogu da proizvedu i prodaju ni 50.000 vozila, dokle cemo da slusamo bajke politicara...
Eto koliko ste pametni i koliko razumete.Zasto ste pricali nesto kada niste ni znali kako ce to da izgleda?Plata ako ostajes prekovremeno ti je 40.000 sto je za 10 sati dnevno LAKOG posla mnogo velika para za razliku od privatnika koji daju po 15-20 hiljada dinara za po ceo dan stajanja na nogama,za radne vikende i jos nekih 100 cudesa.Posao moze svako da radi.Prvih 10-15 dana noge otpadaju od bolova ali posle kada se naviknes mozes duplo da ostajes na poslu.To sto ljudi kukaju kako ne mogu da rade i stalno se zale a uz to bi da dobijaju po 100.000 zanemarite jer su to neradnici.