
Daimler AG planira da više nego duplira proizvodnju i prodaju Mercedesa do 2020. godine.
Tačnije, u svojim planovima da postane najveći svetski proizvođač premium automobila, Mercedes planira da do 2020. godine poveća svoju prodaju na 2,7 miliona vozila.
Kako bi se to i ostvarilo, nemački Manager Magazin piše da prvi čovek Daimlera Dieter Zetsche planira da otvori dve nove fabrike: jednu u Kini i jednu u SAD-u.
Prošle godine Mercedes je širom sveta prodao 1,26 miliona vozila, što je za oko 120.000 manje od BMW-a. Nova fabrika u SAD-u bi inače trebalo da se otvori 2017. ili 2018. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Зашто је стављен претходни БМВ серије 1 са неким чудним фаровима испод смешних бајковитих сањарија Мерцедесових занесењака??
Druže Gagiba,liči ne keca jedino ako gledaš iz perspektive Rej Čarlsa. :)
http://www.netcarshow.com/bmw/2008-1-series_5-door/800x600/wallpaper_08.htm
A evo stari i novi kec,"silne" promene u enterijeru. :)
Pogodno za rubriku nadji razliku. :)
Instrument tabla očaj.
Još ne mogu da prežale onu iz 90-ih i naruče novu. :)
Smijesna su mi ova djecurlija sto pricaju da je ova A klasa kopija serije 1 hahahahaha pa sta hoce ljudi reci da je BMW izmislio hatchback klasu pa sad ovi kopiraju, ako je tako onda je i BMW kopirao Golfa.
@ Gagiba
1.BMW 1 ima manji prepust napred
2.BMW 1 ima ružna zadnja bočna vrata!
3.C stub kod BMW-a serije 1 je grozan
4.Proporcije su lepše 100x na ovoj A klasi
ОоооОоо извињавам се фановима МБ!! Тек сада сам приметио да је ово на слици изнад заправо нови Мерцедес А класе. Моја грешка, убудуће ћу се трудити да пажљивије посматрам фотографије све док не закључим да ли Мерцедес у питању или не. Не замерите, готово ми је немогуће да из ове перспективе из које се не види логотип препознам који је ауто у питању... ;)
@PITBULL
Концепт који је најближи савршеном може, мора и треба да претрпи само естетске измене и наравно квалитативне у смислу материјала. То је филозофија које се дизајнери БМВ-а држе при креирању унутрашњости возила јер смисао БМВ аутомобила је задовољство у вожњи а коме је небитно како се аутомобил понаша у вожњи већ му је на првом месту да му кокпит сија ко новогодишња јелка и да има стотине хромираних дугмића које ће притезати до бесвести у потрази за њиховом функцијом док је паркиран испред старачког дома или локалне задруге...е за такве конкуренција има шта да понуди!! :))
Мени су на пример они бунарчићи које МБ ставља око показивача брзине и обртаја, а све у циљу да се додвори азијатским купцима, крајње бесмислени и смешни!! Дакле, све је ствар укуса а о њима је наравно сувишно расправљати... :)))
@Dejan L, Pitbull, Dakara
Pazite komentare iznad vasih. Hejtuju hejteri max. Ovo su renderi A klase, a kada izadje bice bolja i lepsa od bmw Pola, jednog od najruznijih automobila danas. :)))
@Gagiba 16:44
xaxaxa,e nasmeja me,ko i uvek. :)
Mogao si jednostavnije da opišeš bmw-ov enterijer,da se ne mučiš - klot ! :)
@McLaren
bmw Polo,xaxaxa. :)
@PITBULL
A где су млади ту је и шала... ;))
Пази, Ауди је већ преузео минималистички концепт креирања унутрашњости својих возила, немој да те изненади у некој скоријој будућности ако и МБ пар модела експериментално ослободи непотребних тј. вишка дугмића! Можда чак и са овом анти-сендвич А класом па да појам "клот" добије сасвим нову димезију!! :))