home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota se polako oporavlja od posledica razornog zemljotresa i cunamija koji su prošle godine pogodili Japan i oštetili više fabrika na severoistoku zemlje, uključujući i proizvođače komponenti za automobile.

Japanska autoindustrija je zbog toga morala privremeno da zaustavi ili ograniči proizvodnju.

Kako bilo, podaci o prodaji u prvom kvartalu ove godine pokazuju da je Toyota opet svetski broj 1 po prodaji automobila.

Toyota (uključujući i Scion, Daihatsu i Hino Motors) je naime u prvom kvartalu 2012. godine širom sveta prodala 2,49 miliona vozila (za 18% više nego u istom periodu prošle godine), na drugom mestu je američki General Motors sa 2,28 miliona, a na trećem nemački Volkswagen koji je u ovom periodu plasirao 2,16 miliona vozila.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 941



Komentari

Žao mi što Toyote ne izgledaju lepše, jer bi bile sve više i više tražene

Autor Dejan L 11 Maj 2012, 19:36

@ Ivan Mitić
Kako stoji Hjudai-Kia?

Autor Ex Italo fan 11 Maj 2012, 20:19

@Ex Italo Fan

autoblog.rs/blog/auto/vesti/2012/05/01/hyundai-i-kia-nastavljaju-sa-odlicnom-prodajom-i-u-prvom-kvartalu-2012.

Autor auto 11 Maj 2012, 20:44

Trebalo bi stvarno da angažuju neke nove ljude.

90-ih su bre bili odlični, tada su stvarno pravili dobra auta.
Posle se okrenuše konzervativnosti, mada verujem da ko hoće konzervativan i ne upadljiv auto bira njih, i da jednostavno ne žele da eksperimentišu...

Mada kada su već počeli saradnju sa BMW-om ne bi bilo zgoreg tj. moraju angažovati neke nove i proverene ljude...

Autor Raziel 11 Maj 2012, 21:50

Slazem se sto se dizajna tice da polako gube trku ostalo je ok. Kako to da je VW tek na trecem mestu?

Autor bk 11 Maj 2012, 22:40

@ Raziel
Stvarno misliš da neko ko je preživeo cunami i zemljotres u Japanu, medijsku hajku u Americi i izuzetno brzo se vratio na prvo mesto po prodaji, treba nešto da menja u svom poslovanju zato što nije po tvom ukusu. "Lepota je u oku posmatrača" i "o ukusima se ne raspravlja".
Da budem iskren ni meni se izgled Tojotinih modela ne dopada bog zna kako, ali očito prolazi.
@ bk
Marketing i PR čine čuda u prodaji VW grupe, ali je očito da ima i ljudi sa ličnim iskustvima koji nisu toliko povodljivi.

Autor Ex Italo fan 11 Maj 2012, 23:59

@ Auto
Hvala.

Autor Ex Italo fan 12 Maj 2012, 00:00