
Amerikanci su i dalje ludi za pick-up vozilima, a tek u poslednjih desetak godina zbog ekologije i oštrog smanjenja potrošnje goriva dolazi pod udar i ovakav tip vozila na američkim putevima. Ipak, dugogodišnje navike i tradicija teško se menjaju preko noći. Proučavajući trenutnu situaciju na američkom tržištu stručnjaci su uočili da u ponudi nedostaju mali pick-upovi, te da je to kategorija vozila koja će u idućih nekoliko godina na američkom tržištu postati najtraženija.
Zato su u Chrysleru brzo reagovali i počeli da ozbiljno razmišljaju o malom pick-upu koji bi trebalo da kompaniji obezbedi značajan profit u godinama koje dolaze. Tipičan kupac u SAD takvog malog pick-upa bio bi mladi muškarac kome je to prvi pick-up koji kupuje u životu, a dodatna garancija dobroj prodaji je najavljena povoljna cena.
Tako američkim kupcima i tržištu predstoji povratak srednjim i manjim pick-upovima koji su svoju najveću popularnost na tom tržištu imali 80-tih godina prošlog veka, kada su vladali ogromni i (pre)veliki pick-upovi koji se u evropskim očima zbog svojih velikih motora i (pre)velikih dimenzija već mogu nazivati lakim kamionima.
Chryslerova opširna istraživanja su pokazala da je mali pick-up izgubio na popularnosti zbog u to vreme previsoke cene, dok su istovremeno veliki pick-upovi postali cenovno znatno pristupačniji američkom kupcu. Naime, zašto kupiti mali pick-up za dvadesetak hiljada dolara kada se za koju hiljadu više može se dobiti veći pick-up. Zato će novi Chryslerov mali pick-up imati izuzetno povoljnu (nisku) cenu, kako bi lakše privukao kupce.

Chrysler o malom pick-upu razmišlja još od 2002., kada je
predstavio Dodge M80 Concept (na fotografijama) u atraktivnoj žutoj boji. Mada
je prošlo 10 godina ovaj koncept nije izgubio na aktuelnosti i pomalo je retro
dizajna. Osim povoljne cene, ovaj model će biti i ekonomičan i ekološki
podoban.
Izvor: Autoportal.hr
mali pickupi ne postoje vise sa razlogom. zato sto ih ne kupuju oni koji zele pickup vec oni koji zele najjeftinije vozilo iz kompanije. recimo kod forda, oni su prosle godine ugasili ranger zato sto su istrazivanja pokazala da vecina onih koji su kupili ranger su kupili zato sto je bio najjeftinije fordovo vozilo