Od kada je Apple otvorio prvi brendiranu prodavnicu, vidimo da je mnogo konkurenata pošlo njegovim stopama. Microsoft, Google, čak i Samsung otvorili su svoje brendirane prodavnice sa mogućnošću testiranja proizvoda za javnost i kupce. Kupci su mogli da pregledaju, ''opipaju'' proizvod i na kraju, kupe direktno u prodavnici.
Automobilske kompanije svoje salone imaju od nastajanja, ali je Audi otišao
korak dalje i predstavio vituelni salon svojih modela.
Prvi e-salon, koji je otvoren u blizini Pikadilija u Londonu i nosi naziv Audi
City, prezentovaće celokupnu gamu proizvoda i modela, na mnogo manjem prostoru,
a kupci će moći u potpunosti da ''zavire'' u svaki deo vozila, preko ekrana.
Plan Audija je da do 2015. godine otvorio čak 20 ovakvih digitalnih salona
širom sveta.
Ovaj salon sastavljen je od niza pokretnih elektronskih zidova i kupci mogu
putem ekrana na dodir pokretati/okretati sliku, menjati uglove i prečnike, a
takođe ima i opciju privatne sobe gde potencijalni kupac može na miru odabrati
sve željene karakteristike vozila uz asistenciju ličnog prodavca.
Izvor: Economy.rs