home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Od kada je Apple otvorio prvi brendiranu prodavnicu, vidimo da je mnogo konkurenata pošlo njegovim stopama. Microsoft, Google, čak i Samsung otvorili su svoje brendirane prodavnice sa mogućnošću testiranja proizvoda za javnost i kupce. Kupci su mogli da pregledaju, ''opipaju'' proizvod i na kraju, kupe direktno u prodavnici.

Automobilske kompanije svoje salone imaju od nastajanja, ali je Audi otišao korak dalje i predstavio vituelni salon svojih modela.

Prvi e-salon, koji je otvoren u blizini Pikadilija u Londonu i nosi naziv Audi City, prezentovaće celokupnu gamu proizvoda i modela, na mnogo manjem prostoru, a kupci će moći u potpunosti da ''zavire'' u svaki deo vozila, preko ekrana.

Plan Audija je da do 2015. godine otvorio čak 20 ovakvih digitalnih salona širom sveta.

Ovaj salon sastavljen je od niza pokretnih elektronskih zidova i kupci mogu putem ekrana na dodir pokretati/okretati sliku, menjati uglove i prečnike, a takođe ima i opciju privatne sobe gde potencijalni kupac može na miru odabrati sve željene karakteristike vozila uz asistenciju ličnog prodavca.

Izvor: Economy.rs



čitanja : 712



Komentari