
Kompanija Renault China se priprema za drugu fazu svog plana razvoja na kineskom tržištu.
Renault je na konferenciji za štampu održanoj u Pekingu najavio da će druga faza njegovog razvojnog plana za kinesko tržište trajati tri godine. Prva faza razvijena je u periodu od 2009. do 2011. godine i to je period u kome je Renault postao jedan od brzo rastućih brendova u Kini sa godišnjom prodajom od 5.321 vozila u 2009. na preko 35.000 vozila u 2011. godini.
Iako je prodaja automobila u Kini usporena prošle godine, Renault je ipak
uspeo da proda preko 24.000 automobila. Da bi dokazao činjenicu da je Kina je
postala jedno od njegovih najvažnijih tržišta, Renault je imenovao svog
izvršnog potpredsednika Katsumi Nakamura-u za direktora Renault-ovih poslova u
Kini.
Tokom druge faze razvojnog plana koji će trajati tri godine, Renault planira da
se fokusira na razvoj svog korisničkog servisa i na proširenje prodajne mreže.
Kompanija je već pripremila nove atraktivne promotivne ponude, kao što su popusti i pogodnosti za stare kupace i nultu kamatnu stopu za kreditno finansiranje, kako bi privukli nove kupce. Ostali planovi uključuju smanjenje troškova prodaje i povećanje profitabilnosti, uz planiran broj od 115 prodajnih salona u Kini do kraja 2012. godine i proširenje prodajne mreže u najvećim gradovima u Kini.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault