
Nemački Audi planira da proširi liniju A3 modela sa kompaktnim crossover-om koji bi mogao na tržištu da se pojavi 2016. ili 2017. godine.
Interno poznat kao elevated space vehicle, budući A3 Allroad biće razvijan na Volkswagen-ovoj MQB modularnoj platformi.
Kako prenosi Automotive News, kompanija već razvija konceptni automobil, ali Nemci još nisu odlučili da li će ga predstaviti ili ne na predstojećem Frankfurt Motor Show-u u septembru.
Tehnički detalji nisu objavljeni, ali se očekuje da će Audi A3 Allroad biti ponuđen sa 1.8-litarskim turbo motorom i dizel 2.0-litarskim motorima.
Izvor: Economy.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi
Пит
хехехе...још се сећаш!!! :)))
Било је више различитих у зависноти од тренутка инспирације али ова ти се нарочито свидела:
Гагиба
"модуларној суперсоничној хипербаричној универзалној свеносећој мултидисциплинарној платформи!!!! :))"
Хахахахахахаха, хвала за ово, смех терапија. :)))
Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 23:14
Gagiba
Više mi se svidja ona sa "koren iz Pi" na kraju. :)))
Tj, hibrid jedan da se napravi, samo da se ovoj doda "koren iz pi" i to je to. :D
Fali jos dvotockas na ovoj platformi. Stancovanje samo ideeeeeeeeeeeeee...KOMERCIJALA !
Пит
'де могу да се сетим шта сам кад све Фолцики "додао"! То све дође у трену. Додуше Фолцика и њени клонови су вечита инспирација. ;)
Била је чини ми се МБКУЕС корен из два платформа... :))
Баш ме занима дал ће кад бити какав податак, али гарант преко 30 надоградњи Фолцика гура на ова њена "самоходна самоносећа ручна колица"!! (ево стиже инспирација) ;))
Što će im ovo?Zar već nemaju Q3?Auti će se ubuduće samo razlikovat po dimenzijama!Je*ale ih pare!
Gagiba
Hahaha. :)
Možda bi ti slika ogoljene modularne supersonične platforme dala više inspiracije. :)
@Gagiba
A, najgore sto bi svi zeleli jednu takvu platformu, vise bi zaradjivali, ali je nemaju ;)
@Pit
Bolje i vecina na ovoj platformi, nego na Renoovim, Renoovi motori, menjaci...
Ево стиже вест и Тојота да спрема модуларне платформе. Свако ко потенцира велики број модела нужно мора да их базира на таквој врсти "основе" иначе поједе дара меру илити одоше све паре на развијање модела.
Е сад што легендарна Фолцика калеми шта стигне на њену, то је већ посебна прича.
Дука
Слажем се. Фолцика ретко кад греши и колико год форсирала комерцијалу, опет гомила кеш! То је једноставно чињеница.
@Gagiba
Svi ce morati tako. Automobili su postali previse slozeni da bi se za svaki model razvijala zasebna platforma. VW je po tom pitanju posebna prica:) U vreme dok je bio na trzistu Golf6 oni su predstavili novi Pasat na platformi Golfa5:))
Inace, to ima svojih dobrih strana. To je dobro razradjena i istestirana mehanika. Mada, ista platforma ne znaci da je sve isto. Moze imati razlicito ogibljenje, i jos neke specificnosti. Npr. kod BMW-a, serija 5 i serija 7 su na istoj platformi, ali imaju razlicito ogibljenje, razlicito medjuosovinsko rastojanje,...
Procitao sam onaj intervju koji je dao BMW-ov CEO Norbert Reithofer za AutoZeitung. Na pitanje o supersportisti nije rekao nista konkretno, vec samo:"Ne bih da bas sve otkrivam.":)
Govorio je modularnoj platformi za sportske modele, koja ce uz manje ili vece modifikacije moci da iznese nekoliko sportskih modela. Govorio je kako ce BMW uspeti da do 2020. dostigne 95g/km, ali da nema sanse da dodju do onoga sto su politicari EU zeleli: 78g/km do 2025. I jos je pomenuo 1gt u standardnoj i produzenoj varijanti (7 sedista).
@Gagiba
Pa gledaj, nema nista lose u toj platformi.Jako dobra stvar u svakom pogledu, a najvise finansijski.Previse je skupo da ti sad pravis razlicite za svaki model.Tako su ti A4, A5 i Q5 na jednoj istoj, A6 i A7 takodje na jednoj istoj, dok A8 ima svoju ali su njegovu prosledili Bentliju i zato sada vise ne zovu Kontinental nasminkani Feton, vec nasminkani Audi.Sve ima svoje i sigurno svi teze da dodju do takve platforme, evo i kod Bmw-a je slicna stvar kod Bmw 5 i 7 sto kaze toma, ustedeli su mnogo ali opet su oba automobila vrh, nista lose ne vidim u tome sto su oba na istoj platformi...
Mora bre VW tako, mora da se izvuce Seat :)) Salim se, citam i Seat krenuo dosta bolje, najvise zbog novog Leon-a koji se meni iskreno svidja, izgleda Vw nece da stavlja katanac kako je krenulo...