home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, potpredsednik Privredne komore Srbije (PKS) Raša Ristivojević je izjavio da su kineski investitori zainteresovani za ulaganja u srpsku auto-industriju.

Kineski investitori su, osim za energetski sektor i putnu infrastrukturu, zainteresovani i za ulaganja u srpsku auto-industriju, rekao je Ristivojević za RTS.

Kinezi su u auto-industriji zainteresovani za preostale kapacitete Zastave u Kragujevcu i smatraju da bi kamionski program za njih mogao da bude vrlo atraktivan, rekao je Ristivojević, koji je bio član državne delegacije koju je predsednik Srbije, Tomislav Nikolić, predvodio prošle sedmice u poseti Kini.

"Kinezi imaju dobro razvijenu auto-industriju, a srpska delegacija je posetila fabriku 'Đili', koja je u svetu poznata i po tome što je kupila švedski Volvo", rekao je on, gostujući u Jutarnjem programu RTS-a.

S obzirom na to da su do sada kineska ulaganja bila investicije državnih kineskih firmi u srpske državne kompanije, Ristivojević je istakao da je upravo završena poseta bila "prva u kojoj su srpski privrednici imali organizovane susrete sa kineskim privatnim firmama".

"Forum sa kineskim biznismenima u Hangdžou, glavnom gradu provincije Đe Đijang, nije bio kreditni već investicioni, i njima je ponuđeno da odaberu ulaganja na komercijalnim principima, ne samo u oblasti infrastrukture", rekao je on.

"Interesovanje je veliko, neki članovi naše državne, odnosno privredne delegacije su napravili čak i neke ugovore i predugovore", istakao je Ristivojević, ali je dodao da nije realno očekivati odgovore tokom posete koja je trajala tri dana.

Autor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Zastava Kamioni



čitanja : 1236



Komentari

Nema od toga nista, samo kupovina vremena. Zastava kamioni su prvo nudjeni Fiatu, a zatim i komponentasima koji bi tu proizvodili nesto drugo, i niko nije hteo. Prosecna starost masina je preko 30 god. a radnika preko 40god. Ima ih oko 800. Bolje nek isplate otpremnine, firma je odavno zrela za stecaj. Hale mogu da se renoviraju i prodaju nekom jer su blizu FASa. Ovako taj otpad od fabrike sa starim radnicima nece niko da kupi, pa ni Kinezi.

Autor B.M. 03 Sep 2013, 14:51

A za sve je kriva država i direktori, koji ne mogu ni da prodaju te fabrike, niti da im nađu partnare. Verovali ili ne, Fiat placa državi da izgradi pružne prelaze van fabrike;
http://www.ikragujevac.com/vesti/12472-zavrsen-pruzni-prelaz-u-naselju-pivara.html

Autor B.M. 03 Sep 2013, 17:24

Sa tim masinama moze svasta da se napravi, ali kad nema rukovodstva, nema ni proizvodnje.

Od alata, poluproizvoda, dekoracije, ma cega god.

Nemoguce da ama bas nista oni ne mogu da proizvode, ne moraju to biti bas kamioni.

Nego rukovodstvo nesposobno.

Autor Fordovac 04 Sep 2013, 09:41

Rukovodstvo (uveliko) radi po nalogu najodvratnijih političara, a ovi takođe imaju svoj zadatak - taktičnog razbijanja sistema koja se oslanjaju na domaću stručnost.

Autor CaMIRO 04 Sep 2013, 11:36