
Volkswagen grupa udvostručiće proizvodne kapacitete u svojoj fabrici na jugu Kine, kako bi stvorila prostor za proizvodnju najnovije generacije modela Golf i Audija A3 Sedan.
Fabrika u Fošanu, koja je plod je zajedničkog ulaganja Volkswagena i kineske Faw grupe, do sada je godišnje proizvodila 300.000 automobila. Dodatnim investiranjem od 1,85 milijardi evra i proširenjem kapaciteta, taj broj će se uvećati na 600.000 jedinica.
U ovom pogonu već je započela proizvodnja modela Golf sedme generacije, a do kraja 2013. godine sa proizvodnih traka silaziće i Audi A3 Sedan.
Kompletan članak na sajtu B92.net
@ Pit
Kad staneš pored G7, tek onda shvatiš koliko je moćan, oštar, uklopljen, skockan, svaki deo ima svoj sklad i sve na svom mestu. Ništa ne štrči i ništane fali, do tančina uklopljena celina
@Pit
slazem se, Sedmica je pun pogodak!
Posebno sto kod vozacevih nogu mozes da gajis ribice sa sve akvarijumom, s obzirom da se tamo skuplja voda od klime!
Eno hvale se u Autobildu, DAS AUTO! :)))
carobnjak
Da , video sam. Svih 42 auta su prijavili problem. : ) Posle A klase mi je Golf 7 favorit u klasi. Taj problem ce resiti opozivom, ali kao sto rekoh, jako mali broj ljudi je prijavio tu gresku. Posebno kad se uzme u obzir broj prodatih automobila. Ipak je G7 najprodavaniji auto u Evropi. ; )
carobnjak
zar nisi cuo, ne zovu se vise Autobild, vec BMWBild. Valjda zato sto vole BMW a mrze Mercedes i VW:))))
@Pit
ne budi siguran, opasna je to banda, zataskace ovaj hit kao sto su i promasaj oko TSI motora...
Inace, sve opise koje ste naveli za Sedmicu, vaze i za Sesticu, nema razlike! :)))
Svaki Golf do sada je bio, skockan, skrojen, sjajan, bajan, povoljan, za Golfovce.
Mada je deo njih prešao u Skodadžije, jer finansijski nisu mogli da proprate 1,2,3,4,5,6,7.
Sad im Octavia ulazi u premijum.
A u zemlji nastanka, Golfa, golf je osnova bez bilko kakve pompe i glamura. Običan narodni auto.
Eto Srbi vide u Golfu nešto što Nemci ne vide.
@carobnjak
Barem je opet nesto novo.
Ne rade kao Fiat 500 na hiljadu nacina, hiljadu edicija. Ili kao Alfa koja ima 2 modela i godisnje rade 3 edicije MiTo-a i Julije. Novina iz Alfe, nova Julija sada ta i ta EDITION...Nemoj molim te...
@dusan
promasio si temu!
Specijalne edicije nisu novi modeli!
Majstor u pravljenju modela na istoj osnovi je upravo VW grupacija, jer ces uskoro imati pedesetak modela na MQB platformi...
Jedina svrha toga je velika usteda a VW je propagira kao savrsenu, najbolju po segmentima, kvalitetnu i slicne farse, a u sustini ce samo jos vise da zaradi jer ce cena modela i dalje biti neopravdano velika u odnosu na konkurente.
Prica je vrlo jednostavna i jasna, ali je ne razume samo onaj ko to ne zeli!
VW-ov moto je uvek bio "ovce su za shishanje", bio i ostao!
I sta se ti nerviras kad tvoj Audi nema veze sa VW, kako ti tvrdis? :)
@carobnjak
Epa edicije su jedino sto Fiat i Alfa rade! Ovi ljudi barem rade, Golf 7 je dizajnerski slicna sa 6, ali je unapredjena, unutra lepsa, kvalitetnija. Mora da se radi na novom modelu kada vidis kako konkurencija stalno napreduje. I svi izbacuju novo sto pre ili ristajling, samo Fiat tapka u mesto....
Audi ima A1 i A3 na toj platformi, VW ima vise modela ali nije ni tajna da i drugi razvijaju takve platforme zato sto je svima cilj sto veca zarada, ne samo VW-u. Sta, samo Vw hoce sto vece zarade?
Ne nerviram se ja, ja Audi nisam ni pomenuo u svom prvom komentaru. A, uvek sam govorio da su A1 i A3 kvalitetniji Polo i Golf, dok su ostali modeli Audija- Audi.
Eno o tvom voljenom Lamborghini-u upravo Audi odlucuje, otisli novinari da pitaju direktora Audija sta ce biti sa SUV Lamborghini :))
@dusan
pa koga ce da pitaju ako ne direktora???
A Lambo nastaje na italijanskom tlu, od ruke italijana!
Zahvaljujuci njemu u Audiju mogu da se hvale sa R8, inace - corak! :)
@carobnjak
Zahvaljujuci Lambou audi je dobio na cemu da napravi R8, ali zahvaljujuci Audiju, Lambo zivi i to bas zivi, V10 iz R8 prepisuju Lambou iako nije tajna da je taj motor radjen u Quattro GmbH odeljenju, ali ga prepisuju Lambou zato sto ga je prvi dobio.Mada nije to nista bitno toliko, da nije bilo Audija ko zna gde bi Lambo bio, a Audi bi svakako napravio ss automobil zbog moci i para koje ima, da se ne zavaravamo ;)
Pa nastaje od ruke italijana, ali kako nemac kaze :))
@dusan, odlicno je Lambo poslovao dok je bio i "Amerikanac" i arapin i svajcarac. :D
@englez
To sto si rekao nije uopste istina, Lambo je lose poslovao kod svih njih, nije donosio uopste profit a i pre toga je bio klimav po tom pitanju a naravno i kvalitetu, i tek od kada ga je Audi preuzeo onda se dogodila prava mala revolucija - od rasta profita, preko velikog povecanja prodaje, i naravno tehnoloskog napretka...