
BMW 850CSi edicija M je retka zverka i samo 1.510 primeraka je napravljeno između 1992. i 1996, ali Alpina verzija ovog automobila, nazvana B12 5.7 Coupe (ne treba je pomešati sa 850i Alpine modelom B12 5.0), je još ređa sa samo 57 primeraka...
Samo 7 od tih 57 su sa volanima na desnoj strani, a samo dva su opremljena manuelnim menjačem, dok su ostalih 5 došli sa Shift Tronic prenosom.

Iz tih razloga, Alpina B12 5.7 sa volanom na desnoj strani koji vidite ovde je jedan od dva automobila na svetu, što ga čini prilično specijalnim, složićete se.

Automobil je poručen od strane sultana od Bruneja koji ga je dodao svojoj kolekciji. "Dugo godina je bio deo kolekcije i retko je vožen, a nakon toga pohranjen u muzjeu", kaže prodavac ovog automobila koji ga prodaje preko sajta Classicdriver.
Ono što je sigurno je da sulatn od Bruneja nije provodio mnogo vremena u ovom automobilu koji je prodat 2001. sa samo 1.000 km na satu. Isto važi i za naredna dva vlasnika, jer automobil sada ima oko 10.000 km na satu.
Cena nažalost nije objavljena.
Izvor: Autoexclusive.rs
Nije mi jasno kako ovaj auto nije prosao. Stvarno je lep, verovatno i dobar, ali ocigledno je MB mnogo jak u toj klasi. : )
Ovaj auto je bio lepsi od konkurentskog modela Mercedesa u to vreme.
416 ks, maksimalna brzina 300 km/h
Prva slika, zamenite mu farove i izgleda kao pravi kupe, par godina star. Najblizi auto ovome mi je CL sto je poceo 1999-e god da se proizvodi.
Duga hauba i gepek :) pravi kupei
Kad se pojavio bio je misaona imenica za MB!
Proizvodio se punih 10 godina sto je i previse za ovakav model...
Nbb
S kupe si imao i pre njega.
Razlikuju se CL i 8-ca, carobnjak kaze SL , ali SL je kabrio. Tako da, kao i uobicajeno za mb i bmw, razlikuju se.
Jeste oblikom slicniji 129-i, ali ona je kabrio a ovo kupe. Opet, CL je lux kupe, mrcina, a 8-ca je sportski. Zaista, nije mi jasno kako 8-ca nije prosla. Jedino logicno objasnjenje je, nedovoljan imidz i brend za tu klasu, da bi neko izbrojao pare za bmw a ne nesto drugo. Posto auto stvarno lepo izgleda, cak i danas, pretpostavljam da je i dobar, ocigledno mu je samo nedostajalo "ono nesto" , jer drugih razloga nema za neuspeh.
Jedan od najvecih promasaja 90tih.Zato sto je bolji od CL-a zato se je prestao da se proizvodi.
@Pit
cekamo ga...
Mada u neku ruku to moze biti i i8!
Procenili su da proizvodnja nije isplativa, to ne znaci da je model prso ko ti sto kazes, jer bi proizvodnja prestala ranije a ne posle 10 godina!
Ista prica ti je sa Hondom NSX na primer.
Koliko se secam, Osmica je imala problema sa komplikovanom mehanikom i preskupim odrzavanjem...
Da li znas da je prilikom premijere kompletna dvogodisnja planirana proizvodnja unapred bila rasprodata?
eh da jeBMW bio materijalno u situaciju kao danas druge bi se price pricale...ali za oko 2 god stize nova,karbonska,laserska,superluksuzna serija 8 koja ce biti naspram one lagune avion u svakom smislu,pa ce brat gagiba malo sa onom cuvenom "samo je BMW ....(znate vec sta...:)))) ili onu "zna se ko vozi traktor a ko otvara ka piju" a neku ce da se ljute:)...i tako u krug.
бмв
Одличан тренд си започео, довољно је:
"Само БМВ је..." и остатак се зна!
За годину две ћемо стављати само наводнике и празно....све ће бити јасно, нарочито Бркиним идолопоклоницима! ;))
Иначе Осмица је аутомобил за причу. Ту један комшија тргује возилима и возао је 840 неко време. Ауто за све паре, што каже Питунга, занимљиво како није оставио дубљи траг на друмовима светским, ако ништа друго бар да се мање чека на наследника!!
Bs8
Hahahaha. Bice replay. : )
Carobnjak
Pa to ti je to. Neodrziv.
Gagiba
Postoji jedan problem, S kupe. ; )
U to vreme BMW nije imao imidz kao danas kad je u pitanju luksuz i prestiz. Kod takvih automobila ponekad imidz ume da bude mnogo vece merilo od dizajna i kvaliteta. Serija 8 je imala ova zadnja dva, ali ne i ono prvo. Inace, taj auto nije bio bas toliko neuspesan. Prodat je u 40k primeraka, od cega je 30k sa V12 motorom. U vreme "pre Kine" i kada su premium proizvodjaci prodavali mnogo manje nego danas, to nije ne znam kakav neuspeh.
Po zadnjim informacijama, serija 8 ce se pojaviti 2016. (predstavljanje) i 2017. pocetak prodaje. To ce sada biti BMW-ov najlukuszniji kupe, dok ce serija 6 biti mnogo sportskija.