

* moguće je da se radi o demo vozilu BMW dilera i da se udes desio tokom probe sa potencijalnim kupcem za volanom
Foto via GTspirit.com / Evan's Tyson
Da sam kao pojedini bmw fanovi, koji non-stop pljuju MB, kako nije upravljiv, kako ne može da skreće itd, rekao bi, upravljivu Benku baš vole ovi kanali. :)
blago onome ko misli da je auto u kanalu zbog auta...ali kompleksi su cudo.pokusao si i na temi m vs alpina da isprovociras al ti sve slabije ide :). padas pticu,padas... p.s.m4 7:52.
bs8 Ja samo kažem šta vi tvrdite a šta se često pojavljuje na blogu. :)
Što se tiče M3 i D3, samo sam primetio, ili treba da se pravim da je klip lažan ? :) Klanje sa dizelom. :) A vas kad čovek sluša, M3 brži od Turbo S-a. :)))
bmw series 8
zaribao si malo, nisi u toku - 7:51:)
Sto se tice onog "testa" M3 vs. Alpina, samo neiskusni mogu da daju odredjene komentare. Steve je OK lik i novinar, ali u onom se videlo da i pre nego sto je provozao oba modela znao je sta ce reci na kraju. Ona trka na maloj stazi gde je pola sekunde ogromna razlika, Steve je naglasio da su odvezli samo po jedan krug, a u krugu gde je vozio M3 lepo se vidi da je napravio dve velike greske koje su mu uzele preko sekunde, dok je Alpinu odvezao bez greske. Sto se tice kocenja, isla su dva vozaca 100kmh i u "isto vreme" su pritisli kocnice. Ma jelte, kako da ne. A pri toj brzini samo delic sekunde kasnije i na kraju je razlika nekoliko metara. Kao kad mere ubrzanje pa jedan krene pola sekunde ranije. Postoje ozbiljni testovi, kao sto je SportAuto gde ljudi rade na desetine merenja, pa koga interesuju podaci neka pogleda. Ali valjda i oni sa jeftinijim ulaznicama treba da se malo obraduju, i da ostave neki komentar.