
Nuklearna katastrofa koja se pre tri godine dogodila u Japanu kao jednu od posledica ima gomilu automobila koji zrače radioaktivnost a koji se nalaze svuda po centralnoj Aziji.
Brige oko dugoročnih posledica nuklearne katastrofe u Fukošimi iz 2011. nisu bile samo prazne priče paranoika kako se ispostavilo. Tri godine nakon zemljotresa i cunamija koji je usledio i izazvao topljenje nuklearnih reaktora u centralnoj Aziji se pojavio veliki broj automobila koji su radioaktivni.
U Kirgistanu bi vam dobro došao Gajgerov merač ukoliko želite da kupite automobil. U glavnom gradu ove zemlje, Biškeku, otkriveno je da čak 70 automobila zrače prevelikom dozom radijacije. Tačan nivo koji je izmeren nije objavljen javno jer radijacija varira od vozilo do vozila.
Sada su i okolne zemlje krenule u proveru slične vrste. Najveći problem prave trgovci polovnih automobila koji na sve načine pokušavaju da ih uvezu u zemlje a da pritom izbegnu kontrole. Ovo nije izolovan slučaj jer su u januaru u Vladivostoku otkrivena čak 132 radioaktivna vozila.
Izvor: Autoportal.rs
Japanski marketing poput onog u Americi, kada je zbog loseg kvaliteta povuceno na desetine milioana vozila, pod nazivom "Briga za musterije" i ovu "radioaktivnu" cinjenicu, mogao bi efikasno da iskoristi. Naravno, ne kao brigu za kupce vec recimo, u medicinske svrhe, pod komercijalnim nazivom "Automobili za radio terapiju" pa da i u ovom, kao i u onom prethodnom slucaju, profitira.
Mene jos samo zanima kakva je Mazda po tom pitanju, ipak je iz Hirosime.
Vojvoda,
Jeste zbog lošeg kvaliteta, ali zbog lošeg kvaliteta dobavljača, ne proizvođača.
Šuška se da su u celu priču umešani VW i USA vlada ne bi li skinuli Japance sa prvog mesta po prdodaji!
pozz
VW nije neko ko japance moze na bilo koji nacin ugroziti na USA trzistu. Toga su oni savrseno svesni.
Jos manja verovatnoca da to namerava njihova vlada koja u toj "japanskoj" industriji zaposljava na hiljade svojih radnika.
Za suskanje pre bi trebalo draziti razloge kod onih kojima je na odredjeni nacin nejasno (ili krivo) sto su se sve vreme kleli u nesto sto nije tako kako su zamisljali.
Raziel 27 Jul 2014, 18:14
"Šuška se da su u celu priču umešani VW i USA vlada ne bi li skinuli Japance sa prvog mesta po prdodaji!"
Ahahahahahahahahahahahaha, pusti te price.
Bravo zlatni momci!
hh,
Šta je smešno? To nije moja teorija... Kada bolje razmisliš itekako ima smisla, pogotovo jer je Američka auto industrija u tom periodu bila pala na najniže grane. VW je agresivno širio ponudu što preko svojih što preko Audi modela ulagajući ogroman novac u marketing i gurajući dizele kao novi revolucionarni trend... U tom periodu na sav glas su objavljivali kako žele da postanu #1 proizvođač i skinu Toyotu s trona.
Jeste da se na ovdašnjim prostorima "gaji" ogromna averzija prema Japanskim proizvođačima i da narod "jedva čeka" neku novost ne bi li opleli po njima, dok kada se drugima desi odmah se prebaci priča na dobavljače i pojedinačne slučajeve. S druge strane priče o listama kvaliteta niko ne komentariše!
Ja sam neutralan i iskreno me briga za proizvođače i njihove milione koji zarađuju (ali eto simpatišem Italijane, Engleze, USA i Japance) samo kažem da ima suviše kockica i da toliki masovni opoziv teško da može biti slučajnost...
pozz