
Kako prenosi Tanjug, tempo prodaje automobila u Kini nastavio je da usporava u julu, pri čemu su strani brendovi znatno nadmašili lokalne.
Prema podacima Kineske asocijacije proizvođača automobila, prodaja je uvećana u julu 9,7 odsto, na 1,3 miliona vozila, što je pad u odnosu na junski rast prodaje od 11,5 odsto i majski od 13,9 odsto, prenela je agencija AP.
Ukupna prodaja na najvećem svetskom trzištu automobila je na godišnjem nivou porasla 6,7 odsto, na 1,6 miliona vozila.
Za strane proizvođače automobila, Kina je u ovom trenutku tržište na kom ostvaruju najveću prodaju, zbog čega ulažu značajna sredstva u razvoj modela koji odgovaraju ukusu kineskih kupaca. Iz tog razloga, kineski auto-brendovi gube trku i udeo na domaćem tržištu.
Izvor: Tanjug
Foto: arhiva Autoblog.rs / Great Wall
Sto i nije za cudjenje.
I Hjundai, koji je najgori medju "velikim" brendovima, ne bi ovoliko napredovo da nije dobio ogromnu infuziju kesa kojom je kupio eksperte i opremu.
Kineski proizvodjaci su jos uvek zatovreni, i mada je Kina velika zemlja i puna edukaovanih ljudi, eksperti se moraju dovoditi sa svih strana, pa jos dodatno na to oformiti timovi samo onih koji mogu da rade zajedno.
Ono sto ce se desiti je da od sadasnjih 20 i nesto, ostane tipa 3 velika proizvodjaca, sve ostalo ce se pretopiti ili u njih ili u neke vec establirane bendove.