
Automobili stari oko tri decenije nisu neka retkost, pogotovo na našim ulicama, ali dok većina njih ima preko 250.000 kilometara pod svojim točkovima ovaj "staronja" je jedva razdrmao svoj konje.
Na internet aukcijskom sajtu eBay pre par dana se završila aukcija, na žalost bezuspešno, jer nijedan kupac nije želeo da plati iznos od 8.999 dolara kokliko je prodavac postavio za svoj Renault 25 GTX.

Ovaj model je bio aktuelan od 1983. do 1992., nasledio ga je model "Safrane" a njega je nasledio "Vel Satis". U to vreme njegovi glavni konkurenti su bili Audi 100, BMW Serije 5, Peugeot 605, Saab 9000 i drugi. Konkretan primerak koji je bio na prodaju je varijanta iz 1986.

Ono što je posebno zanimljivo je da je ovaj automobil, kojeg prodaje vlasnik sa Floride a koji je na holandskim tablicama, prešao za sve ove godine svega 11.000 kilometara. Iako je očito malo vožen nije zapušten, što svedoče i ove fotografije.
Izvor: Autoportal.rs
Sa ovakvim atributima kao sto su kod ove dvadeset petice, za Golf mk1 dobio bi se dvostruko veci iznos.
vojvoda
Treba da probaš još nešto sem Golfa 2 i 1. Svet je od tada značajno uznapredovao, pa se vrednost meri drugačije.
Bolje da si poredio vrednost ovog auta sa novim Golf 7 u fulu, jer im je vrednost tu negde.
link http://suchen.mobile.de/auto/volkswagen-golf.html?useCase=ChangeSortOrder&__lp=23&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55%2C40&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&negativeFeatures=EXPORT&sortPath=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&defaultOrder=DESCENDING&lang=de
Moj rodjak je kupio pre par meseci, 25-icu koja nema ni 100k na satu u fabrickom stanju, '88 godiste. Platio je 1200 evra. Ono je egzotika videti. Ja sam skoro kupio jednu Baccaru '91 godiste i komplet je restauiram.
Jedan od retkih premijum francuskih automobila da u prodaji (i van Francuske) ozbiljno ugrozi nemce.
@RS Čestitam za Baccaru, šampanjac i čokolada na točkovima.
Renault 25 u premiumu nije bilo mjesto samo zato što je Renault.
A što se tiče aspekata vožnje (udobnost , prostranost ,opremjenost) definitivno je bio premium , posebno kada se usporedi sa tadašnjim "premiumima"
Ako je iko imao priliku provozati se u R25 , Audiu 100 C3 , BMW-u e34 zna o čemu govorima.