home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volvo Cars je i u avgustu 2014. godine nastavio sa pozitivnim rastom prodaje i širom sveta isporučio 29.257 automobila, odnosno 8,4 posto više u odnosu na isti mesec prošle godine, a razlog je jaka potražnja na nekoliko ključnih tržišta.

Najveći rast prodaje od 42,5 posto, zabeležen je u Kini. To je već četrnaesti uzastopni mesec u kome Volvo beleži rast prodaje. U prvih osam meseci 2014. godine, Volvo je isporučio ukupno 294.709 automobila, što predstavlja rast od 9,2 posto u odnosu na isti period 2013. godine.

Najveće Volvo tržište i dalje je Kina sa 6.154 isporučenih automobila u avgustu, što je za 42,5 posto više u odnosu na avgust prošle godine. Najprodavaniji model u avgustu bio je XC60 crossover, a sledi ga „domaći“ S60L model.

Volvo je u Švedskoj nadjačao ukupno tržište i u avgustu isporučio 3.167 vozila, što je za 6,2 posto više nego u prošloj godini, a najveća zasluga za ovaj rezultat je povećana potražnja za modelima XC serije.

Evropa je bila još jedna svetla tačka u avgustu za Volvo, a potražnja za modelima XC60 i V40 je ukupnu prodajnu brojku podigla na 8.918 automobila, 19,4 posto više u odnosu na prošlu godinu. Samo u Nemačkoj i Francuskoj, prodaja u avgustu je porasla za više od 50 posto. Volvo V40 je najprodavaniji model u Evropi, zahvaljujući vrhunskim motorima koji nude sjajne performanse uz nizak nivo štetnih emisija.

Sjedinjene Američke Države su i u avgustu bile drugo najveće Volvo tržište sa isporukom 4.961 automobila, a najprodavaniji modeli su Volvo S60 i XC60.

„Sa konstantnim rastom na ključnim tržištima, Volvo je nesumnjivo na dobrom putu da ove godine ostvari novi prodajni rekord. Veoma sam zadovoljan reakcijama na novi XC90, što potvrđuje da smo izabrali dobar put za našu budućnosti“ - tvrdi Alain Visser, stariji potpredsednik odeljenja za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Cars.

Izvor: PR Volvo / Klix.ba



čitanja : 862



Komentari