
Već postojeći modeli obe firme dobiće u budućnosti sportske verzije
Carlos Tavares, šef firme PSA Peugeot Citroen, potvrdio je da Peugeot RCZ neće dobiti naslednika, ali je najavio da kompanija ne odustaje od "sportista".
Tavares je obećao i da će Peugeot i Citroen povećati ponudu sportskih automobila.
Tavares ne misli pritom na nove modele, nego na sportske verzije već postojećih automobila u ponudi.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot
Odeljenje koje se bavi oslanjanjem u ovoj firmi je odavno izgubila moć, već kada je Jean Baudin krajem devedesetih oteran u penziju.
208 GTi je do sada najbolji novi sportski model koji je Pežo od tada uspeo da napravi, a ipak ne može da se meri sa Fijestom.
Sve dok se u samom početku razvoja novog modela ne uključe inženjeri oslanjanja, kako bi se pronašlo optimalna masa i raspored mase, neće biti pravog rezultata.
Inače, koga zanima ko je bio Baudin i koliko je bio uticajan - koliko su 205 GTi, 306 GTi-6 bili upravo njegova zasluga - evo i stari intervju:
http://www.aussiefrogs.com/forum/peugeot-forum/111621-pug-suspension-interview-jean-baudin.html
Kada je Ford zaposlio Ričarda Pari-Džons, dosadan Escort je postao zabavan Fokus. Pari-Džons je shvatio ono što je Baudin uvek govorio, da zadnje oslanjanje mora ne samo poslušno da prati prednje točkove već da igra svoju ulogu.