
Većina ljudi ove lepotane može da gleda samo na sajmu automobila ili u nekoj test vožnji na TV. Samo mali broj može sebi da priušti nekog od ovih automobila.
Ovi automobili su se izdvojili ne samo svojim performansama već i cenom koju morate da platite kako biste uživali u ovim četvorotočkašima, prenosi Menshealth.rs
Ovo je 10 najskupljih automobila na svetu:
1. Maybach Exelero - 8 miliona dolara
2. Koenigsegg CCXR Trevita - 4,85 miliona dolara
3. Lamborghini Sesto Elemento - 2,2 miliona dolara
4. Pagani Zonda Cinque Roadster – 1,85 miliona dolara
5. Aston Martin One-77- 1,85 miliona dolara
6. Maybach Landaulet - 1,4 miliona dolara
7. Ferrari LaFerrari - 1,3 miliona dolara
8. McLaren P1 - 1,15 miliona dolara
9. Porsche 918 Spyder - 845.000 dolara
10. Leblanc Mirabeau - 765.000 dolara
Kompletan članak pročitajte na sajtu Kurir-info.rs
1. se ne vazi, postoji samo jedan
2. je samo posebna edicija postojeceg, bespotrebno naduvana cena
3. postoji par komada, zvanicno ne postoji kao serijski auto
Ko li je pravio samo ovu listu...
Da nema Bugatija na njoj nego neki tamo Leblanc Mirabeau?! Glupost!
Ovo su obicno tekstovi za popunjavanje dnevne stampe, odeljak "Zanimljivosti iz sveta".
@auto
http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2014&mm=11&nav_id=919425
@ carobnjak, već objavljeno:
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2014/11/03/fudbaleri-manchester-uniteda-odbili-da-voze-sponzorske-automobile-corvette-i-camaro
@auto
znao sam! :)
A ukucao sam u pretragu i nista!
Odlican tekst za Mileta Antenu! :)))
mile
Znaci 250 gto bolji od LaFerrari-a ? :)))
Aj molim te poredis odltimere sa novim automobilima.
Pogledaj koliko je gto kostao u svoje vreme dok je bio nov.
@carobnjak,
Nemogu ti recima opisati koliko se sekiram sto wayne rooney nece da vozi corvette.
@Pit,
Nisam rekao "bolji" vec "skuplji". I vecina auta sa liste nisu novi, a neki nisu ni serijski modeli.
mile
Ajde probaj da zamislis koliko ce ovi modeli da kostaju kao Oldtimeri. LFR je najskuplji Ferrari ikad ( kao nov ).
Pa evo vec ih imas po oglasu za preko 2 mil eura.
mile
Malo se razlikuje danasnja produkcija od one od pre pola veka, zar ne ?
@mile
E, to ja pokusavam da objasnim Pit-u skoro koliko igra ulogu napravljen broj primeraka, kako kad ga prodaju kao novog i kako to posle utice na cenu kada bude bio polovan 10-15 i vise godina. Ja bih inace terao pre prvu Korvetu nego ovog Leblanc-a ili ovu Zondu...
@Pit
Sto da ne poredi oldtimere sa novim? Mislim ne mogu ti 'starci' po perfomansama da pridju ovim novim, ali stilom, smekom mogu. Eto Carrera GT nije bas neki starac, ali je to auto koji bi izabrao pre svih ovih na listi ovde. Sve da mi poredjas i kazes biraj koji hoces...Ali eno i cene za nju vec sad po 400 soma, SLR npr za 200 soma, Murcielago i za 120, 130 hiljada. LFR imas vec na oglasima za skoro 2 miliona zato sto je covek kupio da proda odmah, cist biznis, prodaje ga kao 'New car'. 499 komaTa i zna da ce ga prodati nekom zaludjeniku i bogatasu i da ce zaraditi veliku lovu za kratko vreme. Isto kao sto imas 918 na oglasima za milion i 200, 300 hiljada kao 'new car', isto kupljeno da bi se samo proteralo dalje.
mile
Ne mogu se porediti cene Oldtajmera sa aktuelnim modelima :
http://www.skandalozno.com/10-najskupljih-oldtajmer-automobila/
Na nekoj aukciji, neko ko zeli odredjeni model a ima para, dace koliko god zeli da bude njegov.
P.S. LFR je duplo skuplji od Enca !
A nikad im novi modeli nisu bilii jeftiniji od prethodnih, vec samo skuplji.
Uzmi lepo pa vidi koliko je bilo 18 000usd 62-e preracunato danas, na kalkulatoru, ja na brzinu pogledah, pise kao danas 140 000usd.
Mozda varira, ali ti kazem sigurno manje u svoje vreme nego danas LFR.
@ Pit,
onda naslov teme treba biti drugaciji jer ovo nisu "10 najskupljih automobila na svetu". moze biti "10 najskupljih novih automobila na svetu u zadnjih 10 godina"
mile
Oldtajmeri su kategorija za sebe.
Kao antikviteti, ili staro vino. ;)
Kad se govori, govori se o aktuelnim modelima.
Kao recimo za motore, najskuplji sportak je Agusta preko 100 soma, a možda ima neki tj verovatno ima neki oldtajmer koji je skuplji, ali govorimo o modelima koji su aktuelni.
Ako imaš recimo neki stari vredni sat, da je ostao jedan primerak, ti mu odredjuješ cenu, pa ko hoće nek izvoli.
Pa evo, ima kod nas Mercedes, stariji model, na oglasima, oko 70 000e i sad kažemo skuplji od tog i tog novog modela. Jednostavno to nije merilo, to kupuju kolekcionari, oldtajmeri su itd.
Oldtajmere kupuju dovoljno bogati entuzijasti, koji mogu sebi za velike svote da priušte povremeno paradiranje u odredjenom autu.
Kažem ti da taj 250 gto je u svoje vreme koštao mnogo manje kao nov nego LFR.
Evo ti Zonde sve su skuplje nego nove što su bile, a još nisu ni oldtajmeri.
@pit,
Ovi auti sa liste nemaju bas nista zajednicko. Ovaj prvi maybach je uradjen jedan jedini custom auto. Maybach uopste ne postoji. Sesto elemento je koncept. One-77 se takodje vise ne proizvodi. Sa druge strane, ssc tuatara se jos uvek proizvodi i kosta $1.3 miliona. Listu je pravio kurir i to se vidi.
mile antena
Pa nemaju, osim što su skupi.
Ali nisu oldtajmeri.
Kažem ti samo da ne mogu da se porede oldtajmeri sa neoldtajmerima.
mile
Evo ti kod nas, taze svež oldtajmer ( tek postao ) :
http://www.polovniautomobili.com/oglas5282456/mercedes_benz_sl_300_107/
Pa vidi cenu, skuplji je od mnogih novijih.
Ili evo još stariji Kadilak :
http://www.polovniautomobili.com/oglas5349773/cadillac_deville_1960god/
Kog Kadilaka možeš da kupiš za te pare ?
Kažem ti, ne može da se poredi.
Ako je naslov teme "10 najskupljih auta na svetu", onda valjda godina auta nije bitna. Ni ovaj prvi maybach nije nov i uradjen je jos 2008 godine cini mi se - da ne ulazim opet u detalje da je u pitanju custom auto uradjen u 1 primerku.