
U Francuskoj došli na ideju kako da kolege "švercere" upozore u kojem se autobusu nalaze kontrolori, Vlasti se protive, žele da im stanu na put.
Koliko ste puta na našim autobuskim stajalištima videli scenu da kada autobus stane na stanicu na kojoj se nalaze "zeleni prsluci" više od polovine autobusa se isprazni. Takava situacija nije samo kod nas, i Francuska je puna onih koji se "švercuju" u javnom prevozu.
U gradu Nica petoro građana napravilo je Fejsbuk stranicu na kojoj ljudi mogu "kačiti" kada se i u kojme autobusu nalaze kontrolori. Oni kažu da time žele da pomognu ljudima kako ne bi dobili kazne koje idu od 30 do 85 evra.
Gradska vlast međutim smatra da je to "podsticanje lopovluka" ali da bi borba protiv toga bila uzaludna, jer čim ugase jednu stranicu otvori se druga sa istom funkcijom. Slične stranice otvaraju se sada i u drugim gradovima u Francuskoj.
Izvor: Autoportal.rs
Naravno da je lopovluk, javni prevoz nije socijalna vec ekonomska kategorija - ako nemas neces da se vozis... to bi trebali i neki gradjani Beograda, kao najbolji primer kod nas, da shvate, bez obzira na celokupni grabez i lopovluk u zemlji ne daje im nista za pravo da se svercuju/voze besplatno i da budu na grbaci ostatka zemlje u kojoj npr. gedza iz nekog sela mora da plati voznu kartu ako hoce da ide u palanku...
Obzirom da se GSP finansira od poreskih obveznika - vozili se, ne vozili se - baš niko se ne vozi "besplatno".
Drugo, ugovor između GSP i "Apeks"-a je sve sem transparentan. To važi i za proces zapošljavanja u GSP-u. Obzirom da je GSP javno preduzeće, nema pravo na takav način rada.
@CaMIRO
Jasno je bilo od pocetka da je ugovor za BusPlus bio teska mucka, i da su partijski drugovi podelili "plen" medju sobom, i da je GSP preduzece za zaposljavanje partijskog nesposobnog kadra sa raznim megadensima i trendovima, i drugim raznim srednjoskolskim profilima koji nemaju dodirnih tacaka sa vozilima i saobracajem ali to uopste ne opravdava nikoga da ne plati voznu kartu... to je problem sudova i policije, a na prvom mestu vlasti od koje treba da potekne ideja i primer da se svemu tome stane na put...