home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prema poslednjim informacijama Mercedes razvija novu platformu koja će biti namenjena isključivo budućim električnim vozilima ovog proizvođača.

Za sada nema puno informacija o njoj, ali Auto Bild piše da će se raditi o platformi koja će nositi naziv Ecoluxe, kao i da će za njen razvoj Mercedes izdvojiti ukupno oko 2 milijarde evra. Dalje, isti izvor tvrdi da će ista dolaziti u dve veličine i da će se na njoj bazirati bar četiri različita modela u različitim karoserijskim verzijama.

Prvi od tih električnih modela bi na tržište trebalo da stigne krajem 2019. ili početkom 2020, a navodno će se raditi o crossover-coupeu dužine oko 5 metara. Takođe, možemo očekivati autonomiju od 500 km, a performanse tih modela takođe ne bi trebalo da budu zanemarive s obzirom na očekivanu veću snagu njihovih pogonskih sklopova.

Izvor: Autonet.hr

Renderi: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de



čitanja : 971



Komentari

Мммммм значи кренуо Бркојле да размишља о струји?! :)
Изгледа ми да је вирнуо преко плота скорије и чудом се чудио шта је тамо све видео!!

Добро, што је на време није касно - то је вазда било!! ;)))

Autor Гагиба 24 Dec 2014, 18:01

Гагиба 24 Dec 2014, 18:01

Mercedes već ima B klasu Electric drive.

Autor hh 24 Dec 2014, 21:58

@Gagiba
Da poznajes malo auto industriju ne bi tako komentarisao,jer Mercedes ima kola na struju tj na elektricne baterije od davne 1907god dok Bmw-e jos tada nije ni postojao(ako gresim ispravite me),malo istorije nije na odmet :)pozz

Autor amg 24 Dec 2014, 22:51

hh
ta mercedes B klasa je prepakovana Tesla (ne ona S), i ako Brka ima bas mnogo srece, za mesec dana ih se proda kao i3 za jedan dan.

Autor toma 24 Dec 2014, 23:14

toma 24 Dec 2014, 23:14

E super, ako ćemo tom logikom, i3 i i8 su prepakovane Toyote.

Autor hh 24 Dec 2014, 23:49

Амг

Па негде на том нивоу је Мерц и сад. Није превише одмакао! ;))

Коментарисали смо овде пар година уназад да је Дајмлер у заостатку што се тиче електричног програма и да ако одмах крене да ради тек почетком наредне деценије може да избаци конкуренцију И моделима. За сад електрична кола не одбацују превелик профит па је ту заправо у игри мало коцкања са високим улозима. Време пред нама ће показати ко је мудрије одиграо...

хх

Никако бре брате да запамтиш да је И класа аутономни БМВ-ов пројекат. Да ти кажем поштено, нема ни смисла више да ти понављамо... :)

Autor Гагиба 25 Dec 2014, 01:00

Dajmler ima najbolje i najgore enterijere u premijum segmentu. Kako? Samo oni znaju.

Recimo A klasa, iako potpuno nov model, u odnosu na BMW1(reciklirano dosta toga, ala VW), je dus dibidus. Kao B.

ML? Redizajn redizajna redizajna redizajna, pa jos iskasapljen krov A I DALJE 20 godina stari prekidaci za klimu, za menjac, za brsace, za radio, za prozore. Da li je moguce?

S druge strane, C klasa i S klasa. Najbolje, ne u segmentu, nego na planeti. Lamobrgini, Aston, Porshe... da sanjaju onakav enterijer.

Ovo mora da su dve firme?

Autor Fordovac 25 Dec 2014, 04:57

hh Nemoj molim te da mesas moju i tvoju logiku. Posto izgleda samo po tvojoj logici su i3 i i8 prepakovane Toyote. Po mojoj logici, ustvari, po mom saznanju, u "i" modele nije ugradjen ni 1% Toyotinog R&D. Od karbon fibera do elektro pogona koje je kompletno razvio BMW. Ako nisi znao, BMW je taj pogonski sklop testirao u elektricnoj seriji 1 kupe i elektricnom Miniju nekoliko godina pre nego sto su Toyota i BMW poceli o bilo cemu da razgovaraju. Osim ako ne mislis da su potpisali ugovor, i onda u roku od 10 meseci zajednicki razvili modele i izbacili na trziste. Ili mozda mislis da Toyota BMW-u prodaje karbon fiber?

Autor toma 25 Dec 2014, 10:54

toma 25 Dec 2014, 10:54

Ma jeste, ti si držao svijeću i BMWu i Mercedesu pa znaš da je i3 samostalan proizvod a B klasa ed 100% Tesla.

Autor hh 25 Dec 2014, 17:49