
Prema poslednjim informacijama Mercedes razvija novu platformu koja će biti namenjena isključivo budućim električnim vozilima ovog proizvođača.
Za sada nema puno informacija o njoj, ali Auto Bild piše da će se raditi o platformi koja će nositi naziv Ecoluxe, kao i da će za njen razvoj Mercedes izdvojiti ukupno oko 2 milijarde evra. Dalje, isti izvor tvrdi da će ista dolaziti u dve veličine i da će se na njoj bazirati bar četiri različita modela u različitim karoserijskim verzijama.

Prvi od tih električnih modela bi na tržište trebalo da stigne krajem 2019. ili početkom 2020, a navodno će se raditi o crossover-coupeu dužine oko 5 metara. Takođe, možemo očekivati autonomiju od 500 km, a performanse tih modela takođe ne bi trebalo da budu zanemarive s obzirom na očekivanu veću snagu njihovih pogonskih sklopova.
Izvor: Autonet.hr
Renderi: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de
Мммммм значи кренуо Бркојле да размишља о струји?! :)
Изгледа ми да је вирнуо преко плота скорије и чудом се чудио шта је тамо све видео!!
Добро, што је на време није касно - то је вазда било!! ;)))
@Gagiba
Da poznajes malo auto industriju ne bi tako komentarisao,jer Mercedes ima kola na struju tj na elektricne baterije od davne 1907god dok Bmw-e jos tada nije ni postojao(ako gresim ispravite me),malo istorije nije na odmet :)pozz
hh
ta mercedes B klasa je prepakovana Tesla (ne ona S), i ako Brka ima bas mnogo srece, za mesec dana ih se proda kao i3 za jedan dan.
toma 24 Dec 2014, 23:14
E super, ako ćemo tom logikom, i3 i i8 su prepakovane Toyote.
Амг
Па негде на том нивоу је Мерц и сад. Није превише одмакао! ;))
Коментарисали смо овде пар година уназад да је Дајмлер у заостатку што се тиче електричног програма и да ако одмах крене да ради тек почетком наредне деценије може да избаци конкуренцију И моделима. За сад електрична кола не одбацују превелик профит па је ту заправо у игри мало коцкања са високим улозима. Време пред нама ће показати ко је мудрије одиграо...
хх
Никако бре брате да запамтиш да је И класа аутономни БМВ-ов пројекат. Да ти кажем поштено, нема ни смисла више да ти понављамо... :)
Dajmler ima najbolje i najgore enterijere u premijum segmentu. Kako? Samo oni znaju.
Recimo A klasa, iako potpuno nov model, u odnosu na BMW1(reciklirano dosta toga, ala VW), je dus dibidus. Kao B.
ML? Redizajn redizajna redizajna redizajna, pa jos iskasapljen krov A I DALJE 20 godina stari prekidaci za klimu, za menjac, za brsace, za radio, za prozore. Da li je moguce?
S druge strane, C klasa i S klasa. Najbolje, ne u segmentu, nego na planeti. Lamobrgini, Aston, Porshe... da sanjaju onakav enterijer.
Ovo mora da su dve firme?
hh Nemoj molim te da mesas moju i tvoju logiku. Posto izgleda samo po tvojoj logici su i3 i i8 prepakovane Toyote. Po mojoj logici, ustvari, po mom saznanju, u "i" modele nije ugradjen ni 1% Toyotinog R&D. Od karbon fibera do elektro pogona koje je kompletno razvio BMW. Ako nisi znao, BMW je taj pogonski sklop testirao u elektricnoj seriji 1 kupe i elektricnom Miniju nekoliko godina pre nego sto su Toyota i BMW poceli o bilo cemu da razgovaraju. Osim ako ne mislis da su potpisali ugovor, i onda u roku od 10 meseci zajednicki razvili modele i izbacili na trziste. Ili mozda mislis da Toyota BMW-u prodaje karbon fiber?