home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen je smislio zabavnu božićnu šalu. Uoči Božića, na nemačkim TV stanicama je osvanula reklama koja Robbieja Williamsa predstavlja kao novog šefa marketinga Volkswagena.

Neki su to shvatili ozbiljno, ali radi se ipak o triku koji je, sada je to očigledno, izazvao dobre efekte već u prva dva dana.

U okviru svetske premijere Volkswagen je predstavio reklamnu kampanju modela "Club & Lounge". Za promociju nove serije automobila izabran je slogan "Wie gut klingt das denn?" (Koliko dobro vam to zvuči?).

Radi se o devet modela Volkswagena, među kojima su "golf", "buba" i "tiguan". U Nemačkoj je preliminarna prodaja tih serija počela 18. decembra.

Verovatno je zbunjenost izazvala i činjenica što je Robbie Williams ranije nagovestio da bi mogao da promeni zanimanje.

"Direktor marketinga Volkswagena - Wie gut klingt das denn? Za mene je to nešto potpuno novo. Pravi posao i izlazak iz okvira sveta muzike", prokomentarisao je Williams svoje "imenovanje".

Izvor: Seebiz.eu



čitanja : 697



Komentari