
Po podacima koje je objavio Focus2move.com, Volkswagen Group je 2014. pretekao Toyotu po broju prodatih vozila i time preuzeo poziciju broj 1.
Po ovim podacima, Volkswagen Group je tokom 2014. godine širom sveta plasirao skoro 10 miliona vozila (9.919.305), što je povećanje od 5,0 odsto u odnosu na 2013.
Na drugom mestu, sa oko 100.000 manje prodatih vozila (9.818.609) je Toyota, koja je takođe povećala prodaju u odnosu na 2013. godinu, i to za 2,3 odsto.
Američki General Motors je po prodaji u 2014. završio na trećem mestu, sa 8.017.844 jedinica, a to je pad od 0,2 odsto u poređenju sa 2013.

Top 10 listu popunjavaju Renault-Nissan, Hyundai-Kia, Ford, FCA, Honda, PSA i Suzuki.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
S obzirom da su netacni podaci za pretposlu godinu netacni (znatno su visi od ovih i svima dostupni na netu), dovodi u sumnju i podatke za 2014. godinu...
Opa, samo 20-ak brendova im trebalo da to ostvare.
Ocekivao sam da ce Tojota ove god prebaciti 10 milki. Svejedno, Tojota je i dalje ko pojedinac najprodavanija sigurno. Bilo bi zanimljivo videti poredjenje VW-a i Tojote ko pojedinaca. Vrv je Tojota daleko prodavanija.
Nisam znao da Reno-Nissan biju 8 miliona.
@raziel,
Fca je fiat-chrysler, a hyundai je davno postao vlasnik kije.
Pobogu. Iako je Hyundai mnog napredovao, nikad ne bih izabrao njihov proizvod, kad pogledam konkurente iz Nissana i PSA. Ma i Toyote i Honde.
IX35 ili Qashkai? Da li me zezas?
I20 ili Clio? Da li me zezas?
i20 ili 208? Hahaha
Svaka njima cast, ali trenutno zaista ima mnogo bolje konkurencije, ne mogu da verujem koliko su prodavani.
S druge strane, isto vazi i za VW.
@mile
Svako ima svoje prednosti, budi realan. VW nije jak kao Tojota i GM na USA trzistu koje je uz kinesko najjace na svetu. Koliko samo pick-up vozila prodaju Tojota i GM u USA, a ne nesto drugo. Takodje VW u grupaciji ima vise skupih brendova, Lamborghini, Bentley, Porsche, Bugatti, Audi takodje premijum i mozemo reci skuplji brend. Tu imas jeftinije SEAT i Skoda automobile, ali njih npr bas nemas na tom USA trzistu koje je kako smo rekli jedno od najjacih. Ne mora ni da ih ima, verovatno ne bi ni prosli. Ali cisto kazem, svako ima svoje prednosti...
Ja citao nesto oko nekih grupacija, General Motors zaposljava prema podacima iz 2014 215.000 radnika, Volkswagen Group prema podacima iz 2013 zaposljava 570.000 radnika.
Podaci za GM su sigurno netacni obzirom da su u njih ukljuceni podaciu 2 najveca kineska proizvodjaca u kojima GM nije vecinski vlasnik. Ako bi se identicna racunica primenila i na Renault, na primer, ali i na druge proizvodjace, plasman na listi bi izgledo drugacije.