home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, američki Dženeral motors (GM) je prošle godine povećao prodaju za 3,0 odsto na evropskom tržištu, gde isporučuje svoje dve marke - "opel" i "voksal", saopštili su iz GM-a.

U prošloj godini, ova kompanija iz Detroita je prodala u Evropi ukupno 1,08 miliona vozila.

Zahvaljujući tom rastu, GM je na Starom kontinentu povećao tržišni udeo na 5,74 odsto, što je najveće učešće od početka 2011. godine, prenosi Rojters.

Isti izvor podseća da je GM u aprilu najavio da će do 2016. investirati na evropskom tržištu 4,0 milijarde evra u razvoj 23 nova modela automobila i 13 motora.

Istovremeno, ova kompanija je obustavila prodaju marke "ševrolet" na evropskom tržištu da ne bi konkurisala "opelu" i "voksalu".

Izvor: Tanjug

Foto: arhiva Autoblog.rs / Opel



čitanja : 1428



Komentari