
Volkswagen Commercial Vehicles je sa uspehom započeo 2015. godinu, sa 30.600 prodatih vozila u januaru.
Najinteresantnije tržište za ovog proizvođača, svakako je Zapadna Evropa, gde je prodato 19.500 komercijalnih vozila, odnosno zabeležen je rast prodaje od 2,8%. Najbolji prodajni rezultati postignuti su u Velikoj Britaniji, gde je prodaja povećana za 14,9% i Španiji sa 12%. Na domaćem, nemačkom tržištu, zabeleženo je povećanje tržišnog učešća za značajnih 4,8%.
Međutim, u zemljama Južne Amerike primetan je značajan pad prodaje od 29,8%, što se tumači teškim ekonomskim uslovima. Pad prodaje nije mimoišao ni Istočnu Evropu, Rusiju ni Azijsko-Pacifičku regiju, dok je u Africi prodaja ostala gotovo nepromenjena, sa padom od tek 1%.
Ipak, neki rezultati ohrabruju, značajno povećanje prodaje u zemljama Srednjeg Istoka iznosilo je 12,8%, a posebno u Turskoj, za čak 16,1%.
Izvor: Carlander.ba
Foto: Volkswagen