home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na sajtu Mobile.de se pojavio oglas za prodaju Koenigsegg Regere, i to za 2.100.010 evra, s tim što je isporuka tek u decembru 2016. godine.

Regera je predstavljena u martu ove godine na sajmu automobila u Ženevi, a pokreće je 5,0 litarski V8 motor u kombinaciji sa tri elektromotora, ukupne snage više od 1500KS (više o Regeri pročitajte OVDE).

Ako Vas interesuje, oglas možete pogledati na sajtu Mobile.de

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 968



Komentari

Nisam fan Kenigsega, ali ovaj je daleko bolji od prethodnika, neuporedivo.
Ispod 20 sekundi do 400kmh ?!
Zvuci neverovatno.
7 puta bolji od Veyrona, a i naslednik Veyrona nece imati sta da trazi pored Regere sa performansama.
Na kraju, cena za ovakav auto i nije velika, ocekivao sam da ce biti vise.
A svakako onaj ko kupuje ovaj auto, dao bi i 3 i 5 miliona.
20 sekundi do 400kmh, moram da vidim da bi poverovao. :)
Zaista zvuci spektakularno, bolesno, neverovatno.

Autor MB 08 Jun 2015, 13:39

Autor MB 08 Jun 2015, 13:39

Auto nije dokazan. Vjerujem da može dohvatiti 400, pitanje je koliko može preko 400. A da, Veyron će biti zvijerina, kad izađe 7-10 godina ostaje na tronu.

Autor IlijaGrahovac 08 Jun 2015, 15:05

Pa vec Agera razbija Veyrona.
Sto se Regere tice, sumnjam da bi rekli nesto sto ne moze pa da ispadnu smesni.
Primera radi, Veyronu treba 15 sekundi do 300 a Regeri 20 do 400kmh. :)
Zaista suludo zvuci, ali verujem da moze, cim stoji u specifikaciji.
Sa tim performansama, Veyron ce da izgleda kao da stoji pored nje. :)
Naslednik Veyrona takodje nece imati sta da trazi pored Regere.
Razbice ga Regera ko dete zvecku. :)

How about 3.2 seconds between 150 to 250 km/h and under 20 seconds from 0 to 400 km/h?

Over 1500 BHp or 1.11 MW
Over 2000 Nm of torque
Dry weight 1420 kg
1628 kg curb weight (including all liquids and full fuel tank)

1100 Hp of combustion engine power on 91 octane DIN or 95 octane RON (a bit more on E85)
1250 Nm of combustion engine torque
700 Hp of electric propulsion
900 Nm of electric torque

Bolestina...

Autor MB 08 Jun 2015, 15:27

Hahaaaaaaahahahahaha, poredjivanje sa Vejronom ovo i jos likovanje, Vejron star 10 godina :D
Biju kompleksi opasno :D
Novi Vejron postavlja rekorde opet i opet kuliraju 10 godina.

Autor dusan 08 Jun 2015, 16:27

Svaka cast jednom coveku sto je demolirao Folcikine napore.
Kako neki kazu cudo tehnologije, valjda tako vide dva Passatova motora spojena u jedan "sportski" auto sa dve tone.
Toliki gigant, toliko se mucili i dodje jedan lik i oduva ih.
Toliko o korporaciji itd. : )))
Znam da se ova Regera vec ne svidja nekima jer ce sa Porse hibridom brisati pod. : )))
To ce biti duel kao izmedju Tajsona i bebe. : )))

Autor MB 08 Jun 2015, 16:41

Autor MB 08 Jun 2015, 15:27

Mislio sam na ovo:
http://www.germancarforum.com/attachments/af36cf70917532e2a8426ef31d8c74b2-jpg.335092/

A zaboravio si da je taj jedan čovjek lord, i da ima toliko para da može da kupi sve nas sa bloga.

Autor IlijaGrahovac 08 Jun 2015, 18:46

Ilija
Ma i njega ce rešiti, živi bili pa videli. ; )
Sto se tice pojedinca, naravno da ne moze bilo ko da uradi to, kao i Pagani.
Ali pojedinac je sitan za jednog auto giganta pogotovo korporaciju. Kako finansijski, tako svime ostalim.
Jos sada napravio Regeru, ovi to nece jos 20 godina, 10 minimum.

Autor MB 08 Jun 2015, 20:11

Da se ne lazemo, ovo nije auto. Raketa na tockovima u bukvalnom smislu. Dok ne izadje Vejron, koji ce mozda da pomrsi racune.. A do tad ce ovo da obrise patos sa La F, P1 i 918.. :)

Autor NemanjaBB 08 Jun 2015, 21:52

Pardon, MEGA CAR je u pitanju :))

Autor NemanjaBB 08 Jun 2015, 22:00

Ovo je ekstra masina, ali videcemo sta ce biti sa odgovorom iz VWugatija, ko zna kakvi su im sad planovi, kad se Pih povukao. Selbi SSC se isto usq.cio 2007. sa Aerom, pa je dobio Veyron SS kao novu stepenicu. Nikako da izbaci Tuataru, a ima jos najavljenih autica iz drugih radionica. Kristijan se lepo ogradio za Ageru, dali su sacometrijski podatak za maks. brzinu, pa ko hoce i ima gde, neka meri. Verovatno ce tako biti i sa ovim. Ako grof vec ima toliko love, cudi me da se nije usudio da iznajmi neku stazu na sat-dva, da izmeri svojim pulenima maks. brzine. Videcemo sta ce biti, treba prvo skociti, pa reci "Hop!"

Autor Optimus Prime 08 Jun 2015, 23:11

Iz ove skalamerije prakticno nigde ne mozes da izadjes.

Autor Fordovac 09 Jun 2015, 01:58