home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prema podacima udruženja italijanskih osiguravajućih društava skoro svaki deseti italijanski vozač vozi automobil bez polise osiguranja. U Italiji je registrovano oko četrdeset miliona vozila. U severnom delu Apeninskog poluostrva čak 8,7 odsto vozila nema polisu osiguranja, dok se na jugu taj procenat penje na 12,5 odsto. Ova pojava pokazuje tendenciju rasta iz godine u godinu.

U Trstu, gradu koji važi za jedan od najbogatijih, u periodu od godinu dana policija je zabežila porast utvrđenih prekršaja bez pokrivene polise osiguranja za 60 odsto. Parking oduzetih automobila i motocikala gradske policije Trsta prepun je.

Ako neko vozi automobil koji nije osiguran policija može da ga kazni novčanom kaznom koja se kreće od 800 do 3.000 evra, a uz kaznu ide i zaplena vozila. Težina kazne nije uspela da utiče na ovu pojavu, tako da su sve brojniji vozači koji voze bez polise. U Pordenoneu gradska policija kruži po parkiralištima i posebnim uređajem putem registarske tablice kontroliše ispravnost vozila. Polise osiguranja u Italiji veoma su skupe.

Problem je što Italijani jednostavno ne mogu da plate, standard pada ali izgleda da im je najteže da se odreknu vožnje automobila. Ako se dogodi sudar s automobilom koji nema plaćeno osiguranje italijanski stručnjaci izračunali su će, ako predmet ne zastari, oštećena strana doći će do novca najbrže za dve godine. Radi se o dugom i skupom postupku, tako da  ljudi najčešće odustaju.

Izvor: Netauto.rs



čitanja : 1051



Komentari

Kad je cena osiguraja nerealna.

Autor Fordovac 11 Avg 2015, 18:54

Tako će biti i kod nas... Osiguranja naprave oligopol i dogovore se da podignu cene, i ko im šta može! Evo pre godinu-dve su tu taktiku već isprobale, NBS odobrio bez ikakvog obrazloženja, a oni naveli nekakve glupave razloge i totalno zamenili teze.

Autor Miki 11 Avg 2015, 21:13

Za prosečan automobil obavezno osiguranje i registracija su danas u Srbiji jeftiniji nego su to bili, recimo, 2008. godine.

Autor moron 11 Avg 2015, 22:27

Možda su u evrima jeftiniji ali ne i u dinarima.

Ali i treba da budu jeftinija, jer ponajviše zbog bonus-malus sistema (koji je više malus orijentisan) realno ima manje šteta po vozilu po godini, tako da i osiguranje i treba da pojeftini a ne da poskupi.

Autor Miki 12 Avg 2015, 06:59