home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Kako piše "Blic", zbog razrešenja direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Milana Božovića sa funkcije, građani i preduzeća ne mogu da dobiju uverenje o upotrebljivosti uvezenih polovnih vozila jer - nema ko da ih potpiše.

Ovaj pravni vakuum napravio je velike probleme ljudima koji su uvezli polovnjake. Umesto da voze svoje četvorotočkaše, oni im stoje na parkingu uprkos tome što su kod ovlašćenih kuća obavili ispitivanje i platili sve dažbine. Jedan od njih je i Jovan Miletić iz Beograda, koji čekajući da Vlada imenuje direktora ne može da registruje svoj automobil.

    Uprkos tome što sam sve platio, uključujući i taksu od 3.000 dinara za izdavanje uverenja od Agencije, ne mogu da registrujem auto jer nema ko da potpiše papir.

    Jovan Miletić, vozač

- Iz Nemačke sam auto dovezao 30. decembra i za dan sam sve obavio da bih ga registrovao, uključujući i ispitivanje vozila o upotrebljivosti. To je neophodno po Zakonu o bezbednosti saobraćaja i Uredbi o uvozu vozila. Uprkos tome što sam sve platio, uključujući i taksu od 3.000 dinara za izdavanje uverenja od Agencije, ne mogu da registrujem auto jer nema ko da potpiše papir. Slična je situacija i sa potvrdom o ispravnosti uređaja za TNG. Ovo je bruka i sramota da nisu ovlastili drugog čoveka da može da potpiše uverenje dok ne imenuju novog direktora - kaže Miletić za "Blic".

Milan Božović, bivši direktor Agencije za bezbednost saobraćaja, potvrdio je da je razrešen sa funkcije direktora.

    Ja sam razrešen, zakonski zastupnik nije imenovan, ali ne želim da komentarišem da li je došlo do zastoja s potpisivanjem uverenja

    Milan Božović, dosadašnji v.d. direktor Agencije

- Ja sam 31. decembra razrešen funkcije v.d. direktora Agencije. Zakonski zastupnik nije imenovan, ali ja ne želim da komentarišem da li je došlo do zastoja s potpisivanjem uverenja - rekao je Božović za "Blic".

Dejan Trifunović, predsednik UO Agencije za bezbednost saobraćaja, kaže da će se ovaj problem prevazići možda već danas.

- Došlo je do zastoja u izdavanju uverenja o upotrebljivosti uvezenih polovnih vozila jer nema zakonskog zastupnika koji će da ih potpiše. Taj pravni vakuum biće prevaziđen možda već danas ili najkasnije do kraja nedelje jer će Vlada imenovati v.d. direktora Agencije - kaže za "Blic" Trifunović.

Izvor: Blic.rs

Foto: RAS Srbija



čitanja : 763




Komentari

Pit
ajmo analize, kritike, saveti, predlozi, zalopojke, moralisanje...:)))

Autor carobnjak 14 Jan 2016, 12:20

@ carobnjak
A jel' ima Predsednik potpis da mu je vikendica legalna?
Izgleda resorni ministri ne rade svoj posao
Ahahahaha

Autor Dejan L 14 Jan 2016, 13:40

Dejan L
to bi Pit morao da zna...:-D

Autor carobnjak 14 Jan 2016, 13:47

Ma sve je super. :)
Juče jedan bloger reče kako je kod nas sve super, putevi, jeftino gorivo, registracije.
Evo sad i ovo, da se nadopuni rajski vrt zvani Srbija. :)
Očekujemo još novih super povoljnosti i poteza.
Od sad mora da vičem sve je super, da se uskladim sa nekima ovde. :)

Autor P1 14 Jan 2016, 14:38

Evo još jednog "super" primera :

http://www.blic.rs/vesti/hronika/sramna-odluka-kazna-za-amerikanca-koji-je-izbo-tinejdzera-na-kalemegdanu-je-da-mu-se/2k3qmc0

Banana kolonija, ulizička.
Ne štiti svoje državljane odnosno suprotno, dodvoravajući se strancima.
Ovo je formula "demokraste" Srbije i ophodjenja prema svemu.
Zatvor i 10 miliona da plati Amerika, ako je milion platila Srbija za šamar.
Očekujemo da odu glavešine da se izvine Američkom ambasadoru, što je njihov državljanin izbo našeg...

Autor P1 14 Jan 2016, 14:52

Na onoj nedavnoj vesti, da je danas prosečna starost vozila u HR 13 godina, bio je jedan komentar da je to zato što je do ulaska u EU "gornja granica" starosti za uvoz polovnjaka bila 7 ili 8 godina ( posle ulaska u EU dozvoljen uvoz polovnjaka iz EU svih starosti ).

Autor moron 14 Jan 2016, 16:42

moron
Nije to zbog toga, jednostavno to je slika standarda, kao sto je kod nas 16 god.
I zar ulazak u EU ne treba da podmladi prosek a one obrnuto ?
I da li to znaci da su komsije bile naprednije i imale bolje zakone pre ulaska u EU ?
Ni u Nemackoj nema ogranicenja, pa treba videti koji je tamo prosek i prosecna vrednost.
Drugacijim merama oni podsticu podmladjivanje, eko normama.
Al za to treba imati odgovarajuci standard.
Stavi ti u Srbiji EU6 standard, ili EU5 za polovnjake.
Neko Golfa dvicu dizela ne moze da zameni za Euro5, vec nekog Puntica eventualno.

Autor P1 14 Jan 2016, 17:02