home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

John Krafcik, vođa Googleovog projekta za proizvodnju automobila bez vozača izjavio je da će im "trebati puno pomoći" kako bi takvo vozilo doveli na tržište i da traže tradicionalnog proizvođača vozila kao partnera.

Priznao je da će Google morati da ispuni velike rupe u znanju kod pravljenja takvih vozila.

Za sada u realizaciji projekta ima dosta problema. Google je pogodila i statistika prema kojoj vozila bez vozača češće doživljavaju sudare od onih koje voze ljudi.

Googleova vozila doživela su 8,7 nesreća na svaki pređeni milion milja, u poređenju s američkim podacima o prosečno 1,9 nesreća na svakih milion milja. Podatke je objavio Virginia Tech. Ipak, autori izveštaja, koji je naručio Google, rekli su da je to poređenje "jabuka i krušaka".

Zvanični podaci ne uzimaju u obzir činjenicu da se veliki broj nesreća koje uzrokuju ljudi ne prijavljuju i da je sedamdeset sudara autonomnih vozila mali. Uzmu li se te dve stvari u obzir, broj nesreća Googleovih vozila je samo 25 posto veći od onih s vozačima.

Sve su češće i snažnije veze između tehnoloških firmi i proizvođača automobila. Tako je Ford objavio da je pojačao testiranje samo-vozeće tehnologije.

Još se ne zna da li će Google raditi s više proizvođača vozila na nekoliko modela, ili će raditi samo s jednom kompanijom na jednom modelu, rekao je Krafcik.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: arhiva Autoblog.rs / Google



čitanja : 398




Komentari