home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Veliki šef Sergio Marchionne je u sredu, govoreći o dopunjenom petogodišnjem biznis planu kompanije FCA, najavio i skoro gašenje modela Dodge Dart i Chrysler 200.  

Ukidanje Chryslera 200 i Dodge Darta će kompaniji omogućiti da proizvodi više Jeep i Ram vozila u fabrikama Sterling Heights i Belvidere gde se prave ovi sedani.

Fokusiranje kompanije FCA na SUV/crossovere nije iznenađujuće imajući u vidu prodajne brojke koje, primera radi, za decembar 2015. pokazuju da su Chrysler 200 i Dodge Dart zajedno prodati u 15.310 primeraka, a Jeep Cherokee u 24.049 jedinica.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 946



Komentari

oba auta su poprilicno dobra. nisam ljubitelj menjaca u dartu, ali za voznju su u vrhu.
velika je greska sto se kocentrisu samo na ram i jeep. gorivo je trenutno opet bas jeftino, ali nece uvek biti tako

Autor mile antena 28 Jan 2016, 00:22

@mile antena знаш да амери воле пикапове и велике лимузине а бензин никад није реално био скуп као што је у европи, тако да је ова класа аутомобила тотално не-америчка и нема никаквих изгледа да освоји купце

Autor toma mkd 28 Jan 2016, 07:34

@toma mkd,
nebi se bas slozio sa tim. mislim, istina je da amerikanci vole vece i da gorivo nikad nece biti skupo kao u evropi, ali recimo tamo negde 2008-2010 kada je bilo $4.50 za galon da vidis kako skoro nikoga vise nije bilo briga za velikim autima. ford f-series, koji je najprodavanije vozilo u americi u zadnje 34 godine, je tada imao pad na nekih 400,000 vozila (sto je bilo ravno katastrofi jer redovno prodaju 800,000-1,000,000). chrysler je tad bankrotirao jer niko nije hteo ram i grand cherokee i chrysler 300 - ljudi su hteli ekonomicnije aute, a sve sto je chrysler imao da ponudi je zastarele i katastrofalne dodge caliber i avenger i chrysler sebring. kad dodje kriza (a doci ce opet) chrysler ce opet upasti u krizu. ako ford moze da godisnje proda 550,000 focusa i fusiona i chevrolet moze da proda isto toliko cruzea i malibua, mogao bi i chrysler - pod uslovom da malo vise posveti paznju klasi

Autor mile antena 28 Jan 2016, 08:03

Ja sam mislio da su uboli sa prodajom Krajslerom 200 kad ono.. Video sam u Kanadi ovaj auto uzivo i neverovatno dobro izgleda za jedan Krajsler, a mogao bi komotno da nosi neki drugi bedz i da se prodaje u Evropi.
I onda citam juce na americkom blogu da je Markione uputio kritike dizajnerima da su previse kopirali siluetu Hyundai Sonate i da je to rezultiralo istim problemom koji i taj model ima: malo prostora za glavu pozadi zbog opadajuce linije krova kao i izlazak sa zadnjih sedista.
@mile antena,
Zar je moguce da je to razlog, tj da consumers report to ocenjuje kao negativnu ocenu?
Da li si sedeo pozadi u oba modela mozda?

Autor Uros Cuore Sportivo 28 Jan 2016, 10:49

Deluje kao da su bez kompasa, na drugoj vesti odlazu modele... vidim krive dizajnere za neuspeh...
Nadam se da veliki vodja Markione ne koristi krunisane proroke i magove za savetnike...

@N.N.
Video sam da si negde napisao da FCA ima dugovanje od nekoliko stotina miliona, kada je receno da su medju najvecim duznicima u autoindustriji, vidim ovde pise da je neto dug bio 7,7, a u prosloj godini 5,5 milijardi dolara? Mozda nisam neki strucnjak u oblasti ekonomije ako mozes da objasnis...

Autor Orlo 28 Jan 2016, 10:53

Evo ovde sam to procitao:

http://www.carscoops.com/2016/01/fcas-new-plan-includes-more-suvs-less.html

Autor Orlo 28 Jan 2016, 10:55

Kraj za "sebringa"? Kolega će da se "utepa" od tuge ... Jako "zahvalan" automobil. Ali samo za - "majstora"!

Autor moron 28 Jan 2016, 12:15

@ Orlo

Sve je jasno oko duga koliki je, a to nije nikakva tajna. Imaš javne prezentacije i izvješća. Jako je pao sa nekih 11 milijardi kakav je bio tokom 2014. i to nije nikava tajna, a cilj je da ga nema 2015. Naravno tu su krediti, da budemo precizni.

Za "odlazak" Darta i 200 sam rekao na drugom članku. Oni ne odlaze nego će ih raditi partner i to vjerojatno Mazda, a opisao sam i na koji način.

Autor N.N. 28 Jan 2016, 12:45

@N.N.
Cekaj, nisam razumeo, jel ima tih stotinak miliona (ako se ne varam tako sam procitao kada si zakacio) ili 7,7 odnosno 5 milijardi kako ovde pise?

Autor Orlo 28 Jan 2016, 13:05

mile antena
mene zanima kakv je Dart u voznji, stabilnost, upravljivost, ogibljenje s obzirom da je blizak Alfa Giulietti koja ima vrhunske vozne osobine?

Autor carobnjak 28 Jan 2016, 13:07

@ Orlo

Znači pod dug kod trgovačkih društava spadaju dugoročne i kratkoročne obveze. Valjda onih par sto milijuna su kratkoročne, znači to bi bilo slično kao kada ti plaćaš vodu, struju, komunalije.
Ove milijarde su dugoročne obveze. Znači krediti za slično. Evo da si ti uzeo kredit za stan, a uredno ga otplaćuješ i ostalo ti je 40 tisuća eura za vratiti. Bi li ti rekao da si u dugu 40 tisuća eura kao što sada kažeš da je FCA u dugu preko 5 milijardi?

@ čarobnjak

Dart ima identični ovje kao Giulietta, nije samo platforma u pitanju no malo je velik i težak za taj segment.

Autor N.N. 28 Jan 2016, 13:11

@ N.N.
Dug je dug, kako ga god nazvao, kratkorocni, dugorocni... znaci ipak stoji ona ranija konstatacija da je medju najzaduzenijim grupacijama...

Autor Orlo 28 Jan 2016, 13:13

N.N.
znam, zanimaju me njegovi utisci i poredjenja...

Autor carobnjak 28 Jan 2016, 13:21

@Uros Cuore Sportivo,
consumer reports nije bas realan pokazatelj sta (ne)valja. dosta puta su se opekli sa svojim strucnim prognozama. da 200 ima Toyota ili Honda oznaku onda bi mu sigurno dali bolju ocenu. vozio sam 200 dosta puta i u voznji je svetlosne godine ispred recimo toyote camry. istina je da ima poprilicno mala zadnja sedista, ali zato tu manu nadoknadjuje drugim pozitivnim karakteristikama. po voznji je jedan od boljih auta u klasi.

@carobnjak,
vozio sam dart nekoliko puta. onako, nije los auto, ima jako lep/kvalitetan enterijer. u voznji je malo vise tvrdji nego sto bi ja voleo da bude, ali opet nema one dinamicne vozne karakteristike kao recimo ford focus. auto kao auto nije los, ocekivao sam bolju prodaju

Autor mile antena 28 Jan 2016, 16:04