
Daimler AG je u 2015. godini nastavio uspešno poslovaje i postigao najbolje prodajne rezultate u istoriji, naročito u segmentu putničkih automobila. Na osnovu toga, podeliće nagrade za uspešnu 2015. poslovnu godinu svojim zaposlenima, odnosno isplatiće najviši profit-sharing bonus u istoriji kompanije. Uprava i radničko veće odlučili su da se isplati bonus do 5.650 evra koji je nadmašio prošlogodišnji od 4.350 evra.
“Naši ljudi su naš ključ uspeha. Samo uz predan i kvalifikovani tim možemo da dovedemo našu kompaniju na put dugoročnog uspeha. Podelom dobiti kroz bonus zaposlenima odlučili smo da nagradimo izvrsne rezultate koje su ostvarili u prošloj godini. Rezultate poput dva miliona automobila proizvedenih u Mercedes-Benz Cars, prodajnog rekorda Mercedes-Benz Vans, prve samostalne vožnje Mercedes-Benz Truck, kao i održivih dugoročnih ugovora za naše nemačke proizvodne pogone – postigli smo zajedno”, kaže Wilfried Porth, član Upravnog odbora Daimler AG odgovoran za ljudske resurse.
Profit-Sharing bonus će, u iznosu zavisno od platnog razreda, oko 125.000 radnika dobiti uz plate za april. Michael Brechta, predsednik Glavnog radničkog veća Daimler AG-a: “Zaposleni su lane obavili odličan posao, što jasno potvrđuju i rezultati naše kompanije. Bonus nagrađuje naše kolege na odgovarajući način za njihovo učestvovanje u ovom velikom uspehu. Dakle, važan strateški cilj radničkog veća je ispunjen. Korist i zadovoljstvo su obostrani: kompanija ostvaruje rast i profit, a radnici imaju koristi od njenog uspeha i postizanja bolje efikasnosti”.
Politiku profit-sharing bonusa za zaposlene Daimler primenjuje od 1997. godine.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Auto.blog / Mercedes
Ma kako kad nemaju love, kaze mile antena. :)
E kad bi ovi nasi radnici iz Fiata imali ovih 5650e zaradu, na godisnjem nivou.
Umesto toga, što neko reče, moraju da taksiraju pride.
nemoj da izvrces moje price. znas dobro da sam pricao u situaciji tokom 1990tih godina pre nastanka daimler-chryslera.
mile
Pa i za tad ti prica ne pije vodu.
Jer ako nisu imali para, ne bi kupovali.
Ako kupujes nesto u sta treba jos ulagati, opet ti trebaju pare, zar ne ?
Ili su znali ono sto ti pises, da ce Krajslera biti briga, nece imati ko da ga vodi, pa ce oni da uzimaju pare.
I to je veoma cudan scenario.
Zar nema tamo bord direktora, ili ih bas briga za Krajsler, pa sta bude.
Sumnjam da su se tako ophodili.
@P1,
ja ti opet kazem da daimler tad nije nista KUPIO vec su se dve kompanije udruzile.
i u chrysler nista nije trebalo ulagati. chrysler je tad bio najefikasnija auto kompanija na svetu, odlicno su poslovali kada ih je vodio lee iacocca (mozda ti njegovo ime zvuci poznato - on je osnovao mustang). do sredine 1990tih godina su imali potpuno nove platforme da zamene k-cars, znaci nikakva ulaganja nisu radjena.
evo ti jos par zanimljivosti - smart. on je u proseku gubio oko milijardu dolara godisnje, znaci izgubio je oko $10 milijardi tokom daimler-chryslera. maybach takodje, koliko je novca baceno na njega, a on na kraju bankrotirao.
mile
http://www.history.com/this-day-in-history/daimler-benz-announces-purchase-of-chrysler-corp
http://content.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,1894731_1894734_1894722,00.html
Koliko ja razumem, pise da ga je kupio za 36 milijardi.
Mozda lazu izvori. :)
On this day in 1998, the German automobile company Daimler-Benz–maker of the world-famous luxury car brand Mercedes-Benz–announces a $36 billion merger with the United States-based Chrysler Corporation.
rec "MERGER" oznacava udruživanje
"In 1998, German automaker Daimler-Benz purchased Chrysler for $36 billion"
A ovo kupovina.
Kako god, uložio je 36 milijardi, zar ne ?
A to svakako nisu uradili, a da nemaju para.
ne znaci da je ulozio 36 milijardi vec da je udruživanje bilo vredno 36 milijardi. u to su uracunate kes rezerve, fabrike, investiranja, itd OBE kompanije.
evo ti jos nesto sa tvog linka sto sam ja ranije spominjao.
The purchase of Chrysler, America’s third-largest car company, by the Stuttgart-based Daimler-Benz marked the biggest acquisition by a foreign buyer of any U.S. company in history. Though marketed to investors as an equal pairing, it soon emerged that Daimler would be the dominant partner, with its stockholders owning the majority of the new company’s shares.
evo jos nesto, gde je mercedes sam odbio da deli bilo sta sa chryslerom jer nije zeleo da unisti svoj imidz.
Daimler, famous for luxury brands and affluent customers, didn't understand the price-conscious concerns of the U.S. automaker. And worried that sharing Mercedes components would undermine its brand, the German company broke its parts-sharing agreement with Chrysler
mile
Pa ok, to je razumljivo, bolje Krajsler da deli komponente Mercedesove, nego Merc Krajslerove.
P1, znas sta je bilo cudno? u onoj knjizi koju sam ti preporucio ima deo kada pricaju da je chrysler ponudio jednu svoju fabriku gde se pravio grand cherokee da se u njoj pravi i mercedes ml (ili koji vec model, slabo poznajem mercedesove oznake). i svabe se jako naljutile jer je to njima bila uvreda da neki mercedes silazi sa iste trake kao grand cherokee ... iako je grand cherokee na svim testovima kvaliteta na duzi period bio daleko bolje pozicioniran nego ml.
zbog cega je daimler onda uopste usao u saradnju sa chryslerom? da sve pare odlaze na mercedesove novitete, a chrysleru da idu otpatci?