
U Mercedesovoj Tuscaloosa fabrici u američkoj saveznoj državi Alabama je i zvanično počela serijska proizvodnja Mercedesa GLS, koji je inače premijeru imao još u novembru prošle godine na sajmu u Los Anđelesu.
Kao što je ML nakon fejsflita postao GLE, a naslednik GLK je dobio oznaku GLC, tako je i veliki Mercedes GL prilikom redizajna promenio ime u GLS.
U svakom slučaju, GL facelift / GLS je najviše vizuelnih izmena pretrpeo na prednjem delu (masla, svetla, branik), a treba pomenuti i nove alu točkove, širu paletu boja, grafiku zadnjih svetala i izduvne cevi, kao i modifikovani enterijer sa novim trokrakim multifunkcionalnim volanom i COMAND infotainment sistemom. Takođe, tu je i unapređeno AIRMATIC vazdušno oslanjanje, kao i Dynamic Select sistem sa šest programa vožnje: Comfort, Slippery, Sport, Individual, Off-road i Off-road Plus.
Mercedes je za GLS na početku predvideo tri benzinska i jedan dizel motor. U pitanju su verzije GLS 400 sa 333KS i 480 Nm, GLS 500 sa 455KS i 700 Nm, GLS 350d sa 258KS i 620 Nm (ove tri verzije standardno dolaze sa novim devetostepenim automatikom 9G-Tronic), dok je top verzija Mercedes-AMG GLS 63 opremljena 5,5 litarskim V8 motorom sa 585KS i 760 Nm (u kombianciji sa AMG Speedshift Plus 7G-Tronic menjačem).
Mercedes-AMG GLS 63 naravno dolazi i sa AMG aero body paketom, jačim kočnicama, sportskim izduvnim sistemom, AMG točkovima i sportskijim enterijerom.
Cene u Nemačkoj počinju od 74.791 evra (GLS 350d), dok AMG GLS 63 košta 135.065 evra (isporuke startuju u martu).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pravi Amer!
Velika pravougana karoserija, koža, gomila opreme, ostave za sitnice i držači za čaše sa grejanjem i hlađenjem veličinom taman za McDonalds šejkove!
A još je i cena kod njih znazno povoljnija nego kod nas.
Bilo je u SAT+ pre jedno 8 godina dok je prethodna bila aktuelna kako se isplati uvoz iz US, ne mogu se setiti tačno. Uglavnom model je bio 450 petrol razlika u ceni je bila skoro za novu E klasu.
Poz