
Sa montažnih linija u engleskom mestu Ellesmere Port spušten je prvi serijski primerak novog kompaktnog karavana Opel Astra Sports Tourer. U prodajne salone, nova Opel Astra karavan stiže u proleće tekuće godine.
Prvu serijsku Opel Astru Sports Tourer krasi atraktivna srebrna boja Flip Chip. Pokreće je moderan turbodizel motor 1.6 CDTI. Fabrika u Ellesmere Portu, koja je pod kontrolom britanske divizije Opela, marke Vauxhall, proizvodiće oko 680 automobila dnevno. Godišnji kapacitet ove fabrike iznosi 120 000 automobila. Nova Astra se, pored Britanije, proizvodi i u Poljskoj, u fabrici Gliwice.
Nova Opel Astra je više manje zadržala spoljašnje dimenzije prethodnika. Ima dužinu od 4.702 mm, široka je 1.871 mm i visoka 1.499 mm. Zahvaljujući novoj platformi, lakša je za 190 kilograma, a nudi više mesta za glavu putnika. Takođe, odlična konstrukcija obezbeđuje bogat prostor za noge, posebno u oblasti kolena.
Zapremina prtljažnika iznosi 540 litara, što je za 40L više nego kod prethodne generacije. Pored benzinskog 3-cilindričnog 1.0 Turbo (77 kW), Astru karavan može da pokreće i vrhunski agregat 1.6 Turbo (147 kW). Ponuda dizel motora odnosi se na nekoliko verzija 1.6 CDTI agregata, od 70 kW do 118 kW.
Izvor: Automagazin.rs
Iskreno se radujem, kao da ću da je kupim. I jedva čekam da je vidim i u nju sednem.
Koliki joj je Wb, zna neko?
Vidim da je duža nego li volvo V60 ...
2662 mm,
Dimenzije za novu Astru karavan, sa sajta Opel.de
http://www.opel.de/fahrzeuge/modelle/personenwagen/astra-sports-tourer/modelle-technische-daten.html
moron
isto kao kod Hb, a to znaci 23 mm MANJE od prethodne klaustrofobicne Astre J! :)
Šteta za taj Wb.
Izgleda da je pežo ostao jedina "karavan budala" u C segmentu sa uvećanim Wb-om ( valjda 273 cm ), dok je stvarni kralj komfora medju HB klasom "lanča delta" ( 270 cm ), ali se ona više ne pravi? Ili se pravi ?
@ moron
Ali su i u Renaultu odustali sa većim međuosovinskim razmakom kod novog Meganea karavana? Oni su to najviše gurali, ranije i kod Clia.
moron
Lancia Delta je prestala da se proizvodi 2014. kao i Bravo.
Takodje se ne nudi vise ni kao Chrysler Delta.
Bese to ubedljivo najoriginalija pojava C segmenta, a tek WB...:)
@moron
Bez obzira na to sto kazu da je prostranija, i medju najprostranijim u klasi, taj rast Wb kod karavanske verzije je ipak trebao "da se dogodi"... od tog viska glava ne boli, cak znaju ti modeli da imaju vise prostora nego limuzine D-segmenta... ;)
Mislim da ce Megane ST IV da ima veci Wb sto je za pohvalu...
Uh, da, "sadašnji" megane karavan ima veći Wb ( za oko 5 cm?)
Novi neće imati? Šteta.
Mislim da je to ( korišćenje istog Wb-a) sa razloga da bi se sprečio kanibalizam unutar kuće, da karavan C segmenta ne pojede D.
Ko bi racionalan kupio insigniju karavan kada bi njen unutrašnji komfor (a još i veći gepek) nudila astra ( uz 20 cm manju dužinu i uz manju cenu).
Wb za Klija nisam proučavao, mada mislim (siguran sam) da sadašnji karavan ima isti Wb kao HB. Ali je zato dosta lepši (meni) i sa većim gepekom.
Orlo
nisam siguran da ce Megane biti prostraniji od Astre, bez obzira na wb...
Bar je tako bilo u prethodnim generacijama.
Oba su rekorderi po "prostranosti"! :)))
Zar nije ovde nedavno pisalo nešto o novoj (ili redizajniranoj) lanči delti?
Jes imala malo paprenu cenu,a možda i na oko "ružna" (neobična), ali taj komfor, oprema, motorizacija...
@carobnjak
Nisu rekorderi ali dodatnih 10 cm zna da bude sasvim dovoljno... licno sam se uverio za 307SW i 307 HB - nebo i zemlja...
Za Megane IV kazu da nije nesto prostran, da to nisu ispravili nesto posebno, pa ce dodatna duzina napraviti od njega jos bolje vozilo...
moron
ti mora da si se vratio u daleku proslost?
Nema veze, i ja to cesto radim...:)
@carobnjak
Drugar ima Megane III, tehnicki jos uvek aktuelan, i prostor na zadnjoj klupi iz njega koji je visok bezmalo 2 metra, je smesan, toliki da nema ni malo dete gde da smesti noge...
Vala jesu, ali opet i to je relativno i u zavisnosti od visine i do polozaja za volanom... da li polulezeci ili nekako drugaciji... ne znaju ni svi da sede lepo... :)
Orlo
znam, zato sam i rekao.
Za utehu i Bravo je pozadi tesan, ali Tipo je prostran...
@carobnjak
Nije to uteha, to je vise zalosno za sve, jer niko od njih je morao da zrtvuje prakticnost zbog forme tj dizajna, ali ipak jesu, a zato ih Octavia i Golf siju sve po prodaji jer oni to ne rade na taj nacin... mada uz vise truda inzenjeri mogu i uz dobar dizajn da naprave dobro iskoriscenje prostora...
@ čarobnjak
Ima nekih likova koji tvrde da je u Bravu prostor bolje iskorišten nego u Tipu. Naravno da laprdaju (oni koji ne poznaju jezik, to vam znači "pričaš gluposti") jer sama platforma i kako je postavljeno vjerobransko staklo tj. gdje je početak konzole uvjetuju da Bravo mora imati manje mjesta. Taj nagib vjetrobranskog stakla je u pravilu diktiran platformom, to je ajmo reći fiksno.
@ Orlo
Tu je Golf čak i ekstremniji od Octavie, pogledaj dimenzije prednjeg prevjesa jednom i drugom.
No meni čak Golf i nije Bog zna kako prostran no bar nije loš kao ranije verzije.
Orlo
meni je zalosnije kad nema dovoljno mesta za vozaca, a i tu su Astra i Megane 3 rekorderi...:)
@carobnjak
To vec zavisi od gabarita vozaca, licno u oba nisam imao problema da se smestim...
Samo 50 l manji prtljažnik od Octavia-e HB/LB. 100% i "pravilnijeg" oblika negoli u Škodi..
Deklaracije zapremine prtljažnka treba uzimati sa velikom rezervom i kod karavana. Posebno zbog igranke sa eventualnim rezervnim točkom. Npr. škodim rezervni točak PUNIH dimenzija kod oktavije karavan navodno zauzima manju zapreminu od nego "ćopavi" kod 308 SW :)
Škoda "spare tyre" oduzima samo 22 litra od "bruto" 610 kada njega nema(ako je verovati katalogu na skoda.co.rs ), dok kod 308SW, u odnosu na bruto 610 litara, "volumen prtljažnika je 47dm3 manji ukoliko je prisutan rezervni kotač smanjenih dimenzija"
A oba "menjaju" istu dimenziju probušene gume( 205/55X16).
Jebe lud zbunjenoga :)