home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ako želite da kupite nov automobil, a niste sigurni da je to dobra odluka, mi ćemo vam pomoći da lakše odlučite.

Automobilska industrija napreduje neverovatnom brzinom i u poslednjih 20 godina smo bili svedoci neverovatnih auotmobilskih transformacija.  Iako u Srbiji veliki brolj ljudi vozi auotomobile starije od 10 godina, mi vam predlažemo da, ako ste u mogućnosti, kupite nov automobil, jer novo je novo.

1. Ekonomičnost

Nova tehnoloja je dovela do toga da novi automobili budu neverovanto mali potrošači. Iako ćete možda potrošiti više para na nov auotmobil, to će vam se vremenom vratiti jer će vam potrošnja u odnosu na stariji automobil biti mnogo bolja.

2. Izgled

Koliko god voleli vašeg starog metalnog mezimca, morate prznati da su novi automobili neverovatni, pogotovo kada je reč o izlgedu. Dizajn novih automobila je zaista sjajan,a LED tehnologija doprinosi da izgledaju kao iz filmova budućnosti. Automobili su se toliko prolepšali da je mala razlika između onih skupljih i jeftinijih.

3. Veća kilometraža

Ponovo se vraćamo na ekonomičnost. Zbog toga što je potrošnja novig vozila drastično smanjena, to znači da ćete velike kilometraže moći da pređete sa samo jednim punim rezervoarom. Pre 15 godina, ovo je bilo nezamislivo, ali danas sve veći broj automobila nudi ovakvu ekonomičnost.

4. Funkcije

Veliki broj ljudi se odlučuje za kupovinu novog automobila upravo zbog funkcija. Napredni GPS uređaji, automatske kočnice, pomoć pri upravljanju, kontrola proklizavanja i mnogo toga, olakšavaju vožnju i pomažu da vozač na najsigurniji mogući način stigne na odredište. Najnoviji modeli sada poseduju i interent, na koji se možete spojiti putem vašeg pametnog uređaja (telefona ili tableta).

5. Pouzdanost

Ne kaže se za džabe – novo je novo. Kada kupite nov automobil, tačno ćete znati šta kad treba da se servisira. Stariji automobili će vas najverovatnije kad tad izneveriti jer od dugog vremenskog perioda mnoštvo delova ume da se pokvari. Ako nov automobil pravilno i redovno održavate, ovih problema nećete imati.

6. Bolji su za okolinu

Automobili su veliki zagađivači i to je njihova velika mana. Ipak, automobilska industrija se razvija u pravom smeru, pa su novi automobili daleko manje štetniji od starijh. Ovo je možda i najvažniji razlog zbog kojeg trebate voziti novi automobil. Ako se odlučite za benzinca i dizela, emisija štetnih gasova biće daleko manja, a uvek možete preći na hibridne i električne automobile koji su potpuno bezbedni za okolinu.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 2322



Komentari

"mi vam predlažemo da, ako ste u mogućnosti, kupite nov automobil, jer novo je novo."

Pri čemu, možemo vam još i pomoći da ako ste u mogućnosti, uvek paznete kuću u Užičkoj, jer Dedinje je Dedinje.

Takođe vam možemo pomoći i pri odabiru hrane, uvek odaberite organskog lososa i karipske jastoge, jer organsko je organsko, losos je losos, a jastog je jastog.

Povlačim sve što sam ikad rekao za tekstove u Kuriru i akcije KIA-e..

Autor Priapus 23 Feb 2016, 11:16

Interesantno vidjenje nadaleko poznatog A.Todorovica za kupovinu novog modela C segmenta, a posebno ovo:

"Iako odbijam da svrstam Renault na samo dno kada je kvalitet u pitanju, kao što to čini nemački ADAC i TUV, ali i neki specijalizovani magazini, nemački, a možda još i više engleski magazini, koji više hvale nemačke automobile, jer kompletnu novinarsku “industriju” u Engleskoj finansira VW, nešto manje BMW i Mercedes."

http://www.testoviautomobila.rs/kupujem-megane-zbog-vasih-tekstova/

Autor carobnjak 23 Feb 2016, 13:02

@ čarobnjak

Čovjeku skidam kapu na izjavi.

Autor travanj 23 Feb 2016, 13:14

travanj
ja o tome "lajem" godinama!
Sad je jasno zasto je Skoda best-buy u UK...:)))

Autor carobnjak 23 Feb 2016, 13:16

Tekst je stvarno tupav kao što je @Priapus napisao, ali mislim da su oni promašili temu. Ja sam mislio da se radi o tome da li kupiti glanc nov automobil iz salona ili polovni koji je malo prešao. Iako ni to nažalost nije česta dilema kod nas, i jedna i druga opcija imaju svojih prednosti i mana.
Umesto toga, oni su napisali tekst o tome zašto su noviji, savremeni automobili od starih.

Autor Nino 23 Feb 2016, 13:20

Ne bih da budem "grammar nazi", ali ne kaže se "gLanc" nego ganc(nem. ganz). Opet za to postoji adekvatan prevod - Sasvim, potpuno

Autor Perun 23 Feb 2016, 14:12

99. Kupite novo vozilo u svom budzetu. Naravno da mu vrednost opada, ali svakako ce Vas kostati isto da li kupite novo vozilo za 20, pa prodate za 12 hiljada, ili kupite staro za 10 pa prodate za 2. A sto jeftiniji model nabavite, to je pad vrednosti manji.

Suprotno Balkanskoj logici koja kaze. Kupiti 20 godina star BMW jer je BMW a ne nov Peugeot zato sto je Peugeot. Stari auto je star, i nema nikakvu komparativnu vrednost, a da bi vozila dve i vise klase razlike kostala isto, uglavnom je razlika u godinama prilicna.

Autor Fordovac 23 Feb 2016, 14:59

Fordovac ,ne stoji ti logika , jer novi auto će sa 20.000 na 12.000 doći za max. tri godine , dok polovni za 10.000 će doći do 2.000 tek za minimalno 7,8 godina...

U kupovini novog automobila nema nikakve ekonomske računice , to su samo floskule potrošackog društva.
Ali ako čovjek ima financijske mogućnosti ,zašto ne ,ali nikako nema govora o financijskoj isplativosti...

Autor Đorđe 23 Feb 2016, 15:53

Naravno da ne postoji ekonomska opravdanost kupovine novog vozila. Strmoglav cene novog vozila u prve 3-4 godine je ogroman. Čak i da ga držite 10 godina, više gubite godišnje nego onaj ko kupuje polovan od 4-5 i drži ga narednih 4-5 godina.

Autor moron 23 Feb 2016, 16:00

сајт са ког је пренесен текст има за циљну групу гологузију која се ложи на естраду и на све што носи префикс ексклузивно и луксузно (иако су у том сегменту најдаље стигли до лажних Гучи топломерки и Пума ципела), тако да га не треба узимати за озбиљно

Autor Столе 23 Feb 2016, 16:10

Zesca budalastina. Nije zlato sve sto sija..

Autor NemanjaBB 23 Feb 2016, 16:55

@ moron

Moja prva četiri automobila su bili polovnjaci. Poslednja dva automobila koja sam kupio su bili potpuno novi. Osim redovnog servisa i jednog farbanja branika, za sedam godina ukupno, nisam imao nijednu vanrednu posetu servisu.
Ne kažem da se razlika u ceni, odnosno gubitku vrednosti smanjuje značajno zbog toga, ali jednostavno znam šta vozim, kako ga održavam i miran sam u glavi.

Autor Nino 23 Feb 2016, 17:28

Nino
Vozim ja i znatno duže vreme samo kola kupljena kao nova, ali nemam ekonomsku dilemu da me je to "u zbiru" značajno više koštalo nego da sam kupovao i vozao polovnjake. A i svako vozilo nabavljeno kao novo brzo postane "polovnjak". Što ne znači da "jednom" neću opet novo.
A "kvaru" je potencijalno sklon svaki.

Autor moron 23 Feb 2016, 18:21

Zivot prolazi,dajmo malo na kvalitetu.Ako se moze,tvoje je sto ti potrosis.Da li ima jos nesto bitno u zivotu sem novca.Treba raditi,puno raditi ali i uzivati.Za mene je nov auto potpuno OK,ako moze.Ali sedeti 20 sati ispred neke radnje i cekati da kupis nov mobilni e to je budala,za mene....

Autor mishell 23 Feb 2016, 19:44

Autor travanj 23 Feb 2016, 13:14
+1
Poz

Autor Raziel 23 Feb 2016, 20:13

@Nino

Upravo. I ne razmisljas ni o cemu. Dovoljan ti je jedan ozbiljan kvar u inotrstranstvu i ta usteda za kupovinu "kao novog" nestane, a cesto kosta i vise. Cene vozila padaju sve sporije sto je ono starije, ali su uvek vece sto je auto skuplji(zato i treba kupiti ono sto je potrebno, a ne ono na cemu ce selo da zavidi). Radije cu da placam samo pranje, nego da razmisljam sta sve treba polovnom automobilu. Samo set novih guma je 500e navise. Ima izuzetaka za automobile do 3 godine starosti, ali i to moze biti havarisano, ili sa skrivenim problemom... takodje za ljude koji prelaze malu kilometrazu, ne idu na put i sl... naravno da treba kupiti polovan, ali bezbedan autmobil. A nije ni sve polovno isto, ljudi kod nas religiozno voze Golf II i III iako za isti novac mogu da kupe daleko savremenije i po svim parametrima bolje vozilo. A slicna situacija je i sa premium markama sa pocetka 90ih pa i starijih.

Odluka je vrlo jednostavna. Imas za polovno - kupis polovno. Imas za novo-kupis novo.

Autor Fordovac 23 Feb 2016, 21:37

Fordovac
"Samo set novih guma je 500e navise" Nije više tako.
Evo, recimo 4 komada zimskih GoodYear UG9 (najnoviji model) dimenzije 205/55X16 košta samo 318 eura.
http://www.beoguma.com/gume/auto-gume/zimske-gume?find=auto-gume-putni--ke-zimske-205-55-r16-1038651

A 4 komada istih guma dimenzije 195/55X16 je samo 217 eura.
http://www.beoguma.com/gume/auto-gume/zimske-gume?find=auto-gume-putni--ke-zimske-195-65-r15-1038649

Autor moron 23 Feb 2016, 22:11

Fordovac,opet mašiš fudbal,niko ne spori da je novo auto bolje od polovnog,ali tu nema nikakve ekonomske računice...

I nije svako polovno auto raspadnuti Golf cvaja , ima polovnih auta i sa novim gumama i sa urađenim servisima i sa potvrdama autentičosti a bogami i sa garancijom...

Autor Đorđe 23 Feb 2016, 23:09