home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BG Car Show – na štandu brenda FIAT glavna tema bila je ekologija

Na sajmu automobila, BG Car Show, na štandu brenda FIAT održan je prvi EKO panel. Glavna tema bila je zaštita životne sredine, koje su prednosti vožnje novih automobila kao i onih na alternativni pogon.

Prisutnima se prva obratila gospođa Jelena Milošević, iz Agencije za bezbednost saobraćaja, koja je svim prisutnima slikovito prikazala statističke podatke o broju učesnika u saobraćajnim nezgodama koji su za volanom automobila starijeg od deset godina, kao i koje su moguće posledice vožnje neispravnog vozila.

Nakon njenog izlaganja nadovezao se predstavnik DDOR osiguranja, gospodin Dragan Pejčić, koji je zainteresovao sve prisutne iznetim podacima o auto štetama u Srbiji koje su prouzrokovane nekvalitetnim održavanjem automobila učesnika u saobraćaju. Gospodin Dejan Lekić iz Agencije za zaštitu životne sredine, izneo je zvanične podatke o kvalitetu vazduha koji udišemo i koje je nivo emisije štetnih supstanci u atmosferi i ko sve tome doprinosi, stavljajući akcenat na automobile u saobraćaju. 

Da sve na ovom EKO panelu ne bi bilo samo izlaganje stručnjaka iz njihovih oblasti, aktivni učesnik panela je bio i gospodin Petar Živković predstavnik novinara  automobilske industrije, koji je nakon izlaganja Agencije za zaštitu životne sredine započeo diskusiju o polovnim vozilima i troškovima servisiranja istog.  Na tu priču se nadovezao predstavnik kompanije FCA Srbija, gospodin Zoran Vukajlović, direktor sektora MOPAR servis i delovi i korisnički servis, koji je naveo na konkretnom primeru koliki su materijalni troškovi održavanja polovnog vozila u odnosu na novi.

Pri samom kraju obraćanja panelista, Komercijalni direktor FCA Srbija, gospodin Umberto Janućeli ponudio je rešenje - predstavio je ponudu vozila kompanije FCA Srbija i prednosti korišćenja istih na alternativni pogon – prirodni i tečni gas – i naveo da je model FIAT 500L, koji se proizvodi u fabrici  u Kragujevcu,  dostupan sa pogonom na metan. Metan je gorivo budućnosti, dok su prednosti vozila na taj pogon ne samo značajna u smislu zaštite i brige o sredini u kojoj živimo, već i u smislu ekonomičnosti. Naime, automobil na metan u poređenju sa korisnicima goriva poput benzina ili nafte, već za par godine uštedi novac u vrednosti celog automobila! Osim toga navedeno je da su komercijalne ponude za one kupce koji se odluče da recikliraju svoj stari automobil, najpovoljnije na tržištu i predstavljen je nastavak reciklažne kampanje pod nazivom „Sedi i vozi“.

Prateći globalni trend i zahteve tržišta u pogledu ekologije, FCA Grupacija u svojoj ponudi ima vozila na alternativne vrste pogona, a koja donose mnogobrojne prednosti – rentabilnost, zaštitu životne sredine i uštedu novca. Atraktivni primer, na koji smo ponosni, je naš kragujevački model FIAT 500L na metan, ekološko vozilo sa veoma niskom emisijom ugljen dioksida. Ovom komercijalnom akcijom FCA Srbija želi da pomogne obnavljanje voznog parka Srbije, ali i da utiče na promenu svesti kod kupaca, kako bi se oni što više odlučivali za nova i ekološki čistija vozila.

PR saopštenje - FCA Srbija



čitanja : 937



Komentari

Danas je zvanično objavljeno, da je FCA Srbija, tek 5 izvoznik u Srbiji ako se uzme njihov uvoz - izvoz. Bolji je i Tigar.... Mislim, tolike pare pukla Srbija u Fijat - i ništa!

Autor Oktopod 19 Mar 2016, 00:46

Gde je to objavljeno, na nekom blogu :) Fiat je najveci srpski izvoznik svih vremena, a normalno i da uvozi delove, jer mi nemamo tehnologiju sve da pravimo. Sta je trebalo, da svoje fabrike delova preseli iz Italije u Srbiju zbog 500L:) Na pr.za fabriku motora je potrebna proizvodnja od min. 500.000 automobila.

Autor B.M 19 Mar 2016, 06:51

Sinoć je objavljeno u dnevniku RTS-a - zvanično, da je FCA Srbija, tek 5-ti izvoznik u realnosti. I rekli su da je Tigar, ispred njih.

Autor Oktopod 19 Mar 2016, 11:32

Nisi ti to dobro cuo, peti izvoznk na moze biti nikako, ma kako racunao. Mozda su rekli da FCAS izvozi vise nego sledecih pet izvoznika zajedno, sto i jeste. Sto se tice razmene sa inostranstvom, jedino region Sumadije i Pomoravlja ima suficit, svi ostali s u minusu. Iza Sumadije je Srem, koji je do pre neku godinu bio u plusu.

Autor Nasa 19 Mar 2016, 14:07

Kada će januarski i februarski, a uskoro i martovski podaci o ostvarenom prometu i broju prodatih automobila iz FCAS-a. Do pre koji mesec FCAS nas je "davio" tim podacima svaki mesec, a ove godine, prođoše dva meseca kako ništa ne objavljuju. Nešto se krije (ako izuzmemo ugovor koji nikad i nije prestao da bude tajna). :)))

Autor Zastava 22 Mar 2016, 15:33