home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Informer.rs

Kako se može osećati neko ko je platio 300.000 evra za tri BMW-a, sva tri su mu crkla, a u "Delta motorsu", uvozniku, zastupniku i serviseru nemačkog brenda za Srbiju, tretiraju ga kao da im je dao 30 evra i na sve moguće načine pokušavaju da ga prevare. Beograđanin Nikola Čulić je ljut, ogorčen, zaprepašćen... Dodajte šta god hoćete i nećete pogrešiti.

Ova nesvakidašnja priča počinje 2007. godine, kada je Čulić kupio svoj prvi BMW u "Delta motorsu" - "X5" za oko 100.000 evra. Vozilo je redovno održavano i servisirano u "Delta motorsu", a onda je na 103.000 pređenih kilometara, samo 3.000 nakon isteka garancije, pukao lanac na motoru.

Priču dalje nastavlja Nikola Čulić:

- U ovom slučaju "Delta motors" je ispao relativno korektan, znatno su umanjili troškove zamene motora i tu se priča završila. Ta kola imam i dalje i rade, ali uz probleme koje ni dan-danas nisu uspeli da reše. Naime, kad se otvore sva četvora vrata i gepek, na primer kad se pere auto, kompjuter se sam resetuje i onda svaki put moram iznova da podešavam sve parametre. Dovoljno da čoveka strašno iznervira, posebno što su kola tolike vrednosti.

Onda je Nikola, kako kaže, načinio veliku grešku i 2011. kupio novi BMW - "640i" kabrio, u vrednosti 110.000 evra.

- Tu su problemi počeli bukvalno već na prvom semaforu. Pojavio se problem sa motorom koji u "Delta motorsu" nisu uspeli da reše ni za punih osam meseci, a na sve su se nadovezali i problemi sa krovom, prozorima. Na kraju, predložili su mi da po sistemu staro za novo uzmem treći BMW, na šta sam pristao samo da se ne bih zlopatio sa postojećim, i ponovo sam 2012. uzeo vozilo vredno 130.000 evra - priča Čulić.

Kod tih trećih kola kap je prelila čašu.

- Uzeo sam BMW "640d XD" kabrio i ni sam ne znam koliko puta sam morao da ga vozim u servis "Delta motorsa" sa reklamacijama najrazličitije vrste (pogledajte okvir). Konačno, na pređenih 94.000 kilometara crkao je motor. Kvar je bio toliko veliki da su u "Delta motorsu" konstatovali da motor mora da se zameni. Od tog dana počinje moje preganjanje sa firmom od koje sam kupio sva tri BMW-a i njihovi pokušaji da me prevare i uskrate mi prava koja po ugovoru imam na sve moguće načine. Čulić napominje da je gotovo deset godina klijent "Delta motorsa" i da se za to vreme nije desilo da vozilo koje je izašlo sa servisa nije vraćeno na reklamaciju na obavljene radove.

- Najveći problem se dogodio sa trećim kolima, kod zamene motora, prilikom koje sam primetio da su na novi motor ugrađeni delovi sa starog motora, kao što su kaiš, dizne i slično. To sam video svojim očima, kada sam se vratio na reklamaciju usled nedovršenih radova, kao što je nedostatak pojedinih zavrtnjeva, otvorenog, a nesastavljenog dela vozila u kome se nalaze osigurači, zaostalog otpada koji sam zatekao u vozilu. Tada sam doživeo ono što nisam ni sanjao da može da se desi u bilo kojem servisu, a pogotovo u servisu generalnog zastupnika za jednu zemlju - kaže Čulić i nastavlja:

- Zbog sumnji izazvanih time da je ovo već drugo vozilo na kojem se menja motor i kojem vek trajanja nije bio ni 100.000 kilometara, insistirao sam da mi nakon servisa otvore i pokažu filtere da se uverim da su zaista promenjeni. To su morali da učine, a ja sam ostao bez teksta jer nijedan filter nije zamenjen i veliko je pitanje da li je ikada i menjan, osim filtera za ulje koji je stigao uz novi motor.

Odgovor "Delta motorsa": Vozilo se nasilnički koristi

Na pitanja Zaštitnika potrošača iz "Delta motorsa" stigao je kratak odgovor koji prenosimo u celosti:

- U pitanju je polovno vozilo staro četiri godine, koje se koristi na neodgovarajući i neadekvatan, usuđujemo se da kažemo čak i nasilnički način, u šta možete da se uverite pregledom snimaka na "Jutjubu" koje je vlasnik postavio. I pored toga, servis "Delta motors" maksimalno profesionalno i korektno svaki put izvrši servisnu intervenciju u skladu sa klijentovim zahtevima, iako nimalo nije jednostavno popravljati vozilo koje se ekstremno koristi. Desilo se jednom da je čak i kompletan automobil bio uništen i izgreban, a na nekoliko mesta probušen platneni krov.

Čulić na ovo odgovara da vozilo održava isključivo kod njih, a oni to valjda čine u skladu sa garancijom. Samo jednom je bilo potpuno izgrebano. To je uradio nepoznati počinilac dok je bilo parkirano na javnom parkingu, što je prijavljeno policiji. Takođe, ističe da je navodna nasilnička vožnja notorna laž.

Slagali ga za garanciju

Nikola Čulić optužuje "Delta motors" i da su ga doveli u zabludu prilikom kupovine vozila.

- To se odnosi na garanciju, tačnije "BMW mobiliti" uslugu, za koju su mi rekli da je sastavni deo garancije od četiri godine. Ipak, na veoma tužan način sam se uverio da je istekla nakon dve godine kada sam prvo ostao bez podrške na putu, a potom i mesec dana bez svog vozila, kao i bez obaveznog zamenskog, što mi je prouzrokovalo dodatne troškove - objašnjava Čulić.

Takođe, kada je menjan motor, pokušali su da mu "prodaju" priču da novi ima garanciju samo još nekoliko meseci, do isteka garancije automobila, umesto dve godine od ugradnje.

Takođe, kaže naš sagovornik, sumnja i da ulje nikada nije menjano.

- Mislim da su prilikom servisa samo dolivali ulje i resetovali kompjuter. Zbog toga je i došlo do havarija na motorima. Sve u svemu, zaprepašćen sam načinom na koji me tretiraju, s obzirom na to koliko sam im novca ostavio za pomenute automobile, od kojih, kako se ispostavilo, nijedan nije bio ispravan. Pa zar treba da dam 100.000 evra da bih prešao 100.000 kilometara - zaključuje Čulić.

Jedan račun 1,8 miliona, drugi 2,2

Da se nešto čudno dešava u "Delta motorsu", Čulić dokumentuje i sa dva različita računa koja je dobio nakon zamene motora.

- Iako je automobil u garanciji, oni su mi izdali račune da bi se videla kolika je vrednost obavljenih radova. I tu ništa ne bi bilo sporno, pošto su oni snosili sve troškove, da jedan račun nije glasio na 1,8 miliona dinara, a drugi na 2,2 miliona, dakle punih 400.000 dinara više, što je za mene neobjašnjivo - navodi naš sagovornik.

Nije dobio zamensko vozilo

Kakav je tretman "Delta motorsa" bio prema Nikoli Čuliću on potkrepljuje i činjenicom da za sve vreme silnih kvarova i popravki, tokom kojeg je vozilo bilo u servisu, nijednog trenutka nije dobio zamensko vozilo, na šta ima pravo po ugovoru. To mu nije omogućeno čak ni kada je ove godine od 30. januara do početka marta čekao na zamenu motora.

Neki od kvarova zbog kojih je treći BMW morao na servis:

- ne rade kamere, u nekoliko navrata

- crevo za usisavanje vazduha ne stoji dobro

- čuje se zvuk iz točka

- zamena regulatora pritiska turbine

- zamena odbojnih guma

- iskrzao se konac krova

- pojas na vozačevom sedištu menjan više puta

- ne rade komande za radio na volanu

- sirena ne radi, posle zamene ponovo ponekad ne radi

- krov se ne podiže i spušta kako treba

- zamena pojačala

- zamena spoljne obloge naslona

- eliminisanje zvukova na šasiji

- zamena lambda sonde

- prskalice vetrobrana ne prskaju svaki put

- jednom propala kočnica

- kvar masažera sedišta "bezbroj" puta

- čuje se škripa kada se vozi nizbrdo

- ljušti se prednji branik

- staklo levih vrata krči kada se podiže i spušta

- stakla se posle podizanja ne spuštaju do kraja kada se vraćaju

- zvučnik u levim vratima zuji

- gepek se teško zatvara

- dešava se da se auto sam upali

- prskalica u braniku se ne vraća u branik

- čudan zvuk u desnom točku kada se pređe preko neke neravnine

- naslon za ruku ponekad neće da se otvori

- fali jedan šraf na prednjem braniku

- kada je vlažno vreme ili posle pranja dešava se da ne rade displej na centralnoj konzoli i kamera

- klaparanje i zveckanje iz zadnjeg dela vozila tokom vožnje

- čudan zvuk kada se vozi brže od 100 km na sat

- lupka daska na gepeku sa unutrašnje strane

- krov neće da se spusti daljinskim

- kada padne kiša ugasi se muzika, ako kiša nastavi da pada ugasi se kompletna struja



čitanja : 22573



Komentari

Sinoć je neko izneo tezu da se protiv ovoga generalno ne može u Srbiji boriti ("bs8", ako se ne varam), jer ćeš izgubiti i na sudu i imati "polomljena rebarca" (tako je rekao?)
Ne znam... Ako ćemo svi dići sve četiri noge u vazduh, onda bolje od "polomljenih rebaraca" i ne zaslužujemo. Treba se boriti, mislim.
Ja sam, recimo, bio nesrećan što mi je "Verano" dva puta usuo motorno ulje koje se po specifikacijama proizvodjača ne smatra "preporučenim". Probao sam u razumnoj komunikaciji to da rešim. Išlo nije. Terali su svoje (da je to "dozvoljeno" ) i da se ja generalno mogu je ...
Izveo sam ih pred "časni sud" ... Bilo im je smešno, u početku.
Ipak, "časni sud" je na kraju pravosnažno rekao da su "krivi"...
Posle toga, ratne sekire smo zakopali, ali im više na pamet nije palo da mi sipaju drugo motorno ulje, osim ono koje je od strane proizvodjača "preporučeno", niti sam ikada više u "Rapid servisu" video da imaju bure sa 208 litara sa uljem koje su do tada smatrali "dozvoljenim"...
Treba se UVEK boriti protiv izigravanja i lopovluka uvoznika, dilera i servisera. Pa, taman to bio i fiJat :)

Autor moron 24 Mar 2016, 17:35

Kako ga je vozio ? Video sam ga vise puta, normalno je vozio. Uostalom, da li to bmw ne sme da se potera ? Kupi 640 pa teraj ko Fiću... Decko je ocigledno zagrizeni bmw fan, pa kad on ono sve rece. Nema razloga sumnjati u vlasnikovu pricu, nije on placen ni od koga da blati bmw, vec je ostecen. Da li zbog Delte i loseg odrzavanja, odnosno neodrzavanja, ili zbog BMW-a ili kombinovano, to je druga prica. Izem ti auto koji se reklamira kao sportski a gde ovlasceni kukaju da je vozen brzo. Pa ? I da jeste, nije li tome namenjen. Ili je 640 namenjen da puzis poput puža. Zvaničnici bmw-a bi trebali da ispitaju slučaj i oduzmu licencu Delti ili da mu zamene auto ako je njihova krivica.

Autor P1 24 Mar 2016, 17:36

Moguce je da je uzrok crkavanja motora da mu nisu menjali ulje.
Kao ovo :

http://www.vrelegume.rs/vesti1/audi-tt-130000-km-bez-izmene-ulja-zlocin-nad-masinom/

U tom slucaju treba oduzeti licencu Delti i dati kupcu nov automobil, a oni nek se raskusuraju sa Deltom.
Kriminal je uzimati pare a ne raditi nista, zapravo nanositi stetu jos.
Autokomerc je bolovao od iste bolesti, ne znam jesu li izleceni.
Nisam znao da je ovaj momak imao ove probleme do ove vesti, bas me zanima da li je promenio firmu.
S vremena na vreme sam mu u komsiluku, a mozda nam i Optimus Prime da svezije informacije. :)
Beli X5 tera u M paketu.

Autor P1 24 Mar 2016, 17:40

Kao prvo , odakle mu pare? A kao drugo, ovo na slici uopste nije BMW sto se jasno moze videti po znaku iznad hladnjaka.
A ako je sce ovo istina,mtreba da obavesti centralu BMWa u Nemackoj, i da zarvore delta motors

Autor realno 24 Mar 2016, 17:42

Аууу, боље да је инвестирао у 3 шлепера Дачија, то јест тридесетак солидно опремљених комада.

Autor Трка се поништава 24 Mar 2016, 17:47

realno
Nije BMW ?
Nego sta je ? :)))
auto
Sto mi preneste komentar ovamo u 17:36, jos ste ga frizirali. :)
To je bio odgovor.
Sto se teme tice, ja mu verujem i verujem da je uzrok Delta odnosno neodrzavanje, tj ne menjanje ulja.
3,0 ima problem sa klapnama, kao i 2,0d koga muci i lanac.
Ali za 3,0 nisam cuo da puca lanac.
Verovatno je slucaj bio kao sa onim Audijem gore.
E vec ostale primedbe, druga prica.

Autor P1 24 Mar 2016, 17:48

Pitam se da li je čovek upošte dobio nov auto, ili su mu zavalili polovan?

Autor night hawk 24 Mar 2016, 17:51

Na zalost, imam isto iskustvo u mnogo "manjem pakovanju". Vozio sam skoro novu Hondu Yazz i servisirao je, za velike pare kod Delte. Posle isteka garancije na pregledu u drugom servisu, na moje oci majstor vadi zapusene filtere i stare svecice, verovatno i ulje nisu menjali, iako sam to placao svake godine, zbog garancije. Klasicni lopovi!

Autor Japanac 24 Mar 2016, 17:53

Realno
Sta te boli ....odakle mu pare, drugo to na slici je bmw 6ca sa promenjenim znakom hamann, to ti je kao mercedes brabus.

Autor neko 24 Mar 2016, 18:02

Davno sam upoznao coveka koji je imao tad najnoviju 7-cu ( Banglovu ) i pricao je koje muke muci sa Radulovicem, tada je on bio glavni, pre Delte.
Isao je u Madjarsku na servis, pa i za sitnije stvari, nije hteo kod Radulovica.
Pisao je centrali, zajedno sa jos nekoliko vlasnika, protiv RD.
Izgleda da je Delta jos gora.
Ako nemas proveren servis, gde mozes i da prisustvujes u toku rada, na ledjima si.
Japanac
Isto je prosao tako jedan drugar sa Polom u Autokomercu.

Autor P1 24 Mar 2016, 18:12

Kao sto sam vec neki dan pomenuo, jasno se vidi da je u pitanju HAMANN obrada. Pa ovo mozda ima 150ks preko specifikacije. Dobro, jedna naivchina ga je videla da da vozi ispod 100 u gradu, pa je zakljucila kako veruje coveku i kako moze da se zakune da ga nikada nije poterao preko 60.

Medjutim, Pit, ne razumem koliko trebas da budes patetican, prvo si tri dana molio i kumio lazarevcanina da ti da taj link. Onda si dva dana pokusavao da "ubacis" link na neku od tema, i uvek su ti ga brisali. Pa kad su ga ostavili, onda si likovao sa nevidjenim odusevljenjem, da bi ti @auto konacno uslisio zelju i okacio link.
I jos se pravis da ne vidis HAMANN znak na haubi. Dakle, covek je kupio auto, otisao u Nemacku kod Hamann-a i nafrizirao ga, uvek ga lagano vozio, i mirisao cvece ispod svog omiljenog drveta. Dakle, naiva, da se prosto pitam kako te nije sramota da se blamiras?

"Kako ga je vozio ? Video sam ga vise puta, normalno je vozio." - isto kao sto nisi na youtube nasao nijedan klip sa exYu prostora da odvoze mercedes sa ic kljucem pa si zakljucio da je teoretski nemoguce ukrasti, i jos si se u Boga i sve zivo kunuo.
Strasno!

Autor toma 24 Mar 2016, 18:16

"Decko je ocigledno zagrizeni bmw fan, pa kad on ono sve rece."
Jedino je sigurno da si ti ogrezao u mrznji prema BMW-u. Nijedan zagrizeni fan BMW-a nece skinuti BMW-ov plavo beli znak sa haube. Ovaj (fini) decko moze da bude jedino fan izivljavanja sa kolima!

Autor toma 24 Mar 2016, 18:20

@ japanac
Honda Jazz 2008. godište
Na samo 5.000km se raspao menjač, vlasnica je Popadija iz Lazarevca, nisu joj priznali garanciju za menjač (Delta).
Nakon toga žalila se Hondinoj centrali u Austriji i dobila je ček na 2.000€
Ko ne veruje može lako da se raspita. Skoro sam saznao za taj ček u razgovoru sa jednim zagriženim Hondistom, koga je Delta zavrtala za leteći ležaj radilice više od 60 dana. 3x su pogrešan deo nabavljali

Autor Dejan L 24 Mar 2016, 18:25

Ima tu svega,do loseg kvaliteta auta,neosporne nestrucnosti majstora u BMW-om servisu ali to je generalno problem svih nasih ovlascenih servisera sto ne znaju da indentifikuju kvar, a I sam vlasnik ta tri BMW mi ne izgleda da je bas u vinkli.Ne desava se to samo BMW,mome zetu je na auto-putu zvekno motor na Mercedesu CLS 350 CDI 4matic,kupio ga novog u Omladinskih brigada,nije napravio sa njim ni 25000km.Al nije imao problema sa Mercedesom,priznali su garanciju i sredili to bez i jednog problema.Interesantno,dok mu je auto bio na popravci,ovi nasi iz Mercedesa mu dali Skodu Oktaviu kao zamensko vozilo heheh..

Autor Renault Terminator 24 Mar 2016, 18:26

Sumnjam da mu nisu menjali ulje po nalogu gazda Miska ( kao i ostalima, Japancu i drugima ).
To je verovatno majstor krivac, ne zameni vec odnese kuci i prodaje.
Naravno, to ne opravdava Deltu, jer klijentu je isti kraj.
A ni njihovo obavljanje posla, kako je vlasnik naveo, nije za pohvalu.
Oni moraju da kontrolisu radnike, da sve bude obavljeno kako treba.
E sad sto neki ovde pukose, to je vec druga tema.

Autor P1 24 Mar 2016, 18:48

Nije BMW izuzetak. I kod Mercedesa je slična stvar. Samo ne znam kakav je odnos dilera prem kupcu.
Recimo, čoveku iz Kraljeva, Mercedes je otkazivao po inostranstvu X puta. Od kvara motora, transmisije, ubrizgavawa.... Na kraju je Mercedes prodat - za poludžabe,

Autor Oktopod 24 Mar 2016, 19:08

Toma
Ako ga je frizirao hamann da li to znaci da to vise nije bmw? Da li bmw fan ne vole hamann? Isto bi bilo da fanovi mercedesa ne vole brabus ,amg...
Ne branim nikoga , desava se svakom ali ovom se bas zalomilo i to se skupa vozila.

Autor neko 24 Mar 2016, 19:09

A da ga ja pitam odakle mu tih 100 000 eura za prvi BMW, za pocetak?!?

I sto bi neko kupovao 3 modela od istog proizvodjaca, a vec nije zadovoljan ni modelom ni uslugom?

Nesto tu smrdi...

Autor carobnjak 24 Mar 2016, 19:30

@carobnjak
Slažem se.
Uzgred, ako je frizirao auto naknadno, onda ni nema pravo na garanciju.... Malo je šuplja priča

Autor turbo nitro 24 Mar 2016, 19:48

Pre 5 god imao sam BMW 116i,ogrebu me na parkingu u levo zadnje krilo i prfnji branik. Ja naivan odvezem auto u Deltu na Adi na farbanje,sve platilo osiguranje oko 500e,pod4nem auto posle dogovorenog roka,a prednji branik u drugoj nijansi od zadnjeg krila. Na autu mi 3 nijanse grafit sive boje. Reklamiram,izvinjavaju se bog zna kako,auto ponovo na farbanje ,naravno tada je bilo kako treba. Nikada vise tamo nisam otisao,ma ni u salon da vidim nove aute. Eto,to je moje iskustvo.

Autor Sale 24 Mar 2016, 19:49

turbo nitro
tako je, mada je zaista bilo puno prituzbi na Deltu, to ne sumnjam...

Autor carobnjak 24 Mar 2016, 19:51

Ne zanima me odakle mu pare i gde ga je vozio i koliko, činjenica da se u Srbiji ne postuju kupci. Nije to samo kod automobila. Činjenica je da jos zivimo u nesredjenoj drzavi gde se zakoni ne postuju.

Autor B.M 24 Mar 2016, 20:21

Ne znam šta bi rekao , priča uvijek ima dvije strane , tačne detalje samo oni znaju , nije to sve tako crno-bijelo.
Jer koliko znaju koncesionari i uvoznici praviti probleme (u većini slučajeva) toliko i stranke znaju stvarati probleme.
Pošto sam imao prilike raditi u Renault mreži , negledao sam se svega , tako da znam kako te stvari funkcionišu.

Autor Đorđe 24 Mar 2016, 20:24

Nisu mu menjali ulje 100%.
Zato mu je zakovao i X i 6-ca, moje mišljenje.
Nisu mu radili ništa a naplaćivali mu.
Da se nadovežem na iskustva Japanca i Saleta sa Deltom.
Jedared sam oterao X5 kod njih , nije zvuk radio tv kad se pusti.
Rekli su mi da mora min 3-4 sata na dijagnostiku ?!
Da vide sta je i to naplacuju kao radne sate sto je tad bilo oko 150e.
To je bilo samo da mi kažu šta je , a ne da poprave, to obaška.
Mogu da mislim koliko bi to tek bilo, a sada vidim kako bi se i proveo.
Gledajući ova iskustva i mučenje momka gore.
Zamajavanje bi bilo, popravili bi kao njemu i uzimali novce.
Srećom, nisam imao dodira sa njima dalje vec sam im se zahvalio.
Treba im oduzeti licencu definitivno.

Autor P1 24 Mar 2016, 20:28

neko
Moze auto da frizira ko hoce, Hamann ili neko drugi, ali ako si kako ti kazes "zagrizeni" fan BMW-a" zadrzaces amblem BMW-a. Da ne govorimo o tome sto je Hamann-ov amblem u najmanju ruku ruzan.
A sto se Delte tice, ne verujem da su nesto bolji od bilo kojeg drugog dilera u zemlji. Rade kako im se moze. Dakle, to je do zemlje vise. Da se zakoni striktno postuju, i da znaju da moraju da ispune svoje obaveze, drugacije bi bilo....
Ipak, lik mi lici kao da se sa nekim politicarem dogovaroa u nekom podrumu, i ima otpusnu listu iz Laze....

Autor toma 24 Mar 2016, 20:35

Ovde se radi o BMW 6 sa WTF tablicama..

Decko ima dosta love, tj njegovi. NJegovo je kako ce da ga vozi, realno i ja bih ga kidao po gasu.

Mislim da ovo nema veze sa autom, vec sa debilima iz servisa.
Ali, mogu vise saznati o ovome, komsija iz ulice radi dole. Ako se setim, pitacu ga i prenecu vam..

Autor NemanjaBB 24 Mar 2016, 20:36

Djordje
Ima i onaj slucaj kad je majstor isterao auto i divljao, snimao jos, da li bas Reno bese, Clio sport ili RS neki.
Krivica vlasnika je sto ga je vozio...
Da li mislis da bi se on baktao glupostima da zaista nije primoran.
Da su mu radili redovne servise, ne bi zakucali agregati.

Autor P1 24 Mar 2016, 20:38

I da, on je za daljinsko otvaranje i zatvaranje krova dao neku grdnu lovu. Da li 5 ili 20 soma..

Autor NemanjaBB 24 Mar 2016, 20:40

Nbb
Daljinsko otvaranje i zatvaranje krova, startovanje motora sam imao jos na R129 ( naknadno uradjeno ).
Ne kosta to ni blizu koliko si naveo ( manje cifre ), osim ako nije poskupelo u medjuvremenu. :)
A sa 20:36 se slazem. 'Bes auto ako ne smes da ga vozis.
Takodje smatram da je do servisa a ne do auta.
Ako 640 ne sme da se vozi, vec da se vozi ko Isseta, onda j* auto.

Autor P1 24 Mar 2016, 20:47

@ P1 u 20:38, mislite na onaj slučaj sa Corsom OPC:

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=386832

Usput, podsetite se i ove slučajeve izvan Srbije:

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2015/02/14/ne-desava-se-samo-u-srbiji-da-mehanicar-testira-auto

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2011/08/31/mehanicar-slupao-ferrari-f40

Autor auto 24 Mar 2016, 21:03

P1@
Ja mislim da je to bila Corsa OPC
A evo za informaciju kod Renaulta u HR i BiH su brisane garancije vozilima koja su korištena za street race i track day , tako da tu ima masu faktora šta i kako...
Ali ako su fer obe strane , uvijek se može naći nekakav kompromis (govorim iz vlastitog iskustva)

Autor Đorđe 24 Mar 2016, 21:03

Auto & Djole
Tako je, znam da je bila neka nabrijana verzija.

Autor P1 24 Mar 2016, 21:09

Ne delim stil sa doticnim, ali... Da se delovi ne menjaju u Srbiji, TO SE ZNA. Pricao sam vam svoju pricu sa Chevroletom(NIKADA NISU NI DODALI ULJE U MENJAC), a i sa MLom gde je DVA PUTA MENJAN MENJAC, na svakih 60K se brzine samelju i tu si zavrsio.
To nasilnicki vozen i ostalo... siguran sam. Ovakva vozila se i kupuju za pokazivanje. A i generalno otkazuje mnogo stosta na raznoraznim vozilima, to je cista legenda kako su nemacki pouzdani, a Fiat najgori.
Nikola, od sad radi isto kao moj drug koji zivi na relaciji Austrija-Srbija, i uvek servisira vozila tamo. I mora da se gleda majstor dok radi, pa nek se ljuti koliko zeli.

Autor Fordovac 24 Mar 2016, 21:47

Mozda je nosio gajbice pa mu odatle novac... kako god to bilo, pre bih rekao da je on jos jedna zrtva one krilatice "Ultimate driving machine" koju je definitivno ozbiljno shvatio... a mozda nije cuo za period razradjivanja pa je to pokrenulo neku lancanu reakciju kada je u pitanju motor, ili su pak te pocetne serije losije... ko ce ga znati, istina je tamo negde... :)

Autor Orlo 25 Mar 2016, 08:33

On ga je kupio i moze da ga aka koliko hoce. Ako Bmw garantuje da ce vozilo biti ispravno, tako mora i biti. Bas zbog nasih majstora sam kuci poceo da radim te servise. Zezam se pola dana ali zavrsim sve kako treba.

Autor Nemanja 25 Mar 2016, 09:49

Ja imam losa iskustva sa Deltom u vezi reklamacije, ali NEVEROVATNO mi je da mu nisu menjali ulje i filtere, to je vec previse i ne verujem u to. Inace sedeo sam sa šefom ovlascenog BMW servisa i bio je sa nama prijatelj koji se ne razume bas u automobile, ali kad je cuo listu opoziva i problema sa BMWom veli covek... Pa ovo vise problema neko na Zastavama

Razlog zasto ja jos uvek nisam kupio HRVa je zato sto je Delta bila nekorektna kod reklamacije tepiha.

Autor J4ZZER 25 Mar 2016, 10:04

toma i mnogi drugi
Pomenuti decko zivi 200 metara od moje kuce, a firma koju su osnovali njegovi otac i majka se nalazi par stotina metara dalje. Inace, bave se izradama metalnih konstrukcija za hale i razna postrojenja (npr. radili su svu celicnu konstrukciju za TC Delta City, Metro u Zemunu, itd.), imaju svoje dizalice i kamione, a postoje, koliko se secam, bar 20 godina. Zena mog drugara je pre nekoliko godina radila kod njih, u racunovodstvu. U pocetku su bili malo veca bravarska radionica. Svaki dan u saobracaju vidjam neko od njihovih vozila, a cesto i 6-cu sa WTF tablicama. NI JEDAN JEDINI PUT nisam gore pomenutog video da kolima divlja po naselju. Zna on da potera glavnom ulicom malo brze, ali nista ekstremno i osudjujuce. Za mnoge je mala beba, ako gledamo agresivnu voznju. Pored BMW, njegovi imaju jos i Hondu CR-V druge generacije, a imali su i prethodnu A klasu. Svi automobili su im "kao apoteka". Beli X5, BG XXX-II, koji najcesce vidjam, nikad nisam video prljav, a kamo li ogreban. U takvom stanju su i ostali, tako da prica o losim uslovima eksploatacije moze da se prodaje onima koji ne znaju drugu stranu.
Ako tebi Nikola Culic lici na nekog iz Laze, onda je, prema tvom shvatanju, vecina vozaca i ljubitelja BMW (i sam si, bar u ovoj drugoj grupi) spremno za Lazu. On se ni malo ne razlikuje od tipicnog vlasnika BMW, ciji izgled je opisao Klarkson u jednoj od TG emisija.

Autor Optimus Prime 25 Mar 2016, 12:03

Optimus prime
Priza o Lazi je metaforicka, cisto da dam malo vise smernica o slicnom slucaju od pre nekoliko meseci. Mislio sam da samo "politicar" i "podrum" nece biti dovoljni, pa sam upotrebio i "Lazu", ali mozda nisi ispratio slucaj, pa zbog toga nisi skapirao. Ti i pit ste slicni. Videli ste u svojoj ulici da ga nikad nije poterao preko 80, i odmah: decko ga fino vozi i odrzava. To mi lici na ono kad novinari dodju na adresu serijskog ubice, a sve komsije:"ju nikad ne bi rekli to za njega, bio je bas fin, tih i pomalo povucen mladic. Meni je svakog jutra pomagao da odnesem djubre do kontejnera". Da ponovim, ne osudjem njega licno, vec celu ovu pricu, koja je smesna. Alo, bre, covek je frizirao auto Boga pitaj koliko % iznad fabricke snage. Pa takvi automobili moraju na servise mnooooogo cesce nego standardni. M ili AMG ako se ganjaju, moraju na zamenu ili dosipanje ulja na svakih nekoliko hiljada km. Ako je on pratio sa tako friziranim autom standardnu proceduru od 20k km, eto problema.
Generalizovanje me bas nervira. Od 1.000.000 prodatih automobila i isto toliko vlasnika, jedan ili 5 pozele da se javno eksponiraju i eto vesti. Videli ste ga sve ukupno kako vozi 500 metara, i na osnovu toga ste generalizovali 100.000 km. Bas glupo, sorry....
ps. ja ni jednom nisam postavio pitanje, odakle mu lova. Tako da me zabole sta mu rade i tatko, i mamko...a, voleo bih da zivim u zemlji gde je mnogo vise takvih porodica....
I da, da ponovim jos jednom, ja nisam ljubitelj BMW, koji bi kupio BMW, i zatim odmah BMW amblem na haubi i prtljazniku zamenio amblemom druge marke....i da se ne bi kao neki upecao i uzalud pisao, da, mozes da auto friziras kod hamanna, i da ti ostane originalan bmw bedz...

Autor toma 25 Mar 2016, 12:55

Optimus Prime
Ma ti izmišljaš i lažeš, NATO te potplatio da pljuješ BMW, toma najbolje zna. :)))
Vidiš da toma kaže da bmw ne sme da se vozi brzo, inače ode mas' u propas'.
Treba da taljiga sa Bemvejcem, ...
Pre bi rekao da mu nisu menjali ulje u servisu.
Zato je prošao tako.

Autor P1 25 Mar 2016, 13:33

toma
A ti znas licno koliko puta je friziran auto. Druga stvar, da doticnog vidim jednom mesecno ili godisnje, prica bi ti bila na mestu, ali posto ga srecem svaki dan i u razlicitim saobracajnim situacijama, tvoja prica o generalizaciji pada u vodu. A to sto mislis da nije zakleti BMW fan ako je ostavio Hamann znak je tek komedija. Znaci, nije ti dovoljno sto je decko kupio tri BMW, ako je na jednom Hamann znak, onda on nije ljubitelj BMW! :)))
Da, u pravu si! Ali po tome da smo ja i Pit slicni. I to samo po razmisljanjima u realnom zivotu, a mnogo manje po stavovima na blogu, jer je Pit uzivo mnogo veca drugarcina nego sto to na blogu izgleda. Steta sto se nisi odazvao na bilo koji njegov poziv, da si provozao neke od automobila koji su kod njega i cuo malo njegovo realno misljenje o svemu tome.

Autor Optimus Prime 25 Mar 2016, 13:35

Toma priča ti ne pije vode,zapetljao si se kao pile u kučine sa svojom teorijom...
Otkud znaš da je taj auto friziran?
Možda ima samo Hamann body kit?
Očigledno da su ovde druge stvari u pitanju , tj. dotični i njegova firma vs Delta , kao što vidimo da su ti BMW-i vjerovatno došli kroz kompenzaciju za poslovanje sa Deltom , tako da opet ponavljam , nije sve crno-bijelo i sasvim je irelevantno kako je auto vožen , jer svakako taj auto u normalnom sobraćaju ne može iskoristiti ni 50% mogućnosti...

Autor Đorđe 25 Mar 2016, 13:47

Kupio sam polovan auto sa 83000km, održavan u Kraljevu Delta osiguranje servis. Odmah sam uradio mali servis, a majstr izvadio filter ulja koji se raspao, na pola. Do sada sam uradio još 12 servisa, NIKADA se dije desilo da se filter ulja fizički oštetio. Nauk, uvek budi kraj auta prilikom servisiranja, majstori mogu da budu bezobrazni

Autor s mile 25 Mar 2016, 13:54

pogreših, Dunav osiguranje servis

Autor s mile 25 Mar 2016, 13:58

O.P.
Hahahahahaha. :)))
Ma možda toma mulja i tali sa ovima što potkradaju iz Delte. :)
Djordje
Lik je trso totalno.
Ali on najbolje zna, što je taj auto video samo ovde na temi...
Umesto da ima mozga pa da se drži teze da mu nije radjen servis i menjano ulje, on kuka i plače da je vožen brzo.
A godinama blebeće o BMW-u i performansama, tuga i jad.

Autor P1 25 Mar 2016, 13:58

Djordje
Tvoja prica je potpuno na mestu po pitanju kompenzacije izmedju firmi, ali ja ne zelim da iznosim informacije iz bilo cijeg poslovnog zivota. U krajnjem slucaju, Culic je mogao da izabere bilo sta drugo iz Deltinog programa, ako ne voli BMW. Ali, evo, ako sredim Tomi voznju u Culicevim BMWima, mozda cuje detaljniju pricu od njega licno.

Autor Optimus Prime 25 Mar 2016, 14:01

Vidim ja ko ovde ima ekipe:)
Ja sam vise puta rekao da mi smeta samo generalizacija na osnovu jedne debilne price. Ko ce normalan u Srbiji da se pojavi u novinama i da kaze:"Za cetri godine sam iskesirao 300.000 evra za automobile".
Ali, ok ekipo, vase pretpostavke su bolje, samo je nakacio hamann amblem i branike...
A ako ste stvarno mislili da sam reko da je za Lazu, onda pretpostavlam da ste shvatili i da se sa nekim politicarem u podrumu dogovarao za ovaj "nastup"....takva naivnost me ne iznenadjuje od pita (samo kad se setim crne macke...cccc..ccc), ali ocigledno da nije usamljen. E sad, da li ja branim neku svoju ekipu (a ako se procitaju moji postovi u ovoj temi, videce se da ne samo da nisam branio ove iz Delte (ako ste na njih mislili pod ovim "svoju ekipu") vec sam bio prilicno kritican). Problem je sto vi ekipo vrlo srcano branite nekog za koga bi ste ocigledno voleli da je deo vase ekipe.
I odlucite se vec jedno, da li trebam kod njega da dodjem da bi se provozao takvim BMW-ima, ili radim u Delti:)....ne ide jedno sa drugim....

Autor toma 25 Mar 2016, 14:13

Pa on je radio Deltu !
Ne ide da je pljuje tek tako, radi reda, iz podruma, da bi toma zadovoljio svoju maštu.
Lik je kupio 3 nova BMW-a kod njih, ne jedan.
Ali važno da toma izvuče neku virtuelnu hipotezu, da bi mu bilo lakše da zaspi.
A ako je BMW takav da ne sme da se potera, onda se is*enjam na njega.
Još su neki očigledno toliko ograničeni da ne shvataju da se ovde kritikuje ne menjanje ulja, filtera i sl, a ne sam automobil.
Okačio sam na početku vesti link Audi TT 130 000km prešao bez zamene ulja i zakucao.
To se otprilike uklapa sa ovim gore i kilometražom.
Na 103 hiljade mu je zakucao X5.
Ali nekima je očigledno i to previše za razumeti.

Autor P1 25 Mar 2016, 14:26

OP@
Upravo tako , zato sam odmah na početku napisao da ova situacija nije nimalo jednostavna tj. da nije sve crno-bijelo , tu su odnosi daleko komleksniji...

A to brzo vožen , tu priču ni djeca ne mogu popušit'

Autor Đorđe 25 Mar 2016, 14:28

@auto
Hvala Vama što ste objavili ovu vest, Vidi se koliko je pitanje garancijskih prava i održavanja vozila značajno za sve nas.
Eto, ja sam tako imao i problem sa biciklom (sa "prednjim vešanjem"), za koji problem je davalac garancije rekao da je posledica vožnje po kiši, a za šta bicikl po razumevanju davaoca garancije nije bio namenjen, mada fabrički ima ugradjene "blatobrane" (a naravno da ga i po snegu vozim) i jedva smo se "naredili" oko toga šta je "namenska upotreba...
Tako da mogu da razumem nesporazum do koga je u pogledu ovih BMW-ejaca došlo izmedju davaoca i korisnika garancije po pitanju "namenske upotrebe".

Autor moron 25 Mar 2016, 14:29

Toma
1. Samo je pretpostavka da ti radis u Delti, niko nije ozbiljno i odgovorno to tvrdio.
2. Ja ne branim Culica (ako si na njega mislio), vec samo iznosim cinjenice kojima sam licno prisustvovao
3. "Za cetri godine sam iskesirao 300.000 evra za automobile" je zargonski receno. Pa, nece valjda novinarima da prica sve detalje npr. ugovora o izgradnji trznog centra (to je privatna stvar izmedju dve privatne firme).
4. Da se provozas u njegovim BMW-ima, a ne onakvim BMW-ima. (da bi i sam mogao da procenis u kakvom su stanju njegovi automobili)

Autor Optimus Prime 25 Mar 2016, 14:40

opusteno ekipo, potvrdjujem sve sto ste rekli. Nije vozen preko 80, ono napred je samo nalepnica Hamann, i konacno cu otkriti ko sam....ja radim kao portir ispred Delta motorsa. Mozete me...cek samo da podignem rampu, stigla nova sedmica na servis, riknuo motor posle 1000km.....evo me opet, dakle, mozete me posetiti svakog dana od 9-19h. Pozdrav!
Sad valjda mozete ego da stavite u stndby....

Autor toma 25 Mar 2016, 14:44

OP
Sta imam da se provozam u takvim BMW-ima....i sam kaze da su krsh...osim toga sto se oni razlikuju od ovih iza ove rampe gde radim (:)), samo po nalepljenom znaku hamann...A jel bi me on vozio, ili bi mi dao da ja vozim? Ovo prvo je nezanimljivo - 60kmh, jos malo pa cu i bicklom kad se vozim na posao toliko...;)

Autor toma 25 Mar 2016, 15:10

u jbt...:-)
ovde se najvise slazem sa pitom.najmanji problem je BMW.najveci problem je delta.isto sam cuo price da zesce otaljavaju posao,a "najjaci" su u Srbiji.
o.p,reci komsiji da ih tuzi,ali neka prikupi dokaze i u napad.evo pit ih dobio. ako je stvarno kako nikola prica,zelim mu da ih osuri na sudu.

Autor bmw series 8 25 Mar 2016, 15:12

Pa cekaj tomo, kontradiktoran si skroz.
Nije ti zanimljivo 60kmh koliko ides skoro biciklom , a ti bi da vozis brze od toga istovremeno optuzujuci ovog vlasnika da je vozio brze od 80kmh i da je to razlog kvara motora.
Znaci takvo misljenje imas o bmw motoria, ako se voze brze od 80kmh, kaput.
Inace, indirektno kazes da vozis mnogo brze od 60, posto tu brzinu ( priblizno tu ) vezujes za biciklo.
Sto se kosi sa tvojim ranijim pisanjima , a kosi se i sa nacelima da je bmw za sportsku voznju, performanse, a isti se treba voziti kao po jajima.
Kontradiktoran si sam sebi.

bs8
Zar i ti sine Brute ? :)
I ti ces sa nama u ekipu, dodji prvog da dobijes platu od mracnih sila.
Lokacija podrum, podrazumeva se. :)))

Autor P1 25 Mar 2016, 15:27

Nije najveći problem Delta... Naravno nije Delta za pohvalu.
Problem potiče od nekvalitetnih delova BMW i pokušaja globalizacije svega i svačega. Pogledajte BMW motore u PSA - katastrofa. U miniju, ti isti motori su jednako loši.
Samo da dodam, da nije bolja stvar ni sa Mercedesom.
Uopšteno, polazi se od pretpostavke, da je Mercedes i BMW bogom dan, da su auti koji se ne kvare, što je pogrešno. Imaju oni probleme i serije od kojih boli glava.
Smo uzeti u obzir da Mercedes koristi Renault motore, koji ovde neki gadno nagrđuju, da koriste Delphi ubrizgavanja, da koriste komplet Renault vozila.
Poenta je što diler na manjem autu tipa Reno, može da zaradi od 300 do 800 evra, a na mercedesu i 10 000.
Osnov je blokada svih medija i informacija, o problemima na navedenoj premijum grupi.
Nesporno, ova vozila kupuju se iz prestiža iluksuza, a nigde ne piše da se ne kvare kao neki Fiat, ili Reno. Na krakju, u samoj Nemačkoj, pouzdanost ovih auta je manja od bilo kog japanca.

Autor Oktopod 25 Mar 2016, 15:27

pit,kakve ekipe,kakvi blogovi...ovo je realan problem koji treba da se resi.da se izvede stvar na cistac.ovaj momak ako ne izvede deltu na sud sva ova prica mu pada u vodu.samo se javno izblamirao jer ga ovi hebu 10 godina a on sve to gleda i puni im dzepove.ako bude precutao i ostane na 1 clanku u novinama onda ce ispasti zesca budala.

Autor bmw series 8 25 Mar 2016, 15:38

bs8 15:38
Pa toma tako tvrdi...
Elem, moje mišljenje je da mi nisu ništa radili na autu, odnosno nisu mu menjali ulje i filtere, redovan servis , pa da je zbog toga auto zakucao.
I X i 6-ca.
Oba su 3,0 dizeli , X mu zakucao na 103 000km.
Da nije i on Haman sa 1 000 konja, leteo sa njim i slične gluposti.
Dečku nisu menjali ulje, ima link na početku vesti Audi TT nakon 130 000km zakuco, nije menjano ulje i slike motora kako izgleda.
A gore mišljenje o BMW motorima nisam video od tominog.
On smatra da ih ne treba voziti brzo, da ne bi zakucali.
On je granicu stavio na 80kmh.
To znači da smatra da su im motori smeće.
Šta tek reći za ovo :

https://www.youtube.com/watch?v=kMRbV4pIdyc

Ja verujem da mu nisu menjali ulje, nije to usamljen slučaj u Srbiji, ima toga po ovlašćenim servisima.
U Srbiji, čast izuzecima, najgore je otići u ovlašćeni.
Zato što prodješ ovako.
A nije Nikola mogao sam da "samopokvari" auto, sam od sebe, nego mu ovi uopšte nisu održavali auto 100 000km a uzimali pare za servis.
Toma misli da je u podrumu smislio priču, medjutim auto ne možeš u podrumu pokvariti.
Niti možeš ovakvu priču izmisliti, sa svim detaljima koje je izneo, računima itd.
Treba centrali da se obrati, da daju pedalu Delti i daju licencu nekom odgovornom servisu.

Autor P1 25 Mar 2016, 15:50

"Treba centrali da se obrati, da daju pedalu Delti i daju licencu nekom odgovornom servisu."
i da im naplati svaki dinar za koji su ga ostetili.i da se nadju glavni i odgovorni krivci i da se drakonski kazne da ne bi bilo kojim slucajem ponovljeno.i da vide drugi servisi da nema igre sa musterijama.Srbiji treba cvrsta,a pravedna ruka.a demokratija... kad svest dodje do tog nivoa da moze da se primenjuje.

Autor bmw series 8 25 Mar 2016, 16:01

Kada imas sve racune, i kada si skroz ispravan, prvo se ide u sud, trzisnu inspekciju i sl., a ne u informer. Nije mi jasno zasto ih nije tuzio kad ima cist slucaj. Ako ekipa moze da mi objasni sta je postigao time sto je izneo pricu u medije. DA nece mozda da resi slucaj u svoju korist? Najbloje sto moze da mu se desi je da ekipa izadje ispred republicke vlade sa transparentima:"Pravda za Nikolu!":)

Autor toma 25 Mar 2016, 16:08

bs8
Centrala bi mu sigurno resila problem, ne bi ga zamajavali ko Delta.
A sud i da se vuce po sudovima, to ce da traje, kostace ga zivaca, vremena, a za to vreme sta da radi sa spornim automobilom.
Najbrze i najlakse resenje je centrala, mada ne znam onda gde da nastavi da odrzava.
Zamisli samo da si na njegovom mestu, pazario si 6-cu novu od preko 100 soma i sad ides na sud, pa ti sudija kaze sledece rociste za 3 meseca, pa letnja pauza, odmori, odlaganje od strane Delte, nije dosao advokat i slicne fore i mrcvarenje tako godinama.
U najboljem slucaju minimum 2-3 godine.
Ne trebaju njemu pare, nije on gladan ni zedan.
Njemu je u cilju sto pre da resi problem i da tera dalje, a ne da se bakce po sudovima sa ovakvima kao Delta.
Pa zamisli tek na sta su sve spremni, kakve ljigavstine kad ovako obavljaju posao.
Njih bi Benka trebala da šuri, ako imaju klauzulu u ugovoru da moraju da obavljaju usluge za koje su plaćeni.
Pa da ih oni mrcvare na sudu i rebnu.
Mogu misliti kako se oseća, plaća kidanje u Delti, još mu ne menjaju ništa pa još auto zakuca !
Horor.
Zamisli da je krenuo negde na put, more i sl.

Autor P1 25 Mar 2016, 16:11

"Njemu je u cilju sto pre da resi problem i da tera dalje, a ne da se bakce po sudovima sa ovakvima kao Delta."

-Koliko vidim, njemu je cilj da se javno eksponira i eventualno da se osveti Delti. U ovakvom javnom eksponiranju, nece resiti problem. A svi koji na osnovu jedog ili dva slucaja generalizuju stvari, valjda veruju i u to da prosecan vlasnik mercedesa tusira auto iznutra....

Autor toma 25 Mar 2016, 16:20

toma
Šta god je radio, ali da pukne lanac ventilskog razvoda, to se ne dešava ni najvećim krševima.
Znamo, da lanac na BMW je grdan nedostatak. Da zamena košta ko neki auto, a da ne može da sastavi 100 000km. Nije tu kriva Delta, nego BMW.

Autor Oktopod 25 Mar 2016, 16:22

Moja sugestija je možda naizgled smešna, ali, ekonomski ne košta ništa oštećenog, a može da bude jako brzo, a moguće i dosta efikasno (jer posredno može dobro "da zaboli"). Zove se "Sud časti" pri PKS (ili PKB, ako su i jedna i druga strana sa područja BG), odnosno, prijava disciplinskom tužiocu "Suda časti".
Taj "časni sud" ( ako se sve to lepo objasni "tužibabi" tog suda ) nije toliko opterećen procedurom; tu "slobodna sudijska ocena" dolazi do punog izražaja u pogledu te "slobode"; dokazivanje je praktično svedeno na nivo dokazivanja "verovatnosti"; "povreda dobrih poslovnih običaja" je dosta fluidna (k'o žvaka), sud je dosta brz, a po slovu zakona može, uz neku sankciju, i da izrekne meru bezbednosti zabrane obavljanja delatnosti (na neko vreme).
Pa da vidiš kako tu davalac garancije i/ili ovlašćeni serviser u jednoj "poluformalnoj atmosferi" može da se "puši" ... I kako je posle "dobar".

Autor moron 25 Mar 2016, 16:23

"-Koliko vidim, njemu je cilj da se javno eksponira i eventualno da se osveti Delti."
Da se osveti ?
Za šta ?
Znači i sam priznaješ.
Uostalom, za ono što su uradili odnosno ne uradili i zaslužuju da im se naj* mame mamine na sudu.
Da ih ošuri, izgube licencu.
A što tebe boli Delta ?
Primaš platu od njih ?
Ili ti krivo što te više neće slati u Njemačku u BMW world.
Jadna Delta, baš mi je žao, što je ne zatvore, ovako užasnu.

Autor P1 25 Mar 2016, 16:50

Kao sto gospodin Toma kaze, covek hoce samo javno da se eksponira,a to ne bi trebao da radi! Meni je nesto jako zanimljivo...! Ljubitelji i vozaci premium brendova(vecina),obozavaju da se eksponiraju dok voze svoje automobile,a kad je neki kvar u pitanju,onda od majstora ili servisa traze diskreciju,da ne bi slucajno neko saznao da im se automobil pokvario! Cim izadju iz servisa,nastavljaju pricu da su njihovi automobili bez greske! Zivim u jednoj zapadnoj zemlji i moj otac je ovde mehanicar. Balkanci ga prosto mole i daju mu vise novaca,nego sto treba,samo da ne kaze nikom,kako je neko popravio svoj BMW,Audi,Mercedes...i ostale!

Autor Maja 25 Mar 2016, 17:00

@ Oktopod

Ne znam odakle si ti :D Ali dileri zaradjuju po 1000+ po vozilu (mozda za daciju tih 300-800, mada ce pre biti 800). Ne bi mi niko nudio cene na svoju stetu. Tako da definitvno 10% po vozilu, a za dodatnu opremu znatno vise.

Problem nije u Delti, nego u opstem mentalitetu. Od toga sto kad udjes u salon jedan trci da vidi u sta si tad parkirao, i dokle mogu da te zavlace, do majstora koji krade delove, do neplacanja poreza(ti ga platis, oni ne), fiktivnih sati, odokativnih cena, nepoznavanja proizvoda, neznanja servisera(kako bi znao nesto sa cim se srece prvi put...).... Srbija je zaostala zemlja i ovakve stvari se desavaju.

Autor Fordovac 25 Mar 2016, 17:13

@Fordovac,
odakle tebi to da dileri zaradjuju toliko po autima? vecina dilera gube novac na manjim autima i nadoknadjuju ga na vecim i skupljim autima.

Autor mile antena 25 Mar 2016, 17:28

P1
Ta Maja prati ovaj blog skoro dve godine i redovno cita komentare,zato sto voli automobile(odrastala je uz svog oca,koji je mehanicar) i zato sto zeli da nauci sto vise! Ovde se dosta toga moze nauciti korisnog,ali naravno,moze i onog manje korisnog! Nisam pokusala da prabacim temu,ali ako bas hoces o BMW-u,nemam bas lepo misljenje o tim automobilima(mislim na pouzdanost),imali smo u porodici jedan novi,kupljen 2006,535d,prodali smo ga nakon 3 godine! Nikad vise se nismo vracali na BMW! Ako te zanima zasto,nije mi problem da ti napisem,zato sto ne krijem i nije me sramota,kao neke!?

Autor Maja 25 Mar 2016, 17:40

Ako ostavimo gresnu Deltu po strani, zar nije spisak falinki malo poduzi za jednu premijum marku kakva je BMW ?!?

Autor carobnjak 25 Mar 2016, 17:46

citam komentare i smejem se..prvo ima par komentara za bmw..motore sto pucaju lanci..pa ako moze doticni da mi objasni kako to da pukne lanac a sila koju pokrece je negde oko 50..kg..drugo sve je ovo cista namestaljka..i prica za novinare..nema veze ni sa deltom niti sa bmw..om..

Autor ivan 25 Mar 2016, 17:53

Frajer raz*ebo tri BMW zaredom.
Ja to zovem USER ERROR

Autor BiH_USA 25 Mar 2016, 17:54

BiH USA
Pročitaj tekst i ono što je Optimus Prime napisao.

Autor P1 25 Mar 2016, 18:00

Pročitao sam, Samo što ga je Optimus vidio na ulici neznaci da auto nije silovano na drugim mjestima. Niko nije lud ispred svoje kuće pravit gluposti.

A onaj problem sa čudnim zvukom kado vozi prko 100km to se zove Vjetar:)
Dečko je idiot i treba da vrati djevojci pantalone što je posudio

Autor BiH_USA 25 Mar 2016, 18:10

@BiH_USA,
bez obzira sta je radio sa njim auto ne sme da crkne posle 60,000 milja, posebno ne tako skup auto. ti znas i sam kako amerikanci tretiraju svoje muscle cars pa opet dozivotno traju.
a moj komsija je imao Mitsubishi lancer evo sa 700 ks, presao je 102,000 milja sa njim kada ga je prodao i nikada nije imao ni najmanji problem.

Autor mile antena 25 Mar 2016, 18:13

Fordovac 25 Mar 2016, 17:13@

1000+€ su možda mogli imati u neka srećnija vremena , ali provjereno iz prve ruke u Renault mreži je marža za dilere 2-3% , i to se odnosi kod prodaje za fizička lica.
Uvoznici imaju više , ali za dilere je takva stvar , više kao diler koncesionar se može jedino zaraditi preko javnih nabava tj. da prvo potplatiš od te veće zarade odgovorno lice koje će potpisati tvoju ponudu na fiktivnom tenderu , jeste siva zona ali tako jedino koncesije mogu poslovati pozitivno u ovom vaktu.

Autor Đorđe 25 Mar 2016, 18:14

BiH USA
Pa dobro, izgleda da si ti upućeniji od OP-a čiji je komšija. :)
Vidjao sam ga i ja i mnogi drugi, u gradu, daleko od kuće, većina kažu da vozi kao i svi drugi.
Nema ovde baš puno takvih 6-ca, pogotovo sa WTF tablicama. :)
Zar BMW ne sme da se stisne ?!
Ja sam mislio da je sportska mašina tome namenjena.
A tvoje navode da je dečko idiot, ne bi komentarisao.
X5 mu crko na 103 000km, a 6-ca na 94 000km.
Gore sam okačio link Audija TT koji je crko na 130 000km jer mu nije menjano ulje.
To je pravi razlog, ako te baš zanima, pa onda ljudi sami mogu da procene ko je idiot u ovoj priči, da li vlasnik ili servis.

Autor P1 25 Mar 2016, 18:17

Mile,
Idiot je zato što je tri puta išao kod istog dilera da kupi i servisira auto. Mene kad neko samo loše pogleda ili vidim da pravi budulu od mene ja svoj biznis nosim nekom drugom.
Idalje mislim da u ovoj priči nesto smrdi.

Autor BiH_USA 25 Mar 2016, 18:22

Evo Vam moje iskustvo sa BMW-om 320d coupe 2007 godište kupljenim kod Radulovića.
Pukao je deo na izduvu i neka plastika je uletela u motor, pokidala creva i ne znam šta... Motor mora da se menja. Predloži mi Radulović zamena motora, plati samo nov motor, naše ruke. Odbijem, jer je auto još uvek bio u garanciji. Pošaljem pismo mail u centralu BMW-a, i posle tri dana me zove Nemanja iz Delta Motorsa (mogu i prezime da napišem i sad radi tamo). Dobio sam nov motor besplatno. Prodao sam auto sa tim novim motorom, novi vlasnik zna celu priču i evo i dan danas ga vozi za sad je sve OK.

Problemi sa automobilima se dešavaju, pa i sa BMWom, ali da mi objasniš da ti se dva puta dese takve stvari na vozilu, od istog proizvođača, od istog prodavca, ako ga servisiraš u istom servisu, I TI PONOVO KUPIŠ BMW i pljusneš treći put 100k eura ti si stvarno slučaj za ispitivanje. Zaista to mislim. BMW je i predviđen da ga kidaš a ne da ga maziš, i isto mislim da to nema nikakve veze. Ako je radio svaki put doradu, može da zaboravi na garanciju, makar da je menjao i branik, a kamoli imao neke zahvate oko motora i elektronike.
U svakom slučaju, svi dobro razmislite da li i bi treći put dali tu lovu, da je sve bilo stvarno kako ovaj kupac kaže da jeste.

Autor Nino 25 Mar 2016, 18:24

BiH USA
Pa jesi pročitao tekst, prvi BMW je kupio 2007-e.
Nakon isteka garancije i 3 000km mu je zakuco motor.
Značajno su mu smanjili troškove, on smatra da su korektno postupili i nastavio je dalje saradnju kupujući 2011-e 640.
Nakon silnih problema, ponudili su mu 2012-e da kupi 640xd na šta je on pristao misleći da će se otarasiti muka.
Onda se desilo to što se desilo i prekipelo mu je i evo rezultata.
Nema on puno izbora gde će da održava nov automobil pod garancijom, a Delta kao važi za najsigurnije mesto, oni su glavni u Srbiji za BMW.

Autor P1 25 Mar 2016, 18:29

@ P1

Uvek može da napiše mail BMW-u, pa u krajnjem i da napiše šta su mu oni odgovorili, ako mu nešto odgovore. Ja sam to uradio i rešio sam sebi problem, a to je bio moj prvi BMW i daleko jeftiniji nego to što on vozi.

Autor Nino 25 Mar 2016, 18:40

Baš sad da vidim tablice, nisu mogle biti bolje za ovu priču. Kao sa je neko namjestio

Autor BiH_USA 25 Mar 2016, 18:41

Nino, BiH_USA
ako se procitaju svi moji komentri u temi (i oni od pre neki dan), videce se da je to ono sto pokusavam da kazem od pocetka. Dakle, ni u jednom trenutku nisam branio Deltu (burazer od skolskog druga radi u Delta Motorsu i to je nesto najblize sto ja imam sa tom firmom), niti sam branio da se auto vozi brzo (ne mesati brzo i nasilno, a jos ako je friziran, mora se dodatno obratiti paznja na sesrvisiranje, intervali su mnogo kraci), nisam lud da kazem da je nemoguce da se BMW ili bilo koji auto pokvari (ili jos ludji da kazem da je nemoguce da se ukrade:)), vec mi je od pocetka bila sumnjiva namera ovakvog medijskog nastupa doticnog. Evo kako je Nino resio problem. Kulturica. Mogao je i Nino odmah da ode u informer ili kurir i da ih sve napljuje i majke da im se na*ebe. Ali covek je bio u pravu, i problem resen.
Drugo, ovde neki toliko pokusavaju da odbrane stranu koju podrzavaju, da su imali snage da izgovore da mozda nije friziran u Hamanu, mozda je samo nalepnica i aero kit. MOZDA. A mozda i nije. I uopste mi nije jasno kako je lik mislio da kod tjunera u Nemackoj preradjen auto hoce da pod garancijom servisira u Srbiji. To nigde nema. Nego izgleda ovima iz delte ne odgovaraju ovi sto kupuju po tri auta u tri godine od po 100k evra, vec vise vode racuna o onima koji kupuju jeftinije modele.

Autor toma 25 Mar 2016, 18:46

To mi je po: Cena vozila 29 hiljada. Na kraju mi ga prodali za 24500. Da nisu bili mozda ludi ili mene mnogo voleli? Naravno da su zaradili i na tih 25 hiljada, pa jos Banka Intesa sa nenormalnim kursom, dve konverzije i ostalo. To su sve budalastine od cenovnika. Cesto su vozila stara( tipa stajala negde godinu dana, nisu se prodala, a onda oni to fino u Srbiju uvezu i prodaju kao ovogodisnji model, ili drze cenu modelima koji su i po dve godine u salonu, e tu ja trazim popust).

Autor Fordovac 25 Mar 2016, 18:47

"Nema on puno izbora gde će da održava nov automobil pod garancijom"
Opet ti "pod garancijom". Kakva bre garancija, auto preradjen u Hamann-u. I koji sad izraz da upotrebim?

Autor toma 25 Mar 2016, 18:50

BiH USA
To sam i ja rekao, doduše u šali.
Mora da nakon svega što ga je snašlo izabrao WTF. :)))
Nino
Slažem se, to sam i napisao u nekom od prethodnih komentara, da se obrati centrali a ne da se bakće po sudovima.
Da ti nisu klapne na usisu uletele u motor ?
To je čest problem 2,0d motora, kao i 3,0d.
Kod 2,0d još puca i lanac.
Na 2 auta čije vlasnike poznajem se to desilo, još sam čuo slučajeva.
A jedan prijatelj je prevetivno zamenio klapne i lanac, 1500e je dao.

https://www.youtube.com/watch?v=HQpQIi7gI_U

Autor P1 25 Mar 2016, 18:51

@P1

Pre nego što su mi zamenili motor, u Delti su ga detaljno pregledali. Uzrok kvara motora je to što je na vozilo postavljena usisna grana (ili šta već) koja po specifikacijama ne ide na taj model vozila. Pronašli su da serijski broj tog dela, ne odgovara prvoj ugradnji za tu seriju i godište vozila. Iako u pismu nije navedeno kako se to desilo, usmeno mi je u Delti rečeno da je tokom servisa verovatno zamenjen nov, fabrički deo koji je bio na mom vozilu, sa nekim polovnim starijim. Ovaj su posle prodali, zamenili nekom drugom šta već. Vrlo moguće da je ta klapna problem, ali ne mogu 100% da ti tvrdim.

Malo posle toga je Radulović izgubio zastupstvo, ali je zanimljivo da me je nakon mog pisma BMWu pozvao sin vlasnika i počeo nešto tipa: "Zašto si kontaktirao BMW, kakav je to način, šta ti misliš?!". Bio je vrlo neprijatan, pa sam i ja bio takav. Poenta je da mogu da shvatim da su vlasnici firme bahati i bezobrazni i da svašta može da im prođe, ali ne mogu da shvatim da bi neko posle takvog ili sličnog iskustva uopšte privirio u taj salon. Zato mislim da ima neispričanih delova u ovoj priči, mada mi je i objašnjenje Delta Motorsa potpuno šuplje.

Autor Nino 25 Mar 2016, 19:04

ovaj pitic jedno te isto prica..aj ti meni objasni kako to upadaju klapne u motor ili puca lanac..aj..decko procita nesto na netu i na sva usta to prenosi..pre nego preneses to razmisli dal je to moguce i pod kojim uslovima je moguce..ja se bavim mehanikom i sklapam bmw..ove i popravljam..vozim bmw.a vec 20.godina..i nikad mi nije uletela klapna i pukao lanac..a imam i auto koji sam vozio 6 godina bez zamene ulja i filtera..isto bmw..

Autor ivan 25 Mar 2016, 19:06

Ovde su svi orali njive i tucali kamen do pre 20 godina. Plate su se primale u nekim kvazi preduzecima za repetitivne poslove, a proizvod uvaljivao svuda jer trziste nije postojalo. Sada se ocekuje od istih tih ljudi da znaju i sta je ekonomija, i sta je civilizacija, i sta je odnos prema musteriji, i sta je odnos prema ostalim ljudima. To ne moze. Potrebno je jos par vekova.
Ljudi se i dalje okupljaju oko tabora po kafanama, kao u Italiji pocetkom proslog veka. Ne moze se ocekivati da ti budes bahat, a svi ostali budu tu ne bi li ti u bahacenju pomogli.

Autor Fordovac 25 Mar 2016, 19:11

Nino
Au, ovo što si napisao mi deluje zastrašujuće.
Kao da je sklepano, kako se tu uopšte našlo Boga pitaj.
Mislim da je generalno glavni problem taj trange-frange sistem, to muljanje, nestručnost itd.
A ovo za Radulovića, no comment.
Saopštenje Delte je dosta šuplje i deluje kao prikrivanje svoje krivice.
Na ovoj temi se javio i Japanac koji je isto rekao da mu nisu menjali ništa u Delti prilikom redovnog servisa.
To je baš zastrašujuće, barem meni.
Mogu da mislim tek ovom liku što su mu zakucala kola zbog toga.
Priča vlasnika mi sasvim pije vodu, s obzirom da znam slučajeva sličnih u Srbiji, što se tiče ovlašćenog servisa.
A i koje bi objašnjenje drugo bilo zašto su zakucala dva motora na oko 100 000km.
Druga preostala mogućnost, mnogo gora, je da je do motora...

Autor P1 25 Mar 2016, 19:29

@ P1

Pazi, ja sam uvek na strani kupca, jedno vreme sam se i bavio potrošačkim pravom, ali mi je priča potpuno suluda sa obe strane.
Prvo oni sa pričom kako je on "nasilnički" vozio i "ekstremno" koristio vozilo. Nasilnička vožnja je stvar Zakona o bezbednosti saobraćaja, a ne ovlašćenog servisa i zastupništva. Jedino što on ne sme da radi sa vozilom, ako želi da zadrži garanciju, je da ne učestvuje na amaterskim i profesionalnim automobilskim trkama. Takođe, ne sme ni da ga dorađuje. Oni ne pominju ni jedno ni drugo nego koriste izraze koji nikako ne govore u njihovu korist.

S druge strane, on uporno insistira na tome da troši novac kod njih, i pored niza loših iskustava. Pritom, ne spominje ni kontaktiranje matične fabrike, niti odlazak na sud. Ovde pritom nije u pitanju prodavac koji neće da zameni felerične patike, već automobili od 100.000 eura. To je velika cifra za svakoga, a njegova agonija, po njegovim rečima traje skoro 10 godina. Na sudu bi ovo dobilo epilog sa sve žalbenim postupkom za godinu, godinu i po dana max.

Autor Nino 25 Mar 2016, 20:09

Nino
Tacno, niko u Delti pominje da je motor tjuniran, pa da se na to vade i ogradjuju.
Ne traje njegova agonija 10 godina.
On je 2007-e kupio prvi BMW, X5, nakon 103 hiljade km i isteka garancije mu je zakuco motor.
Znacajno su mu smanjili troskove i on je rekao da su relativno korektni bili i nastavio saradnju.
Problemi pocinju 2011-e i nastavljaju se 2012-e.
A on kao fan BMW-a, imucan, naravno da nece na prvu odustati od Benke.
Eto losih iskustava i kod Radulovica.
Ja ne znam gde ima dobar ovlasceni servis za BMW, BMW fanovi bi trebali da znaju.
A koliko je upucen i koliko se razume, ne znam.
Ima ljudi koji se ne razumeju bas nesto i ne interesuje ih, vec idu gde je "provereno" i najbolje moguce.
A to je kod nas malo drugacije, sa ovlascenim.
Sad ako se ne obrati centrali i nastavi saradnju sa Deltom, onda mi ne bi bio jasan.

Autor P1 25 Mar 2016, 20:37

@ P1

Slažem se, ali ako daješ 100k na automobil, već si imao loše iskustvo, onda možda vredi razmišljati i o odlasku o inostranstvo po automobil, mada to ne rešava problem servisa.
Strašno je da ti uopšte moraš da razmišljaš gde ima "dobar ovlašćeni" servis. Valjda je svaki isti?! Ali Srbija jbg ...

Autor Nino 25 Mar 2016, 20:53

Da li je ovo doticni:

https://www.youtube.com/watch?v=VMSvorXFPP0

Autor toma 25 Mar 2016, 21:04

Nino
Da.
Medjutim, kao sto si i sam rekao, ne znaci mu nista da ga je doterao iz inostranstva novog, ako ga odrzava tamo gde ne valja.
A ovde bogami, vise je ovlascenih za izbegavanje, nego onih za preporuku.
Srecom, za Merca ima ovlascenih za preporuku.

Autor P1 25 Mar 2016, 21:06

Ili ovo:

https://www.youtube.com/watch?v=LDUnFayV_gc

https://www.youtube.com/watch?v=2cUvdRQm2Sk

I sta kaze ovaj fini komsha:
- eliminisanje zvukova na šasiji
- gepek se teško zatvara
- krov neće da se spusti daljinskim
- zvučnik u levim vratima zuji

itd, itd

I hoce pod garanciju...buahhahahahahahahahahahahahah.

I mada kazem, nijedan BMW fan nece onako lep BMW amblem prelepiti onako ruznim Hamann amblemom, a iako u Delti nisu u saopstenju potencirali da je auto prepravljan (sto je vise nego evidentno), to se moze svesti i pod onim:"koje se koristi na neodgovarajući i neadekvatan, usuđujemo se da kažemo čak i nasilnički način".
Pa sada je valjda jasno zasto covek nije hteo na sud. Ovo mu je jednostavno bio veoma jeftin trik da se promovise i eksponira, kao i da leci svoje niske politicke ambicjie. I naravno skupi simpatije ne bas bistrih ljudi, kojih, vidimo, ima ohoho!
Svakom normalnom, ko misli svojom glavom na sve strane je smrdelo na mutno i muljanje. Ali, naravno, covek je dobro znao da je u zemlji Srbiji, i da puno onih drugih!

I jos kad bi videli sta je radio kad ne snima kamerom.....

U svakom slucaju, sa ovim saznanjem, sista kvarova je jos i skromna....

Autor toma 25 Mar 2016, 21:20

edit: "lista kvarova"

Autor toma 25 Mar 2016, 21:22

Bas je nasilnicki vozio na klipovima koje je okacio toma. :)))
Znaci problem se skriva u tome sto je povezao "muziku", zato je auto riknuo. :)))
A X5 ? :)

Autor P1 25 Mar 2016, 21:30

pit
tvrdoglav si. Ali ok. Teras po svome. Ovi iz Delte su doduse izabrali pogresan termin kad su rekli "nasilnicki" - ispravnije bi bilo reci:"ponasa se divljacki prema autu". Ne brini ti za njega, ubedjuje on sirotinju na prvom klipu, kako hoce da se bori za njih i socijalnu ravnopravnost, a da je u pravu otisao bi na sud ili zvao Minhen. Ovako, kao sto sam odmah rekao, kao sto mi je odmah i mirisalo, covek samo hoce da se reklamira jer zna da ne postoji sud na svetu koji bi presudio u njegovu korist.
Boga pitaj sta jos radi po auto, skacu, divljaju, a ne verujem da se drugacije odnosi i prema svim ostalim segmentima automobila.

Nego, da sam neka vlast, sledeci put za kasko bi morao da plati +50%

Autor toma 25 Mar 2016, 21:44

toma Gazio ga je bas, cini mi se da je presao 1 000 obrtaja i u pojedinim trenucima dostizao brzinu Topalovica iz Maratonaca. :))) Ne bi da budem zlurad pa da kazem, klasican bmw fan, kao sto bi ti uradio u suprotnom slucaju. Da je kojim slucajem tema Merc a ne BMW, drugu pesmu bi ti pevao, to znamo svi ovde.

Autor P1 25 Mar 2016, 22:21

Tomino naravoučenije , ne voziti muzikante u autu , gubi se garancija...

Autor Đorđe 25 Mar 2016, 22:30

Djordje
:)))
Ma znao je toma odma da su tu mutna posla...
Sve i da je vozio svinje pozadi, da su skakali po autu, ne vidim kakve to veze ima sa motorom, odnosno crkavanjem na 94 000km i 103 kod X5.
Treba samo da se obrati centrali i rešiće problem.
Al baš je toma poktrepio svoju priču iz brdo komentara gore, ubedjujući nas kako je brzo vozio, stavio i linkove da to dokaže. :)))

Autor P1 25 Mar 2016, 22:36

Ovaj lik nije ni svestan koliko je popularan :-) .uglavnom je sve receno u prvih 20ak komentara. Sve drugo je suplja prica. Trebao je da se obrati Minhenu ili sudu a ne informeru ukoliko poseduje dokaze. Ako pobedi deltu na bilo koji od dva nacina,onda lepo zovne rts,b92,pink...i obruka ih do te mere da zapamte momku ime i prezime za vjek vjekova. Ovako....bzv.

Autor bmw series 8 25 Mar 2016, 22:44

Kao sto rekoh, lik ima dobre advokate, koji su ga dobro savetovali da i ne pomislja na sud, jos manje na Minhen.
1. Frizirano u Hamann-u (ovo bi trebalo da bude sasvim dovoljno za gubljenje garancije)
2. iz prilozenih klipova se vidi kako covek tretira auto. Nemci ovo kad bi videli, verovatno bi im se zeludac prevrnuo. Ali ok, na osnovu vidjenja kako se auto vozi u ulici na nekih 100m, ispravno je zakljuciti da se taj auto tako vozio uvek. Videti klipove gde muzikanti divljaju po autu, jedan stoji pozadi, ko zna gde, i apsolutno je ispravno pomisliti da je to slucajnost, i da betmen divno postupa prema svom autu, ali nikako da je to samo vrh ledenog brga.
ps. A posto je u Vucicevoj stranci (ili da tako kazem pod-stranci), jedino je i mogao da se obrati informeru... Ne brinite se vi za njega, da je imao argumenata obratio bi se i sudu i Minhenu.

Autor toma 25 Mar 2016, 23:01

toma
Da li sam veruješ u komentar koji si napisao?
A šta da auto vozio po prašini, ili blatu?
Čekaj, pa zar se ti i P1 ne hvalite tim "Hamanom"?
Je li BMW nežniji od Yuga?
Ajde ljudi, pa svaki majstor zna, gde je problem sa BMW-jima, lancima, klapnama, bregastim, klackalicama i sl stvarima. Ako je auto napravljen da se vrti 7000rpm, što je to siledžijsko korišćenje auta. Pa zar vi ne postavljate linkove, gde se prže gume, startuje od 0 -100 ili na 401m i sl??
BMW je igračka za bogate, a pošto mi nismo bogati, to zna da boli.
Kad se pokvari Yugo, kažeš - smeće, a sad je kriv vozač, viša sila, ili možda sam Bog, pa možda i Delta, ali BMW - ma to nije moguće!!!

Autor Oktopod 25 Mar 2016, 23:14

Složio bi se sa onim što reče bs8 u 22:44, ali i sa onim što reče Nino u 20:09 (pri čemu mi je jako poučno i njegovo isustvo, pre toga izneto).
Da je vozilo "frizirano", davalac garancije bi ga pravolinijski otkačio kulturnim i poslovnim jezikom, a ne jezikom ulice ...
Sa obe strane tu nešto "smrdi", obe strane su nešto prećutale.

Autor moron 25 Mar 2016, 23:16

moron,slazem se.ali,u ovom trnutku,delta je gore,on je dole.ako bi dobio deltu na neki od gore dva navedena nacina,ja bi mu prvu pruzio ruku i bilo bi mi milo da delta izgubi pravo da zastupa BMW.prosta je stvar.on sad za sad puca iz prazne puske.
da ima dokaze da mu se sve ono izdesavalo sto je naveo,on ne bi trebao da cuti ni jedne sekunde,nego da kuca na pravu adresu.a informer nije prava adresa.
to je to.necu vise pisati na ovoj temi.vrtimo se u krug.laka noc.

Autor bmw series 8 25 Mar 2016, 23:25

Ja pricam od pocetka, da je imao argumenata za sud ili Minhen (kao Nino) on bi to uradio.
I opet, mislim da vise necu komentarisati, posto nemam pojma sa kim diskutujem. Da li sam ja rekao da auto ne moze da izdrzi da mu muzikant skace po zadnjoj klupi i verovatno sedi na poklopcu pokretnog krova. Ne. Samo kazem, da se na ovim snimcima vidi kako se covek ophodi prema auto. Na osnovu tih snimaka, pre bih njegovo ponasanje prema auto ocenio negativno nego pozitivno. Ja u auto, posebno tako skupom, onako nesto sigurno ne bih dozvolio. Kao sto rekoh, veca je verovatnoca da je auto preradjivan nego da nije. Ako nije, vec je samo nakacio Hamann bedz, onda je covek zesci seljo. Po meni....vi kako hocete...

Autor toma 25 Mar 2016, 23:27

LN

Autor moron 25 Mar 2016, 23:27

San svakog proizvodjaca vozila je sto preciznije isprojektuje vek trajanja svojih vozila.

Problem nastaje kada se u tu formulu umesa Srbijanski servis.

Autor vojvoda 26 Mar 2016, 15:45

Da to nije mozda Nikola Čulić iz pokreta socijalista?.

Ako jeste, onda za njega nisu automobil vec taljige.

Autor vojvoda 26 Mar 2016, 16:06

https://www.youtube.com/watch?v=VMSvorXFPP0

Bizarno.... pravi Mujica... :)

Autor Miki™ 27 Mar 2016, 22:27

meni su menjali lanac 2 puta u 2 godine i sa manje od 60 000km na BMW 320d.
jos ponesto problema sa elektronikom, ali nista strasno.
jbg, BMW jeste svabo, ali ocito se desi i najboljima...

Autor Nadimak 31 Mar 2016, 12:01

@vojvoda

E upravo! Zato se ja, kao potrosac, zalazem i vrlo bunim. Ne moze nesto sto je "ultra mega premium" da ima minimalnu garanciju. Za sve mora da postoji ispojektovan upotrebni ciklus, vrlo jasno definisan. Ne znaci da nema delova koji se menjaju pod obavezno ili po potrebi, ali te brojke moraju biti predstavljene na trzistu. A ne da se negde projektovani zivotni vek u eksploataciji poklapa sa garancijom, a negde garancija prakticno i ne postoji.

Autor Fordovac 31 Mar 2016, 17:25

toma 25 Mar 2016, 23:27
Evo upravo informacije dobih od komsije, odnosno Nikole Culica licno, a i njegovih roditelja (ispostavilo se da su njegova majka i moja pokojna majka bile drugarice iz odeljenja). Zalio se i direktno BMW-u, sve sa tekstovima koje je sudski tumac prevodio na nemacki. Odgovori iz Minhena su se cekali po nekoliko nedelja, jos uvek se neki cekaju, a trenutni rezultat cele price je to da su neki ljudi na odgovornim pozicijama smenjeni, kao i neki u servisu. Postoji mogucnost da ce Delta izgubiti zastupnistvo BMW. Zanimljivo je to da Culici imaju i Hondu CRV, kojom su prezadovoljni i sa njenim odrzavanjem nemaju nikakvih problema, a po Nikolinim recima, njegov sledeci auto ce biti Japanac, jer je poceo da sumnja u kvalitet novih Nemaca, bez obzira na to sto je uzrocnik veceg dela njegovih problema bezobrazluk i bahatost ovlascenog servisa.
Jos nesto, na ono sto je Hamann radio, fabricka garancija se ne gubi, prema onim informacijama koje je Culic dobio iz Minhena. Isto bi mu vazilo i da je u pitanju AC Schnitzer. Inace sve je dokumentovano i svi papiri su predati u nadlezne sudske institucije. Tomo, ako imas neko pitanje, 'ajde lepo na svetlost dana, decko svaki dan izvodi psa u setnju po Kalisu i blizini, pa mozes i od njega sve da cujes licno.

Autor Optimus Prime 10 Maj 2016, 15:29

Da nije i toma smenjen ?? Nešto ga nema danima.....
BMW je jako skup auto za održavanje, zahtevan i ne kvalietan (zadnjih godina).
Ali to je cena koja se plati da budeš u klasi ili na "nivou"...

Autor Oktopod 10 Maj 2016, 15:34

Interesantno ...
A koje marke je "ćuko"?

Autor moron 10 Maj 2016, 20:45

moron
Ako je ranije nabavljao psa, dok se nije "opekao", onda je možda Nemački terijer, a ako je nedavno onda je možda Japanska Akita Inu. :)))
Sreća da "ćukama" ne moraš da menjaš ulje i filtere, inače bi Delta i tu podbacila.
Možda će i neki iz Delte u aps, ko gazda im.
Za ono što su radili, zaslužili su.
Mada u Srbiji se odgovornost svodi samo na otkaz.
Verujem da će ih u konačnom dobiti Čulić, osim ako se i u centrali ne ponašaju kao u Delti.

Autor P1 10 Maj 2016, 20:58

P1
Lep taj "Akita Inu". Ima li "spušten zadnji trap" kao "brat-Nemac"?
Što se tiče BMW principala, Delte i Čulića, mislim da Delta ne može "zglajzati" samo zbog jednog "incidenta".
No, više kapi svakako može da prelije čašu. Ali ne verujem da bi se promenom uvoznika nešto dramatično promenilo na bolje za imaoce MBW-a kod nas. Bilo bi to "Sjaši Kurta da uzjaše Murta". Tako je bilo kod nas i sa dosadašnjim promenama uvoznika nekih drugih brendova.

Autor moron 10 Maj 2016, 21:39

Moron
Jes', lep je cuko. To je onaj cuko kao u filmu "Hačiko".
2. - Nema.
Što se ovlašćenih tiče, uglavnom je kod nas pravilo da nisu na najboljem glasu.
Srećom za Merca nema zime, ima ovl. servis za preporuku.

Autor P1 10 Maj 2016, 21:50

P1
Nisam gledao taj film, a sad sam malo "brstio" po netu.
Generalno, ne znam (nisam informisan) da je kod nas bilo mnogo promena uvoznika. Ali, nisam ni čuo da je neko posle promene uvoznika rekao da je novi baš bolji. Naravno, teško je "narodu" ugoditi, bez razlike da li je to "BMW narod" ili neki drugi.
O Mercedes ovl. servisu nisam ovlašćen, ne znam mnogo. To su oni što su "stukli" mečku našeg predsednika?
Pre neku godinu sam upoznao jednog lika, radio u MB SCG, neki "manager servisa" ili sl (zaista se ne sećam tačno), kaže da mu je posao bio (i) da par dana posle servisne usluge zove svakog klijenta da ih pita da li su zadovoljni uslugom. I kaže da mu je tom prilikom skoro svaki drugi u odgovoru "mater ..."
Otkaz u MB SCG je bio dobio neposredno pre toga što mi je pričao ( dosta njih istovremeno, u paketu, reorganizacija), tako da ne znam koliko mu je priča validna.

Autor moron 10 Maj 2016, 22:02

Moron
Dobar film, vredan preporuke.
Sto se servisa tice, na NBG sam isao davno dok sam imao "svog" čoveka tamo.
Sad ne znam kakva je situacija tamo, odavno idem u drugi ovlašćeni po preporuci.
A taj u koji idem je sve suprotno od ovog slučaja gore, iz teme. Najbolji u Srbiji i za svaku preporuku, sve moguće imaju, imaš mail ako bilo šta treba. ;)

Autor P1 10 Maj 2016, 23:39

P1
Ovlašćen servis može samo da dere za ne preporuku.
Ovlašćen servis je balast koji se mora trpeti...
Tu preporuka nema, samo konstatacija da jedan boli manje od drugoga.

Autor Oktopod 10 Maj 2016, 23:48

Oktopod
To je tačno u većini slučajeva. Medjutim ne i ovde, gde ljudi dolaze i nakon isteka garancije i to iz Ex-Yu.
Naravno da je jeftinije kod majstor Miće sa levim delovima, ali od ovlašćenih, ovaj je bez premca.
Ne bi za dzabe dolazili ljudi iz HR, SLO, BiH...

Autor P1 11 Maj 2016, 00:00

P.S. To je jedan od retkih, tačnije jedini ovl. servis za koji znam u kome možeš da prisustvuješ u toku radova.
Tako da vidiš šta rade, nema laži nema prevare, kao u slučaju gore sa teme.
Platiš a oni ništa ne menjaju, što je čest slučaj sa ovlašćenim, više njih.
Autokomerc je isto imao takvih slučajeva.
Čim ne možeš da prisustvuješ, neka hvala.
Ne bi da prodjem ovako ko Čulić.

Autor P1 11 Maj 2016, 00:20

deda mraz 10 Maj 2016, 20:45
Cuko je nemacki bokser, ali ne sa 4 ili 6 cilindara, vec sa 4 noge. :) Da li ce i njega jednog dana zameniti japanski cuko, to vec ne znam. Sto se servisa tice, neki vozaci VW (vecina su taksisti) su se odricali garancije da bi odrzavali svoj auto u servisu kod jednog mog prijatelja, jer nisu imali poverenja u Autokomerc i Porsche.

Autor Optimus Prime 12 Maj 2016, 23:12

Čulić br.2 ?

http://i.imgur.com/eRCd26s.jpg

Autor P1 29 Avg 2016, 00:09

P1
Jako skup "bilbord". I to još za tako negativnu reklamu.
Možda je dole trebalo sitnim slovima da napiše i "P.S. Ja sam magarac koji to nije znao"

Autor moron 29 Avg 2016, 09:28

moron
Haha, "bilbord". :)
To da nije znao je očito, otuda i ova "reklama".

Autor P1 29 Avg 2016, 12:02