home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ed Welburn odlazi u zasluženu penziju 1. jula ove godine, i to nakon 44 godine rada u GM-u.

On je šef dizajna kod General Motorsa, a znate li kako je počeo sa karijerom? Sa svojih 11 godina napisao je pismo i poslao ga General Motorsu, a u njemu je bilo jedno jednostavno pitanje: Kako mogu postati dizajner automobila. Iz GM-a su mu odgovorili i sve je to tako i počelo. Za 108 godina GM-a on je tek šesti šef odejenja za dizajn, što je zanimljivo.

Njegov poslednji rad je Buick Avenir Concept, a na faunkciji šefa dizajna će ga naslediti Michael Simcoe.

Izvor: Automotosvijet.com       



čitanja : 712



Komentari

mnogo precenjen. sa izuzetkom zadnjeg camara, vecina njegovih dela su bili posebni auti koji su privlacili veliku paznju, ali su bili prodajni promasaji (Chevrolet ssr recimo) ili koncepti koji nikada nisu ugledali serijsku proizvodnju

Autor mile antena 12 Apr 2016, 19:17

mile antena
Znas li sta je ovo ?

http://i.imgur.com/yqbvWPp.jpg

http://i.imgur.com/KAFiJVt.jpg

Nisam neki ljubitelj oldtajmera ali ovaj mi se bas svideo.
Ontario table, napred na boku mu pise "SUPERCHARGED".
Mnogo bolje izgleda uzivo nego na slikama.

Autor P1 12 Apr 2016, 23:19

@ P1,
1934-1937 auburn speedster, poznatiji kao "boat-tail" jer mu je zadnji deo izgledao kao kod brodova.
motor je duesenbergov v8 supercharged sa 150 ks.

Autor mile antena 12 Apr 2016, 23:58

mile
Svaka cast i hvala. :)
Ti pratis oldtajmere ?
Meni se poneki svidja samo, doduse nisam pasionirani ljubitelj oldtajmera pa ih i ne pratim.
Ali ovaj mi se bas svideo, fenomenalno izgleda.
Fazon bi bio provozati se njim.
I po meni, cak i danas odlicno izgleda, a mogu misliti u vreme kada se pojavio.
Cak i danas izgleda opako, svidja mi se fluidna linija.
Kolko to cudo moze da vredi ?

Autor P1 13 Apr 2016, 00:19

Meni se čini da je kod njega prvi put ugrađen dvostepeni diferencijal , pa je faktički imao 6 prenosnih odnosa uz 3 stepeni mjenjač.

Autor Đorđe 13 Apr 2016, 00:43

@ Đorđe,
pratim detaljno oldtajmere, posebno americke. znam i evropske i pomalo azijske, ali glavna zanimacija su mi americki - zato i volim americku auto industriju najvise, jer imaju najbolju klasiku.
tesko je znati realnu cenu auburna. pitanje je da li je pravi supercharger ili je replika. ako je sve pravo na njemu, cena mu je oko $200,000+, zavisno koliko dobro je restoracija uradjena. sa druge strane, ako je samo skoljka originalna, onda mu debelo pada cena. kupci takvih auta hoce sto vise originalnih delova. gde si slikao ovo?

Autor mile antena 13 Apr 2016, 01:26

ovaj gore komentar je upucen za pita. :)

Autor mile antena 13 Apr 2016, 01:32

mile
Pomesao si me sa Djoletom. :)
BG - TC Usce.
Bilo je sad na sajmu, oldtajmera zanimljivih.
Meni je najimpresivnije velicina njihova u odnosu na danasnje, kao i kvalitet.
Ja sam vise ljubitelj "jangtajmera".
Ne bih znao da li je replika ili pravi, ali izgleda ko "čaša".

Autor P1 13 Apr 2016, 01:38

meni su danasnji auti previse bezlicni. kad pogledas klasicne aute i vidis koliko je paznje posveceno na najmanje detalje, a ovo danas ... ima nekih i modernijih auta koji mi se dopadaju, ali u sustini ovo danas je blaga katastrofa.

Autor mile antena 13 Apr 2016, 03:44

mile
Vidi ovog "djipa". :)

http://i.imgur.com/KVGHJzs.jpg

Ranije su se mnogo kvalitetnije pravila auta, danas je konfekcija.

Autor P1 13 Apr 2016, 08:20

lep je taj ram.
nebi se slozio da su se nekada pravila kvalitetnija auta ... zavisi na sta specificno gledas kad kazes "kvalitet" (na mehaniku, na zavrsnu izradu, itd.). danas svaki auto sa normalnim odrzavanjem dosta prelazi dok pre nije bio slucaj.

Autor mile antena 13 Apr 2016, 20:25

Upravo to mile , danas su auti kvalitetniji u svakom pogledu , ali su i kompleksniji mnogo , pa uglavnom problemi koji nastaju na novim autima , na starima se nisu mogli desiti , jer to isto nisu ni posjedovali.
Ali kad se uzmu zajednički sklopovi , posebno mehanika i karoserija to je nemjerljivo kvalitetnije kod novih.
Mlađi to ne znaju , ali npr. prve intervencije na karoseriji uslijed hrđe su počinjale već nakon 3 , 4 godine , kvačilo kad izdrži 50.000km je bio ogroman uspijeh , kao i motor kad pređe 200.000 bez otvaranja je bilo vau , a podešavanjae paljenja (platine,kondenzatori,raz.ruka...) , karburatora , ventila i dr. je bilo na dnevnoj bazi...

I ja obožavam oldtajmere (imam Ford Capri) imaju taj svoj šmek ,ali nisu kvalitetniji u nikom
pogledu , jedino jednostavniji.
Npr. iako ima V6 motor ,oko njega možeš kolo igrati koliko ima prostora , dok npr. kod Seata što vozam , da promijenim usrani termostat trebalo 2 sata , jer je zatrpan...

Autor Đorđe 13 Apr 2016, 21:36

to se slazem, sam podatak koliko se danas duze daje garancija govori koliko su kvalitetnije auti danas uradjeni po pitanju mehanike.

Autor mile antena 13 Apr 2016, 23:58