home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault je u Francuskoj objavio cenovnik za novu generaciju Megana karavan, koji je premijeru inače imao početkom marta na sajmu automobila u Ženevi.

Cene u Francuskoj kreću od 19.900 evra, koliko košta verzija sa Life paketom opreme, Energy TCe 100 benzinskim motorom i manuelnim menjačem.

Kompletan cenovnik možete pogledati u nastavku:

-Life:
Energy TCe 100 BVM :19.900€
Energy dCI 90 BVM : 23.000€
Energy dCI 110 BVM : 24.300€
Energy dCI 110 88g ECO² BVM6 : 24.500€

-Zen:
Energy TCe 100 BVM : 21.900€
Energy TCe 130 BVM : 24.100€
Energy dCI 90 BVM : 25.000€
Energy dCI 110 BVM : 26.300€
Energy dCI 110 88g ECO² BVM6 : 26.500€
Energy dCI 110 EDC : 27.800€
Energy dCI 130 : 27.500€

-Intens:
Energy TCe 130 BVM : 26.300€
Energy TCe 130 EDC : 27.800€
Energy dCI 110 BVM : 28.500€
Energy dCI 110 EDC : 30.000€
Energy dCI 130 : 29.700€

-GT:
Energy TCe 205 EDC : 32.800€
Energy dCI 165 EDC : 34.900€

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1096



Komentari

Dakle, u FR je karavanče u paketu Intens sa motorom dCI 110 28.500€. Sa 260 Nm.
Slično opremljen 308 SW (Style) HDI 120 u FR je 27.050. Sa 300 Nm.
HDI 100 ima 254 Nm i bio bi 26.750.

Intens DCI 130 je 29.700. Ali, u još višem paketu 308 (Allure, koji ima i LED glavne farove), sa 2.0 HDI 150 je 30.050.

"Prejaka" cena za megan karavan (u FR).

Autor moron 26 Maj 2016, 20:59

Baš je lep, još u ovoj plavoj boji.

Autor P1 26 Maj 2016, 21:36

@moron
Jel si naisao mozda na podatak koliko to 4control smanjuje krug zaokreta u odnosu na standardnu postavku? I za Megane i za Talismana?

Govori se o tome kao velikoj prednosti u gradu, pa me interesuje da li je to metar, metar i po...

Autor Orlo 26 Maj 2016, 21:39

4C je u krivinama ogromna prednost,pogotovo za zustrije vozace.Probao sam na Talismanu,nevjerovatna stabilnost,upravljivost I izlazna brzina iz krivina.

Autor Renault Terminator 26 Maj 2016, 21:45

Orlo
Kod Talismana je razlika 0,8 metara u prečniku zaokreta izmedju AWS i obične verzije ( 10,8 i 11,6).

Autor moron 26 Maj 2016, 21:51

moron
Smanjuje AWS prečnik zaokreta za 0,8m, ali doprinos u manevrisanju je mnogo značajniji, jer se ponaša kao zglobno vozilo, to jeste u parkiraju ili manevrisanju znači bar duplo.
Ono što mene odbija od tog sistema je održavanje zadnjeg trapa, kod budućih naših "polovnjaka" koji ovde dođu sa "120 000" km, to jeste sa 300-400 000km. Bće to dodatni udar na džep.

Autor Oktopod 26 Maj 2016, 22:08

Oktopod
U katalogu megana je prikazano da taj AWS "skreće" zadnje točkove "kontra" do 3 stepena (pri "malim brzinama"), tako da ja ne verujem u neki baš "dramatičan" doprinos pri manevrisanju.
A mislim i da neće biti potrebno sačekati da vozilo predje 300 ili 400 kkm da bi "dospele" pozicije "održavanja" AWS-a.Biće to kao polovno omraženo više od "PSA torzije" :)

Autor moron 26 Maj 2016, 22:37