
Kako prenosi Tanjug, prodaja automobila u Kini, najvećem svetskom tržištu automobila, porasla je u maju po većoj stopi nego prethodnog meseca.
U Kini je prošlog meseca prodato 2,09 miliona vozila, za 9,8 odsto više nego u maju prošle godine i za 6,3 odsto više nego u aprilu, navodi se u saopštenju Kineske asocijacije proizvođača automobila (CAAM), a prenosi agencija Frans pres.
Prodaja putničkih vozila skočila je u maju na 1,79 miliona jedinica, što je za 11,3 odsto više u odnosu na celu prošlu godinu, prema podacima CAAM-a.
Američki proizvođač automobila DŽeneral motors (GM) je prijavio rast prodaje od 16,9 odsto i prodatih skoro 300.000 jedinica, zahvaljujući snažnoj tražnji za njegovim sportskim vozilima, ali i luksuznim modelima.
Japanska Tojota je prošlog meseca u Kini prodala više od 100.000 vozila, što je za 12 odsto više nego u istom periodu lani.
Ubrzanje tempa prodaje automobila je usledilo uprkos daljoj slabosti u drugoj najvećoj svetskoj ekonomiji, budući da je rast BDP-a usporio na 6,7 odsto u periodu januar-mart tekuće godine, što je, kako navodi AFP, najgori kvartalni rast za sedam godina.
Prodaja automobila u Kini je prošle godine dostigla cifru od 24,6 miliona, navodi AFP.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Buick
Malo je poznato u narodu da je Verano (limuzina i HB) u Kini ima ventilacione otvore za zadnju klupu, sto je misaona imenica za Astru (a identicno je vozilo), kao i da Verano limuzina nema onaj fensi rukohvat, pa je i samo upravljanje komandama retrovizora i prozora pristupacnije... cudna je to politika prema ljudima Starog kontinenta... ali u Kini se sigurno vise proda ovih modela...
2.100.000 na 1.35 milijardi na prema 2500 na 7 miliona. Svaki 642-gi stanovnik Kine je kupio novo vozilo prošlog meseca, dok je svaki 2938-mi Srbin uradio to isto. "Cool"...
Mile@
Danas sam malo čačk'o nekog amerikanca , možeš li pogoditi o kom je modelu riječ?
https://scontent.ftxl1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13423908_10210019688917109_2562322545807270264_n.jpg?oh=0575a407956b85bec6d05776cbfd2e82&oe=57CDEE08
mozes li da uradis upload preko nekog drugog sajta? ne mogu da otvorim tu sliku
evo otvorio sam sliku ... motor mi je poznat, originalno ga je razvio buick, ali je zaista nemoguce reci koji je automobil na slici jer je taj motor imao zivotni vek od skoro 50 godina i ugradjivao se u mnoge automobile.
evo ovde ima istorija u njemu.
http://brzabrzina.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2487:istorija-buick-special&catid=1:istorija&Itemid=55
jeli tvoj?
neunistiv motor, jedan od najkvalitetnijih americkih motora
Nije moj , od radnog kolege.
Fantastičan je , auto bukvalno ima fotelje a ne siceve , ekstra udoban.
O ovom Park Avenue se radi.
https://imagizer.imageshack.us/v2/768xq90/921/gsnHsB.jpg
to su ladje na tockovima, sedista kao fotelje i jako udobni. perfektni za voznju na duze relacije. moj prijatelj ima lincoln town car iz tog perioda i uvek se odusevim kad ga provozam
Ja sam video Roadmaster iz 90-ih, sedišta nponovljiva. Ogroman auto.
Poz
Videh jednom lincoln town car ovde, usa table. Čoveče kolika je to limuzina! Mislim da je po veličini u rangu S klase, A8, zar ne?
town car oznaku su koristili nekoliko razlicitih lincolna. najpoznatija je ona iz 1990tih kada je bio dugacak oko 5.6 metara i tezak oko 1.9 tonu. najveci je bio model iz 1970tih - dugacak skoro 6 metara i tezak 2.5 tone
ja,
Za dve ili tri klase su veći od S,7,A8,LS
Kao Rolsevi ili Bentliji otprilike.
Poz
Stvarno je auto za na kraj svijeta , tempomat i lagano , nisu ih džabe zvali land yahts.
Od opreme ima sve živo , sve je na struju , aut. klima , koža , grijanje siceva , tempomat , tvornička muzika odlična...
I ovaj konkretno je baš sačuvan , nema grama hrđe.
@ja
Hehe nisu oni veci nista nego su kockasti a Nemci uobljeni pa se cini. A vise Nemci mesta unutra. U S klasi L verziji ima duplo vise mesta nego u te americke kante
a zbog cega poredis osnovne americke modele sa long verzijama svaba?
sta mislis, ima li s-class l vise prostora od ovoga?
http://www.imcdb.org/i256447.jpg
IMA
https://www.google.rs/search?q=mercedes+w126+pullman&client=ms-opera-mobile&channel=new&espvd=1&gws_rd=cr&ei=jJFgV8HnCMivacyItogO#gws_rd=cr&imgrc=-Ox7Ig4brBYgwM:
ovo je taj impresivan prostor? vise prostora od ovoga je imao obican continental, a da ne govorim produzene verzije.
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--mtlQvb7h--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/989527093213463470.jpg
cisto da ti pokazem kako kod lincolna izgleda
http://cdn.pinthiscars.com/images/2013-lincoln-town-car-interior-wallpaper-4.jpg
S
Da li se šališ, većina ovih US limuzina je za pola metra duža od S klase, a neki i za metar.
To je dve ili tri klase automobila.
Pre nego što nastaviš sa nipodištavanjem Amera pogledaj šta su oni pravili pre nego li su Švabe koje preferiraš (Audi ili BMW) uopšte postojale.
Poz