home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nezavisna organizacija za proveru bezbednosti vozila EuroNCAP je objavila rezultate crash testova za tri nova automobila - Alfu Giuliju, Seat Atecu i Volkswagen Tiguan.

Svi su ocenjeni sa maksimalnih pet zvezdica, a više detlja možete pročitati na sajtu Euroncap:

Alfa Romeo Giulia

Seat Ateca

Volkswagen Tiguan

Ivan Mitić - Autoblog.rs

U nastavku možete pročitati i PR saopštenje FCA Srbija:

Model Alfa Romeo Giulia dobio je 5 zvezdica od Euro NCAP-a

Model Alfa Romeo Giulia dobio je prestižno priznanje 5 Euro NCAP zvezdica, ostvarivši skor od 98% za zaštitu odraslih putnika svih grupa: to je najbolji ikad zabeležen rezultat u konkurenciji automobila, postignut uprkos uvođenju strožijeg sistema bodovanja 2015. godine.

Novi sportski sedan brenda Alfa Romeo ostvario je ovaj izvanredan rezultat zahvaljujući dveju ključnih elemenata: uvođenju niza inovativnih sigurnosnih sistema i efikasnoj karoseriji koja je podjednako laka i čvrsta, a na kojoj su obilato korišćeni ultra-laki materijali, poput karbonskih vlakana, aluminijuma i kompozitnog aluminijuma.

Reč je o važnom priznjanju koje predstavlja potvrdu specijalne pažnje sa kojom se Alfa Romeo odnosi prema bezbednosti svih putnika u vozilu. Alfa Romeo Giulia odlikuje beskompromisan dizajn i konstrukcija, sa izgledima da postane nova paradigma brenda, kao i model koji postavlja standarde u čitavom segmentu vozila, uključujući i bezbednos.

U skladu sa tradicijom brenda Alfa Romeo, Giulia poseduje niz inovativnih tehničkih rešenja, koja su osmišljena tako da omoguće prvoklasne dinamičke kvalitete, što se odslikava i u najvišim nivoima sigurnosti. Najsofisticiranija oprema na ovom modelu uključuje integrisan kočioni sistem (IBS), koji u značajnoj meri skraćuje zaustavni put (38 m za usporavanje od od 100 do 0 km/h, kod verzije Giulia i 32 m kod verzije Quadrifoglio), naprednu izvedbu vešanja, sa ekskluzivnom Alfa Link tehnologijom, kao i najjdirektnije upravljanje u klasi: ove funkcije zajedno omogućavaju izvanredno držanje na putu, kao i laku, intuitivnu kontrolu nad vozilom u svakoj situaciji.

Naposletku, kada je reč o sistemima podrške vožnji, nova Giulia predstavlja najnovija dostignuća. Na primer standardna oprema na svim verzijama linije Giulia obuhvata funkcije: Upozorenja na čeoni sudar (FCW) i Autonomnog kočenja u hitnim slučajevima (AEB) sa prepoznavanjem pešaka. Zahvaljujući senzoru radara i kamera koji su ugrađeni u vetrobran uočavaju prisustvo svih prepreka ili vozila na putanji kretanja automobila i upozoravaju vozača o opasnosti od neizbežnog sudara. Ukoliko vozač propusti da odreaguje na vreme, sistem automatski primenjuje kočionu silu, kako bi se izbegao ili ublažio sudar. Zahvaljujući funkciji prepoznavanja pešaka, AEB je u stanju da autonomno zaustavi automobil pri brzinama do 60 km/h, interpretirajući informacije dobijene od radara i kamere. Paket standardne opreme na svim verzijama linije Giulia obuhvata - Upozorenje na napuštanje trake (LDW), funkcija koja prepoznaje nenameran prelazak u drugu kolovoznu traku, Praćenje slepih uglova (BSM), opciono sa funkcijom opažanja ukrštanja putanje kretanja sa vozilima iza, koja koristi senzore za praćenje prostora oko automobila, prilikom preticanja, promene traka, ili pri izlasku iz parkinga, prateći sva vozila koja se približavaju.

U nastavku i video prilozi:







čitanja : 1000



Komentari

P1
A na NCAP-u na Tiguanu ni šoferka nije pukla pri čeonom udaru :)

Autor moron 22 Jun 2016, 13:36

Giulia dobila 5 zvjezdica na Euro NCAP. Za odraslog putnika rezultat odličnih 98%.

I to je baš onaj test gdje je najbitnija konstrukcija, a neki rekoše da nije mogla proći čak tri crash testa.

Za usporedbu na istom testu Audi A4 B9 ima rezultat od 90%.

Autor N.N. 22 Jun 2016, 14:18

Opet, od ova tri vozila, samo alfa nema vazd. jastuk za kolena vozača.

Autor moron 22 Jun 2016, 15:16

@ moron

To opet ne mijenja činjenicu da u testu Adult Occupant ova i to baš tako opremljena Alfa ima rekordan skor.

Hejteri neka patu!

Autor N.N. 22 Jun 2016, 15:20

U međuvremenu sam dobio i PR saopštenje iz FCA Srbija, pa je i to ubačeno u ovu vest.

Autor auto 22 Jun 2016, 15:32

N.N.
To je istina, slažem se, ali je istina da je od ova tri testirana vozila alfa imala najlošiji rezultat u preostale dve kategorije, zar ne?

Autor moron 22 Jun 2016, 15:36

@ moron

Što meni kao vozaču znači udar u pješaka? Mislim da je to dosta glupav test koji uz to i donekle negativno utječe na aerodinamiku vozila.

Aktivna sigurnost je čisto na osnovu opreme. Oni su popisali što osnovna Giulia ima. Po meni to bi trebao biti dodatak testu, kao važna nota, može se imati to i to, a serijski dobiješ to i to na tom i tom tržištu. Malo je blesavo da oni nekim subjektivnim metodama za neki automobil uzmu elemente aktivne sigurnosti sa osnovnog modela, na nekim sa svim opcijama, a kao prije početka prodaje zaključe u kojem obimu će za koje vozilo to sudjelovati u prodaji.

Autor N.N. 22 Jun 2016, 15:42

N.N.

"Što meni kao vozaču znači udar u pješaka?"

Pa, za početak, onako baš ljudski, mislim da ne bi trebalo da ti bude svejedno da li si pešaka ubio ili ne, nekom život oduzeo ili ne?

Sa druge ( sebične) strane, od toga da li si ga ubio ili ne, povredio ovako ili onako, zavisi ti kvalifikacija mogućeg krivičnog dela i težina kazne ( broj mogućih godina u zatvoru ).

Sa treće strane, zavisno kako pešak "prodje" (invalid ili ne, mrtav ili ne), mogao bi da imaš različite imovinske obaveze prema njemu ili njegovim naslednicima ...

Dakle, nije tako nebitna zaštita pešaka.

A, da li ti je nebitna i zaštita dece u kolima( mislim da je i tu alfa bila poslednja od ova tri vozila)? To može da bude i tvoje dete, tako da "par bodova" gore ili dole, može da bude velika razlika (za roditelja)...

A za tebe je to samo "hejtovanje".

Autor moron 22 Jun 2016, 16:03

Rekao sam hejtanje, pa ako citiraš citiraj doslovno. ;)

Koliko znam jedino Euro NCAP gura te zaštite pješaka. Ako si kriv kriv si, a ako ti prelazi negdje van pješačkoj na 2+2 prometnici pa ga udreš, kao što se meni jednom dogodilo, boli te kuki. Što budala radi van pješačkog?

Autor N.N. 22 Jun 2016, 16:07

N.N.
Svaka čast alfi za 98 bodova u prvoj kategoriji.
Ali, počni (zbog sebe i svojih bližnjih) da drugačije sagledavaš pitanje zaštite pešaka, pa i ocena koje vozilo za "to" (ili za one "uredjaje" ) dobije na NCAP testu. Nisu one tako nevažne za vozača kola. Bar ne bi trebalo da ih smatra nevažnim. Ti, ne daj Bože, svojom nepažnjom "ubiješ" nekog pešaka ("roditelja"), pa će i Tvoja deca (posle Tvoje smrti) da redovno mesečno plaćaju izgubljeno izdržavanje njegovoj deci do kraja redovnog školovanja. A mogao je, recimo, da ostane živ da je Tvoje vozilo imalo bolju "zaštitu pešaka". Pogledaj to malo i tako.

Autor moron 22 Jun 2016, 16:19

@moron
Iako imas ispravno razmisljanje, nesebicno, cini mi se da je tvoj trud da argumentima objasnis vaznost nekih stvari u pasivnoj i aktivnoj bezbednosti automobila uzaludno jer cinjenica je da kod upravljanja "vozackim masinama" se sigurno nece dogoditi "nikada" da se naleteti na pesaka vec samo na drugo vozilo (vec samo pesak na vozilo jer je nepazljiv i ne moze da isprati vece brzine jer on je pesak a da ima auto bio bi vozac a ne pesak i to vozilo na koje se nalece je zato sto drugi koji ne upravljaju vozackim masinama nemaju reflekse i iskustvo koje se stice kupovinom vozackih masina pa grese i prave nezgode sa ovim sportskim vozacima)... ili drvo... ili banderu... ili jarak... ili zid... a onda aktivna hauba ili tako neka slicna "glupost" nemaju smisla...

A osim toga da je tu osvojila puno bodova imalo bi smisla...

Autor Orlo 22 Jun 2016, 18:34