home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Proizvođači automobili traže od novopečenog američkog predsednika da vrati prethodne standardne o potrošnji goriva. Takođe, kompanije žele asistenciju u suočavanju sa državama poput Kalifornije, koje žele da odrede obaveznu nultu emisiju.

Donald Tramp je novi predsednik SAD par dana, a automobilska industrija se već sručila na njega sa željama i pitanjima, kako će deregulacija (pozitivno) da utiče na proizvođače automobila. Lobi grupa po imenu „Alijansa automobilskih proizvođača“ je poslala pismo tranzicionom predsedničkom timu tražeći da se preispita prethodno predložena regulativa vezana za potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova za 2025. godinu.

Alijansa smatra da je forsiranje efikasnijih vozila donelo veće troškove za kupce, kao i da će im reforma sistema pomoći. Ova grupa želi ponovno proučavanje kompletne regulative vezane za automobile od 1. septembra.

Ekološke odredbe su već postavljene za period do 2021. godine a vlada sada analizira situaciju od 2022. do kraja 2025. Ukoliko plan alijanse bude uspešan, onda bi moglo da se desi da ne bude dodatnih izmena. Pored toga, grupa želi da sjedini pravila u vezi sa vozilima sa nultom emisijom. Kalifornija prednjači u tom planu da 15 odsto isporuka novih automobila bude sa nultom emisijom, a još deset država podržava tu inicijativu.

Alijansa proizvođača automobila predstavlja 12 kompanija uključujući BMW grupu, Fiat Chrysler Automobiles, Ford Motor Company, General Motors, Jaguar Land Rover, Mazdu, Mercedes-Benz, Mitsubishi Motors, Porsche, Toyotu, Volkswagen Group of America i Volvo Cars USA.

Predsednik Tramp baš i nije veliki saveznik automobilske industrije. Mada je protiv vladajuće regulative, on ipak preti višim porezima za američke proizvođače koji uvoze vozila iz Meksika.

Izvor: Vrelegume.rs



čitanja : 800



Komentari

"Predsednik Tramp baš i nije veliki saveznik automobilske industrije."
Domaće jeste, jer je na najavu da bi fabrika iz USA prešla u Meksiko rekao da će uvesti carinu 35%.
Samim tim će ih sprečiti da odu.
Tako se radi, pametno.

Autor P1 12 Nov 2016, 02:02