
Na aktuelnom auto-salonu u Ženevi šef italijanskog proizvođača supersportskih automobila, Serđo Markione, izjavio je da se kupci okreću konkurentskom Lamborghiniju zato što je lista čekanja za Ferrari preduga, tvrdi Car Magazine.
Markione zato želi da poveća godišnju proizvodnju automobila sa značkom propetog konja, koja je do pre par godina bila ograničena na 7.000 jedinica.
Odlaskom Luke di Montecemola sa čela kompanije u jesen 2014, limit je podignut, pa Ferrari iz godine u godinu povećava proizvodnju i prodaju svojih modela. Nakon što je 2015. širom sveta isporučeno 7.664 automobila iz Maranela, 2016. je taj broj dostigao 8.014 vozila.
Markione očekuje da će u tekućoj, 2017. Ferrari proizvesti nešto manje od 8.500 jedinica, što bi, prema njegovom mišljenju, trebalo da donekle zadovolji tražnju kupaca i odvrati ih od Lamborghinija.
"Lista čekanja za neke od naših automobila je predugačka", kazao je prvi čovek Ferrarija i šef FIAT-Chryslera, a prenosi Car Magazine.
"(Dugo čekanje na automobil) je nešto najgore što možete da učinite svom klijentu", objašnjava Markione.
Prema podacima iz 2016, lista narudžbina za modele 488 GTB, California T i GTC4 Lusso je toliko duga, da će neki od ovih automobila svojim vlanicima biti isporučeni tek 2018. godine.
Markione tvrdi da se pojedini kupci zbog toga okreću Lamborghiniju.
"Veoma poštujem Stafana Domenikalija (šef Lamborghinija), ali smatram da ljudi kupuju njihove automobile jer ne mogu da dođu u posed Ferrarija", navodi njegove reči Car Magazine.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs
Kakav enterijer...
A Lambo u model od pola miliona stavi enterijer od A3 iz 2002
Poz
Ne,nego kupuju Ferari jer ne mogu da cekaju Bugati, Kenigseg, Pagani i McLaren! :) Verovatno se i Golf toliko kupuje, jer Kragujevac ne moze da napravi pola miliona Fijatovih igracki godisnje, a ljudi nestrpljivi! Zabarska posla!
ALEKSANDAR BG,
Pogledaj na Aventadoru centralnu konzolu, sve preuzeto s Audi modela. :)
Optimus Prime,
Ferrari je ipak institucija. Koenigsegg i Pagani "do skoro" nisu ni postojali, faktički su projekti milionera entuzijasta...
Bugatti koristi 2 Passat W8 motora koji su sada prilično zastareli.
LaFerrari je V12 hybrid i čudo tehnologije među automobilima. Daleko da imam nešto protiv ostalih ali Ferrari je vrhunac auto industrije.
http://www.motorfinanceonline.com/news/ferrari-ranked-worlds-strongest-car-brand-5743074
Poz
Ferari samo lupeta o ogranicavanju proizvodnje. Kad su procenili da mogu prodati 6500 automobila godisnje, stavili su limit na 7000. Cim su presli taj broj naredne godine, postavili su novi limit. Tako i VW, ogranici godisnju proizvodnju Golfa za Evropu na 500-600 hiljada komada. Glupost. A tek ova prica koja zraci primitivizmom i ljubomorom... Ferari je mnogo toga dokazao i pokazao decenijama unazad, ne trebaju mu ovakve "prljave" izjave.
Kad novinari jednu recenicu izdvoje iz govorancije od par sati. Na stranu sto je ovo tacno. Tacno je i da se Markione plasi da podigne cene.
Razi
Kakva je Ferari institucija? Po toj logici je i McLaren institucija, kao i Porsche. Cudo da Srdjan nije spomenuo ovu dvojicu, verovatno nije smeo, jer je LFR oduvan na stazi od strane 918, a i na pravcu i na stazi od strane P1.
Ne znam po kojim stvarima je LFR vrhunac.
Ferari je jos uvek jako ime, ali tehnoloski nista posebno u odnosu na konkurenciju.
Ja sam nekada bio fan Ferarija (u vreme 288 GTO i F40), sad su mi svi egal.