home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, kompanija Ford Motor uložiće 1,2 milijarde dolara u tri fabrike u Mičigenu, kako bi utrla put za obnovu proizvodnje pikapa Rendžer i SUV vozila Bronko.

Za to su dobili i pohvale od predsednika Donalda Trampa, izveštava agencija "Blumberg".

Oko jedne milijarde dolara, Ford će investirati u fabrike za proizvodnju motora i montažu modela Rendžer i Bronko, koji će zameniti proizvodnu liniju kompaktnih automobila Fokus koji se slabo prodaju, a koju izmešta u Meksiko.

Dodatnih 200 miliona dolara je namenjeno za novi napredan data centar u Fordovoj fabrici u Flet Roku, Mičigen, gde će kompanija, kako je već najavila, otvoriti još 700 radnih mesta.

Ovu objavu američkog proizvođača automobil na Tviteru video je i Tramp, koji je tim povodom napisao:"Velika vest iz Forda danas. Veliko ulaganje u tri mičigenske fabrike. Automobilske kompanije se vraćaju u SAD. Radna mesta! Radna mesta! Radna mesta!", navodi "Blumberg".

Ova ulaganja su deo ugovora postignutog u pregovorima sa Ujedinjenim sindikatom radnika u auto industriji 2015. godine, rekao je u jednom intervjuu DŽo Hajnrik, Fordov predsednik u Americi.

Kompanija je navela da planira da otvori ili zadrži 130 radnih mesta u fabrici motora u mestu Romeo, u Mičigenu. Zaposleni u Fordovom pogonu u Vejnu, takođe u Mičigenu, počeće da prave Rendžer 2018. godine, a Bronko 2020, dodaje njujorška agencija.

Izvor: Tanjug.rs

Renderi: arhiva Autoblog.rs / Omniauto.it



čitanja : 1446



Komentari

"Kako prenosi Tanjug, kompanija Ford Motor uložice 1,2 milijarde dolara u tri fabrike u Micigenu, kako bi utrla put za obnovu proizvodnje pikapa Rendžer i SUV vozila Bronko."

To je Amerika. Obnova proizvodnje u 3 Fordove fabrike. Kod nas fabrika Zastava Specijalna vozila (koja je do 2010 proizvodila između ostalog i pikapove) zjapi prazna i Zastava Kamioni ne rade, kao ni firma Zastava Automobili koja više već godinama ne radi niti ima svoju fabriku automobila, ali zato poseduje veliku zemlju pogodnu za izgradnju iste. Sve to može da se, uz pronalazak investitora, (ponovo) pokrene. Srbiji je potreban srpski Ford tj. nešto ovako. Amerikanci su odustali pa se vratili. Ovi naši su odustali od Zastave. Ugledajmo se na Ford. Treba nam Zastava. Neka država pronađe nekog ko bi preko Zastave gurao svoje proizvode u EU bez carine pošto sa FIAT-om Srbija sve manje koristi blagodeti bescarinskog režima sa EU. Sam brend Zastava je loš, ali u tome i jeste čar. Škoda je nekad isto bila loša, a gde je danas to svi vidimo. Onaj ko kupuje takvo nešto ima veću motivaciju za što boljim pozicioniranjem na tržištu nego što je slucaj sa FIAT-ovim "Šumadincem" koji je uz to samo jedan od mnoštvo FIAT-ovih modela i to najgori od sve dece. Domaća automobilska industrija ima smisla samo ako država uspe da pronađe investitora koji bi pokrenuo Zastavu, a koja bi imala cenovno jedinstvenu ulogu u okviru grupacije pošto FIAT u Kragujevcu je ugovorom definisan kao izletnička industrija doradnih poslova sa kratkim rokom trajanja to je sad svima jasno, a uskoro će biti još jasnije za godinu dana kada stiče ugovor zato dobro bi bilo preduhtriti FIAT-ov pad kako broj fabrika automobila u Srbiji nebi bio 0.

Autor Zastava 29 Mar 2017, 21:17

Zastava je svoje poslednje vozilo prozvela pre koliko godina? Shodno tome ona više ne postoji i ne može se porediti sa Škodom. Moji roditelji su 3o godina radnog veka proveli u Zastavi autmobili i ja sam i moja supruga smo 90-ih radili tamo, ali čoveče toga više nema niti će ikada biti. Možemo samo da sanjamo današnje pandane ondašnjim jugićima i stojadinima kako silaze sa traka i to je to.

Autor Ivanhoe 29 Mar 2017, 22:17