home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Direktor PSA grupe Karlos Tavaers rekao je da će prisustvo ovog brenda u Kini biti ključno u nastojanju ovog brenda da postane uspešan globalni proizvođač.

Nakon debija Citroen C5 Aircross modela na Salonu automobila u Šangaju, Tavares je za Autocar rekao da ova kompanija nije išla u dobrom pravcu u Kini i da joj je potrebna promena fokusa.

“Kina je jedno od najvećih tržišta na svetu. Mi želimo da postanemo globalni proizvođač, pa je zato nas važno da postignemo uspeh u Kini. Biti uspešan u Kini pokazuje da smo sposobni da postanemo globalni. Zato je deo naše strategije da budemo ovde,” rekao je Tavares.

On takođe veruje da, kada njihova tri brenda – Peugeot, Citroen i DS – budu imala svoje SUV-ove prisutne u Kini (pri čemu misli na 3008, C5 Aircross i DS7 Crossback), PSA će biti u poziciji da ojača na kineskom tržištu, pošto je u prethodnoj godini baš na njemu zabeležen pad prodaje.

Prema rečima direktora ove kompanije, osnovni problem u Kini je nedostatak svesti o francuskom brendu, a da bi se to promenilo, biće potrebno vreme.

Osim u Kini, PSA planira da redefiniše svoje prisustvo i na severnoameričkom tržištu.

Izvor: Totalcar.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 991



Komentari