
Direktor PSA grupe Karlos Tavaers rekao je da će prisustvo ovog brenda u Kini biti ključno u nastojanju ovog brenda da postane uspešan globalni proizvođač.
Nakon debija Citroen C5 Aircross modela na Salonu automobila u Šangaju, Tavares je za Autocar rekao da ova kompanija nije išla u dobrom pravcu u Kini i da joj je potrebna promena fokusa.
“Kina je jedno od najvećih tržišta na svetu. Mi želimo da postanemo globalni proizvođač, pa je zato nas važno da postignemo uspeh u Kini. Biti uspešan u Kini pokazuje da smo sposobni da postanemo globalni. Zato je deo naše strategije da budemo ovde,” rekao je Tavares.
On takođe veruje da, kada njihova tri brenda – Peugeot, Citroen i DS – budu imala svoje SUV-ove prisutne u Kini (pri čemu misli na 3008, C5 Aircross i DS7 Crossback), PSA će biti u poziciji da ojača na kineskom tržištu, pošto je u prethodnoj godini baš na njemu zabeležen pad prodaje.
Prema rečima direktora ove kompanije, osnovni problem u Kini je nedostatak svesti o francuskom brendu, a da bi se to promenilo, biće potrebno vreme.
Osim u Kini, PSA planira da redefiniše svoje prisustvo i na severnoameričkom tržištu.
Izvor: Totalcar.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs